اسکیپ روم ترسناک پیشنهادی برای ماجراجویان اتاق فرار اسپیرال-آل اسکیپ

احتمالا بارها مجموعه فیلم های Resident Evil را تماشا کرده اید یا حداقل در مورد آن شنیده اید. اتاق فرار تهران با بازی شکنجه گاه زامبی، مخصوص عاشقان فیلم ها و بازی های در ارتباط با زامبی تدارک دیده شده است. جنون جیمز واتسون رئیس شرکت بلک فایر به در دست گرفتن دنیا باعث شده تا ضمن پول دادن به افراد داوطلب، آن ها را به زامبی تبدیلل کند.

اسکیپ روم ترسناک پیشنهادی برای ماجراجویان اتاق فرار اسپیرال-آل اسکیپ

ژانر جنایی برای کسانی توصیه می‌شود که شرایط لازم برای حضور در اتاق‌ فرارهای ترسناک را ندارند یا به‌صورت خانوادگی خواهان حضور در یک اسکیپ روم هستند. اتاق فرار «راز سنگ سیاه» در شیراز و اتاق فرار «طهران 1346» در تهران دوتا از اسکیپ روم‌های شناخته شده در این ژانر هستند. البته خوشبختانه تعداد اسکیپ روم‌ها در حال افزایش است و تقریبا هرکس با هر سلیقه‌ای که دارد، می‌تواند بازی اتاق فرار مورد نظر خود و دوستانش را انتخاب کند. اتاق فرار‌های جنایی داستانی همانند یک فیلم جنایی دارند که شرکت‌کننده را وادار می‌سازد به دنبال جست‌ و جوی سرنخ برای حل داستان جنایت برود و کاملا وارد حس و حال پلیسی اسکیپ روم فانتزی جنایی شود. در این سبک اسکیپ روم اتاق‌ها دارای فضایی پر استرس‌تر می‌شوند زیرا راز معما در زمانی محدود باید اشکار شود. همه چیز به سختی گنترل می شود اما شما نباید امید خود را از دست بدید.

اتاق فرار راز ـ تجربه سفر در زمان

پس در همین ابتدا اگر فوبیا جن دارید، این اتاق فرار را انتخاب نکنید. جولیا که علاقه شدیدی به هنرهای تجسمی دارد، عروسک های خود را به طرز ترسناکی طراحی می کند. جولیا که روح این عروسک ها در وجودش رخنه کرده، دچار تشنج های شدید شده و از اشیاء مقدس دوری می کند.

مجله اتاق‌های فرار

بعد از کلنجار رفتن با روزمرگی‌های زندگی یک اسکیپ روم ترسناک می‌تواند به کلی حس و حال مخاطب را تغییر دهد. این سبک داستان آسان‌تری هم دارد و لازم نیست در تمام زمان ترس خود را پس بزنید. حل معما همیشه جذاب بوده است که اگر شما هم به آن علاقه داشته باشید، بدون معطلی باید این ژانر از اسکیپ روم را انتخاب و بازی کنید. در این نوع اتاق فرار خبری از ترس و دلهره نیست و بیشترین موضوعی که کاربردی است، استفاده از فکر و سرعت العمل برای حل معماهاست. به طور کلی اگر می‌خواهید خودتان را به چالش بکشید و در یک فضای جذاب معماهای پیچیده را حل کنید، پیشنهاد می‌کنیم که حتماً از این ژانر اتاق فرار بهره ببرید. ضمناً از ویژگی‌های جالب این نوع بازی روبرو شدن با پاسخ‌های لذت‌بخش دیگر افراد بازی است که هیجان بازی را افزایش می‌دهد.

مراجعه به مجموعه

برای استفاده از این اتاق فرارها، ابتدا باید ژانر مورد علاقه خود را از بین این موارد پیدا نموده و سپس به بازی و ماجراجویی یا حتی وحشت در آن بپردازید. البته قبل از این که سراغ آن ژانر بروید، ابتدا تعداد افراد مورد نظر برای انجام آن بازی را فراهم کنید. برای این منظور می توانید با دوستان خود روزی را هماهنگ کنید که دسته جمعی از این مجموعه ها استفاده کنید. آنچه امروزه به عنوان نخستین اتاق فرار مدرن شناخته می‌شود، توسط یک کمپانی ژاپنی به نام SCRAP در سال 2007 ساخته شد و پس از ژاپن، اسکیپ روم‌ها در چین و سایر کشورهای آسیایی محبوبیت پیدا کردند.

  • مهم‌ترین اصل موفقیت یک اتاق فرار فانتزی، ایده اولیه و ذهن خلاق و باز طراح آن است.
  • این بازی از معدود اتاق فرارهای تهران در منطقه نازی آباد بوده که مورد توجه اغلب گردشگران قرار گرفته است.
  • در ژانرهای مختلف، فعال هستند که بهترین‌های آن‌ها با وب‌سایت تخفیفان در جهت ارائه بلیط‌های تخفیف‌دار، همکاری دارند.
  • لذا 75 دقیقه فرصت دارید تا با یک برنامه ریزی فوق العاده شما از این مرحله گذر کنید.
  • گروه شرکت کنندههمانطور که اشاره کردیم، این بازی به صورت گروهی قابل اجرا است.
اتاق فرار آرماگدون با ژانر شگفت‌انگیز، آخرالزمانی و مرموز، بزرگترین محصول اسکیپ روم به حساب می‌آید. اگر به بازی‌های کامپیوتری علاقه‌مند باشید، احساس خواهید کرد که در دنیای بازی هستید. همان طور که انتظار دارید، در این بازی دوران همه گیری بیماری وحشتناک طاعون را شبیه‌سازی کرده‌اند.