
انتشار: تیر 17، 1403
بروزرسانی: 05 اردیبهشت 1404
بروزرسانی: 05 اردیبهشت 1404
هوشمندسازی فرایند رسیدگی به شکایات با راه اندازی ربات «هاتف»
منبع خبر: https://www.irna.ir/news/85531391/%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%81%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF-%D8%B1%D8%B3%DB%8C%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%B4%DA%A9%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%A7-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%AA-%D9%87%D8%A7%D8%AA%D9%81
نویسنده: تیم تحریریه روحانی نژاد