آموزش ثبت نام در کوینکس ثبت شرکت

ایمیل شما به خاطر اینکه چندین بار ثبت نام کردید، وجود داره اما احتمالا موقع لاگین و ورود به خاطر اینکه رمز عبورتون متفاوت بوده یا زبان کیبوردتون متفاوت هست، این ارور را ثبت نام کوینکس ورود میده. ببخشید سوالتون را اگه درست متوجه شده باشم، منظورتون کیف پول ویا ولت هست؟ یا کلا در مورد کوینکس سوال پرسیدید. اما شما عکس تراکنش هاتون که به ایمیل شما ارسال شده و یا از صرافی ها خرید تتر انجام دادید را مجددا واسشون ارسال بفرمایید تا مطمئن شوند خود شما هستین.

اپلیکیشن موبایل این صرافی به شما کمک می‌کند در هر کجا و در هر زمانی بتوانید معامله کنید. برای جلوگیری از ریسک فراموشی رمز عبور، از نرم‌افزارهای مدیریت پسورد استفاده کنند. همه قابلیت ها در کوینکس نمی توانند از ویژگی «تائید اعتبار شناسه» بهره مند شوند، بلکه فقط حساب های کوینکسی که سقف برداشت های ۲۴ ساعته دارند، می توانند شامل این تائید اعتبار شوند. علاوه بر زنجیره DEX ، CoinEx Chain همچنین شامل یک زنجیره هوشمند پشتیبانی از قراردادهای هوشمند و یک زنجیره حریم خصوصی است که از حریم خصوصی کاربران محافظت می کند.

آموزش ثبت نام در کوینکس ثبت شرکت

بعد از بازیابی جیمیل هم می تونید به پشتیبانی کوینکس پیام بدید و مدارک احراز هویت تون را ارسال بفرمایید تا اگه احراز هویت دوعاملی تون را فعال کرده بودید واستون بازیابی کنند. اما ارزهایی که می خرید را در هیچ صرافی چه داخلی و چه خارجی نگه داری نکنید و به کیف پول خودتون ارسال بفرمایید. اما الان مشکلی نداره، چون برای احراز هویت هم آخرش شما مدارک ایرانی ارسال می کنید. و بعد در قسمت Actual باید مقدار یا تعداد ارزی که می خواهید ارسال کنید را وارد نمایید و در نهایت روی گزینه submit کلیک می کنید. بعد از وارد کردن کد گوگل آتنتیکیتور، روی Next کلیک کنید تا کار فعال سازی این کد دو عاملی تمام شود. پیشنهاد می شود همیشه برای ورود به حسابهای کاربری یا اپلیکیشن ها یا شبکه اجتماعی ها(تلگرام و اینستاگرام) یا سایت ها یا اکسچنج ها و صرافی ها حتما از این اپلیکیشن و از این کد ۲FA استفاده کنید تا کسی نتواند شما را هک کند.

کیف پول zelcore

کد تایید ارسال شده به ایمیل را وارد کرده و سپس «next» را کلیک کنید. سپس برای آغاز ثبت نام در صرافی کوینکس روی دکمه Sign Up کلیک کنید. برنامه «Authenticator» را در تلفن خود باز کرده و در گوشه سمت راست روی گزینه [+] بزنید. کد تاییدی که از طریق ایمیل دریافت کردید را وارد کرده و سپس روی «next» کلیک کنید. کشور خود را انتخاب کرده، شماره تلفن همراه جدیدتان را وارد کنید. کد پیام کوتاه ارسال شده به شماره جدید را وارد کرده و سپس «next» را کلیک کنید.

کوینکس در دسامبر سال ۲۰۱۷ ایجاد شد و یک پلتفرم تراکنش حرفه‌ای ارزهای دیجیتال است که بصورت جهانی کار می کند. گروه اصلی کوینکس مشتمل بر شرکت‌های معروف اینترنتی و خدمات مالی، شامل حرفه‌ای ها و سرمایه گذاران حوزه ارزهای دیجیتال هستند که در این زمینه تجارب تحقیق و توسعه، عملیات و خدمات جهانی فراوان دارند. با سیستم مطابقت تراکنش انحصاری و تجارب کاربران، کوینکس تلاش می کند تا به یک پلتفرم تراکنش امن، پایدار و کارآمد برای کاربران جهانی تبدیل بشود.

با این حال، هر توکن دارای حداقل مبلغ سپرده و برداشت هست که بین صدها توکن موجود بسیار متفاوت هست، برخی از آنها نیز در شبکه های اصلی مختلفی موجود هستند. برداشت ها نیاز به هزینه دارند، اما این هم به صورت موردی تغییر می کند. کوینکس همچنین بر اساس تعداد توکن‌ های CET، رمز بومی صرافی، تخفیف‌ هایی در کارمزد ارائه می‌دهد که کاربران در بخش Fees میتوانند اطلاعات بیشتری در مورد آن بدانند.

در هنگام شروع کار، میزان کارمزد در کوینکس معادل 0.2 درصداز ارزش هر معامله تعریف شده که با استفاده از کد تخفیف در هنگام ثبت نام، میزان کارمزد کاهش خواهد یافت. اما پس از آن، برای کاهش بیشتر کارمزد Coinex، باید ارزش معاملات روزانه بیشتر از عدد مشخصی شود. بسیاری از تریدرهای حرفه‌ای که روزانه چندین معامله انجام داده و حجم معاملات آن‌ها بالاست، به دنبال روشی هستند تا کارمزدهای پرداخت شده به صرافی‌های دیجیتال، از جمله صرافی دیجیتال Coinex را کاهش دهند.

هنگامی که مقدار سرمایه خود را مشخص کردید روی گزینه add کلیک کنید تا برای شما این کار اجرایی شود. نکته نکته اگر بخواهید شما در این جا سرمایه گذاری کنید پول شما باید بالای ۲۰۰ دلار باشد و کمتر از ۲۰۰ دلار نباشد. زمانی که وارد نمودار CET Usdt می شوید روی گزینه liquid pool کلیک نمایید.

محیطی که در آن به راحتی می‌توانید فعالیت کرده و معاملات خود را استارت بزنید. 👈 اگر هنوز احراز هویت نکرده و یا رمز دوعاملی ورود گوگل اتنتیکیتور حساب کاربری تان را فعال نکرده اید همین حالا اقدام و امنیت حسابتان را بالا ببرید. لطفا حتما قبل از وارد شدن به این بازار آموزش ببینید و در یک دوره کامل ارز دیجیتال شرکت کنید. البته می توانید در دوره ای که توسط ما برگذار می شود، شرکت کنید که دوره ای جامع همراه با پشتیبانی استاد هست. همچنین فقط با ۱ میلیون تومان برای ابتدای کار وارد این بازار شوید و ارزهایی را خریداری کنید که کارمزد خیلی کمی دارند مثل ترون و … . همچنین پول وام و هر پولی را وارد این بازار نکنید که در صورت ضرر دیدن، اثری روی زندگی شما بگذارد.

ثبت نام در کوینکس فارسی

در بخش Withdraw Address آدرس کیف پولی که می‌خواهید رمز ارزها را به آن انتقال بدهید وارد کنید. تمام ترید ها و ورودی های که با این کاربری ایجاد کرده اید در صرافی کوینکس غیر فعال خواهد شد. کوینکس امکان بکار بردن کیف پول امن را در اختیار معامله گران خود قرار داده است. پروسه احراز هویت را می توان از طریق وب سایت یا اپلیکیشن انجام داد. چون فرایند این مرحله با اپلیکیشن ساده تر می باشد برای انجام این مرحله بهتر است از اپلیکیشن کوینکس استفاده نمایید.