انواع دزدگیر هوشمند معرفی ۱۰ مدل برتر دزدگیر هوشمند با کیفیت و کارایی بالا-امن باش

به همین دلیل هنگامی که منزل را ترک می‌کنید یک خیال واهی ایجاد کنید که هنوز کسی در خانه است. از خرید و نصب گاو صندوق و یا صندوق های الکترونیک نسوز هیچگاه پشیمان نمیشوید. حتی با تصور اینکه دزد به خانه بیاید و با جستجو به گاو صندوق برسد حتما باید زمانی را برای باز کردن رمز گاو اختصاص دهد. سارق غیر حرفه ای به هنگام مواجهه با گاو صندوق با یاس و نا امیدی ناچار به ترک محیط است.

هشدار یکی از بهترین راه‌ها برای بالا بردن سیستم امنیتی خانه است که با تولید صدای بلند در هنگام بروز خطر مارامطلع می‌کند. آژیر از اصلی‌ترین محصولات امنیتی خانه است که با قیمت معقول نقش موثری را در حفاظت از خانه شما را برعهده دارد.. ایران لاک عرضه کننده جدیدترین و بهترین مدل های دزدگیر منزل و اماکن در ایران می باشد. برای خرید این محصولات و اطلاع از قیمت با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. هنگامی که حسگرها فعال میشوند ، مثلاٌ قسمت های ورودی مهم از قبیل درب یا پنجره ها باز می شوند ، یا هنگامی که حضور افراد تشخیص داده میشود ، پیام هشدار برای شما ارسال می شود.

نرم افزار فایروال نیز فارسی و کاملا حرفه ای میباشد که به شما این امکان را میدهد که دستگاه خود را از هر مکان و شهری که باشید کنترل کنید. فروشگاه Real Smart دارای خدمات نصب محصولات در محل میباشد،شما میتواند با کارشناسان ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایید. فعال‌سازی انتخابی Stay/Arm یعنی در صورتی که کاربر در خانه باشید، فقط هشدار را برای ورود و خروج یا پیرامون تعیین می‌کند، همچنین با عنوان Home Alert شناخته می‌شود. سیستم زنگ هشدار اینترانتی WIFI / GSM / 3G / GPRS، پشتیبانی از کانال‌های هشدار مختلف مانند ارسال پیام برنامه‌ای / پیامک / نظارت صوتی / مرکز اینترانت و غیره برای اطمینان از عملکرد پایدار و قابل اطمینان زنگ هشدار.

  • اگر در خانه باشید دیگران می توانند خانه و زندگی کل خانواده شما را نجات دهند.
  • برای جلوگیری از این اتفاق شما می توانید از سنسورهای وزنی استفاده کنید، که روش کار آن بر اساس وزن موجودات طراحی شده است، و اجسامی با وزن بالای ۱۵ کیلو را تشخیص می دهد، و قادر به تشخیص حیوانات خانگی با وزن پایین ۱۵ کیلوگرم نیست.
  • از موارد مهم در نصب چشمی دزدگیر خانه بی سیم, وبسایت امن باش تغییر فرکانس کد ارسال شده توسط چشمی و یا مگنت بی سیم است .
  • زمانی که مگنت سیم دار را انتخاب و نصب کنید دیگر نیازی نیست در تایم خاص باتری آن را تعویض کنید.
  • وقتی جسمی جابجا می شود در رسیدن این امواج به سنسور اختلال ایجاد می شود که در این مواقع خروجی سنسور فعال می شود و می تواند لامپی را روشن کند یا اینکه آژیری را به صدا درآورد.
این نوع دزدگیر سیم کارتی و تلفنی بوده و بدان معنا است که از طریق سیم کارت و تلفن نیز عمل خواهد کرد. استفاده و نصب دزدگیرها در ساختمان بسیار مهم و نقشی حیاتی در ایجاد امینت برای ساکنین ساختمان ها دارند. استفاده بجا و مناسب از دزد گیر اماکن می تواند تاثیر مهمی در امنیت خانه و محل کار داشته باشد. در دزد گیر های منزل از سنسور هایی خاص استفاده می شود که شرایط خطر را تشخیص داده و موجب به صدا در آمدن آژیر خطر می شوند. استفاده درست و اصولی از دزد گیر منزل و یا دزدگیر سایر اماکن می تواند تاثیر مهمی در امنیت خانه و محل کار شما داشته باشد. به این شکل که سنسور ها با تشخیص شرایط خطر، آژیر را به صدا در می آورند.

وقتی نوبت به امنیت خانواده و خانه شما می رسد، نمی خواهید چیزی از بین برود. به همین دلیل است که نصب یک دزدگیر منزل درجه یک جزء کلیدی برای کل سیستم امنیتی خانه شما است. برای رسیدن به امکانات و اهداف خانه هوشمند نیازمند وجود انواع حساسه (سنسور) میباشیم تا با گرفتن اطلاعات از این حساسه ها درک بهتر ی از وضعیت کنونی خانه و یا بنا داشته باشیم و بتوانیم از این اطلاعات به منظور پیش بینی وضعیت آتی استفاده کنیم.

این دستگاه به نوعی کامپیوتر دزدگیر محسوب می‌شود و وظیفه‌ی وارد کردن و تغییر رمز عبور، فعال‌سازی حفاظت و ضبط پیام صوتی را برعهده دارد. 👈می توان با استفاده از وارد نمودن رمز عبور یا کشیدن کارت، هنگام ورود به خانه دزدگیرهای هوشمند را خاموش کرد. قیمت و حساسیت از جمله ویژگی هایی می باشند که باعث تفاوت سنسورهای PIR چشمی دزدگیر با سایر سنسورها می شود. بسیاری از اتفاقات اطراف ما به نور وابسته هستند، بنابراین در نظرگرفتن ویژگی نور در ساخت قطعات ایده ای بسیار مناسب بوده که سنسورهای PIR بر پایه آن استوار می باشند.

کلید لمسی هوشمند چهار پل

انواع دزدگیر هوشمند معرفی ۱۰ مدل برتر دزدگیر هوشمند با کیفیت و کارایی بالا-امن باش

باتری سنسور ضربه نیز همانند باتری مگنت 7A است و بهتر است هر 5 ماه یکبار تعویض شود. علاوه بر این اگر نصاب حرفه ای نباشد و در هنگام نصب نکات مهم آن را رعایت نکند، دزدگیر آلارم کاذب داشته و شما را از استفاده از دزدگیر اماکن دل سرد و منصرف خواهد کرد. بطور مثال باتری 12 ولت 4.5 آمپر ساعت توانایی جریان دهی 4.5آمپر در یک ساعت به مدار را دارد یعنی اگر در طول یک ساعت 4.5 آمپر از باتری جریان کشیده شود باتری بطور کامل تخلیه میگردد. پارامتر هایی چون دمای محیط، دمای کاری باتری میزان شارژ و دشارژ و… در میزان جریان دهی و طول عمر مفید باتری تاثیر بسزایی دارند. سنسور لرزشی یا به اصطلاح دیگر شوک سنسور آشکارسازی است که با بوجود آمدن ضربه و یا لرزش عمل میکند و پس از تحریک اتصال بسته خود را باز کرده و فرمان آلارم را به سانترال مرکزی میدهد. چشمی دزدگیر بیسمی فایروال H9 بر روی فرکانس 315 مگاهرتز کار میکند و از یک باطری کتابی 9 ولتی جهت تامین انرژی مورد نیاز خود بهره میگیرد.

محصولات پیشنهادی

از پنجره ها یا پرده ها استفاده کنید تا داخل خانه خود را از سارقان احتمالی پنهان کنید. اقلام با ارزش را در زمانی که از آنها استفاده نمی کنید در مکانی دزدگیر منزل امن و محتاطانه قرار دهید. اسناد شخصی و سوابق بانکی باید در یک گاوصندوق مخفی برای امنیت بیشتر قرار گیرند. همچنین می توانید بسته به موقعیت، پلیس یا آتش نشانی را به طور خودکار فراخوانی کنید.