آموزش فیوچرز کوینکس (صفر تا صد) + آموزش تصویری و ویدئویی -ایران ارز دیجیتال

اینها عبارتند از بیت کوین، تتر (Tether)، اتریوم (Ethereum)، بیت کوین کش (Bitcoin Cash)، کاردانو، ریپل، تزوس و بسیاری دیگر.تعداد ارزهای پشتیبانی شده در صرافی کوینکس CoinEx بسیار زیاد است و مشکلی نخواهید داشت، ولی در حال حاضر یک طرف معامله حتما باید یکی از این ارز ها باشد : بیت کوین، اتریوم، تتر یا همان USDT و بیتکوین کش، یعنی به عنوان مثال شما نمی توانید ارز ریپل را مستقیما به ارز لایت کوین تبدیل کنید، ابتدا باید ریپل را به یکی از ۴ ارز گفته شده تبدیل کنید، بعد ارز مورد نظرتان را خریداری کنید.

اگر از این گزینه استفاده کنید و استاپ لیمیت نگذارید، در صورتیکه پیش بینی شما اشتباه از کار درآمد، برای باز نگهداشتن پوزیشن، از حساب اصلی شما پول تزریق میشود به سفارشی که در ضرر فرو رفته و ممکن است کل موجودی شما صفر شود و لیکویید شوید. ولی در صورتیکه ارهم خود را از قسمت Isolated Margin انتخاب کنید فقط همان درصدی که با آن پوزیشن باز کرده اید درگیر ضرر و یا سود خواهد شد. برای خرید از سه طریق می توان عمل کرد. از طریق ارز دیجیتال کوینکس ویزا کارت و مستر کارت را می توان با سهولت و آسانی بسیاری خریدار کرد.

برای ورود به حساب کاربری خود پس از ورود به وب سایت صرافی کوینکس، یا ورود به اپلیکیشن کوینکس روی گزینه Buy Crypto کلیک کنید. در این مطلب از راهنمای تبدیل، قرار است قدمبهقدم بیاموزیم چگونه به صرافی کوینکس ارز دیجیتال واریز کنیم. سازندگانی مانند شما در ایجاد یک متاورس وسیع، مملو از طیف گسترده ای از خلاقیت و تجربیات تعاملی شگفت انگیز مشارکت می کنند. توجه داشته باشید رمزی که در قسمت Private key نوشته شده است را حتما روی کاغذ یادداشت کنید و در مکانی امن نگهداری کنید ؛ زیرا این رمز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. اهداف شما می توانند متنوع باشند شامل: گرفتن قیمت های لحظه ای ارز های دیجیتالی و به نمایش گذاشتن آن ها در صرافی های مختلف، وبسایت های متنوع، وبلاگ های شخصی خود و یا وبلاگ های شرکتی و… کاربر MN DM: میدونم وارد میشه؛ میگم با فیلتر شکن همه ی صرافی ها میشه رفت، کوینکسو میخوایم چیکار دیگه؟

تعداد صرافی های موجود در بازار ارز دیجیتالی بسیار فراوان و زیاد هستند و معمولا این صرافی ها در سراسر جهان در نقاط مختلفی از دور تا دور جهان موجود می باشند و افرادی که می خواهند فعالیت تبادل ارز دیجیتال را با موفقیت به پایان برسانند باید از صرافی معتبر و شناخته شده ای استفاده کنند، که صرافی کونیکس یکی از بهترین و معروف ترین صرافی است و پیشنهاد ما برای انجام تبادل های ارز دیجیتالی شما، صرافی کوینکس می باشد. استخر استخراج یکی از مهم ترین و معروف ترین نوع استخر های استخراج ارز دیجیتالی در سر تا سر جهان می باشد، که خود این صرافی یکی از انشعابات اصلی استخر های استخراجی به حساب می آید.

صرافی کوینکس تنها در کشور چین هیچ خدماتی را به کاربران ارائه نمی دهد و دچار خطا اکسچنج کوینکس coinex می شود. لطفا حتما پس از وارد کردن آدرس در مبدا چک نمایید که آدرس را دقیق وارد کرده اید و شبکه انتقال ارز در مبدا و مقصد یکسان باشد. برای مراقبتهای امنیتی باید احراز هویت شوید که با پیامک یا از طریق google Authenticator کدی را دریافت کرده و به حساب کاربری خود وارد میشوید. در صورتی که به صرافی کوینکس احراز هویت و مدارک شخصی خود را ارسال کردید قادر به انتقال و جا به جایی مبلغی به اندازه یک میلیون دلار در روز می شوید و یا اینکه از حساب خود به اندازه یک میلیون دلار برداشت کنید. تنها تفاوت ایندو در ریسک معاملات و استفاده از ابزاری به نام اهرم لوریج در بخش Perpetual میباشد که سود معاملات شما را چند برابر و در صورت تحلیل های اشتباه ممکن است خیلی زود سرمایه شما را صفر بکند.