انواع پارتیشن اداری و کاربردهای آن را بهتر بشناسید

عناصر تقویتکننده خلق و خو مانند گیاهان، ویژگی های طبیعت، هنرهای جالب، حیوانات خانگی اداری و سایر عناصر همگی می توانند به ایجاد فضای اداری همراه با تقویت روحیه کارکنان کمک کنند. این افراد باید بتوانند در کنار یکدیگر فعالتهای خود را به نحو احسن انجام داده و در جهت اهداف سازمان حرکت کنند. از این رو اگر نیاز دارید که ساختمان و دفتر اداری خود را بازسازی کرده و یا دکوراسیون شرکت خود را تغییر دهید، در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با هم نحوه طراحی داخلی این نوع دکوراسیون و هم با نحوه اجرای آن آشنا شوید. بنابراین پیش از هرچیز به یک میز چوبی با طراحی زیبا و ابعاد مناسب نیاز دارید. از مهم ترین نکات مورد نظر در این مرحله تحلیل مسیر های رفت و آمد، ابعاد راهرو ها برای دسترسی کاربران و کاربری منطقی اتاق ها براساس نیاز پرسنل می باشد.

بنابراین، پس از سرمایه گذاری روی عناصر اصلی طراحی دکوراسیون اداری مدرن، ارزش آن را دارد که بر روی نکات کوچک تمرکز کنید تا در پایان همه چیز را کنار هم قرار دهید. بنابراین، خلاق باشید و از آن لذت ببرید ! بنابراین، میزهای نشستن و ایستادن در محیط کار استفاده شده تا به کارمندان این فرصت را بدهد که برای مدتی بلند شوند و همچنان در همان زمان کار کنند. دکوراسیون داخلی اداری کلاسیک خود را با سلیقه خودتان طراحی کنید و با داشتن محیط کاری مناسب و روحیه بالا، زمان کار را بیشتر و بهینه کنید! با استفاده از این پارتیشنها، شما میتوانید در کمترین زمان اتاقهای خصوصی برای جلسات ایجاد کنید. دفاتر خلاق و منعطف که با بودجه ی مناسبی طراحی و اجرا میگردند، با استفاده از فضاهای نیمه باز و سیال به کارمندان اجازه انتخاب می دهند.در این صورت کارمندان در فضای کار احساس راحتی نموده و با تمرکز و آسایش روحی به کار می پردازند.همچنین این دفاتر به گونه ای طراحی شده اند که دارای فضای استراحت مناسبی هستند که کارمندان در صورت ضرورت به آن مراجعه نمایند.تفکیک فضای صرف غذا و کار و استراحت در دفاتر اداری به راحتی کارمندان کمک میکند.

دکوراسیون داخلی اداری دفتری

داشتن یک میلیون ایده در مورد هر چیزی که می خواهید در فضای اداری خود داشته باشید آسان است، اما اگر فضای کوچکی برای کار دارید، آن را حداقل نگه دارید. در سبک مدرن معمولاً از رنگهای روشن و خنثی بیشترین استفاده شده و در نتیجه محیطی روشن و دلباز را در اختیار دارید. پارتیشن ها هم می توانند برای ایجاد یک فضای کاملا مجزا مورد استفاده قرار بگیرند و جایگزین دیوارها شوند و هم برای امور تزئیناتی مورد استفاده قرار گیرند.

چیدمان مبلمان، میزهای اداری و ترکیب رنگها در تمامی روحیه شما حین کار موثر است. ممکن است ظاهر خاصی در ذهن داشته باشید، یا غرق در سبک های مختلف اداری و انتخاب های موجود هستید. جایی که بشه پا روی پا انداخت تا طوفانی از ایدهها برای پروژه ها به فکر هجوم بیارن، چیزی هست که ذهن و بدن هر دو به اون احتیاج دارن. بنابراین بهتر است در هنگام طراحی و اجرای دکوراسیون اداری مدرن این موضوع را در نظر داشته باشید و اگر امکان تهیه این نوع از صندلی ها وجود نداشت، به ایجاد ایستگاه های کار ایستاده مختلف فکر کنید تا کارمندان را از میز خود دور کنید. در طراحی داخلی اداری مدرن هم این اصل مهم باید رعایت شود. در مطلب اصول طراحی داخلی اداری راجع به همه عوامل مهم در طراحی دکور اداری صحبت کردیم و در این مطلب با گروه معماری یسنا همراه هستیم تا در مورد دکوراسیون اداری مدرن بیشتر بدانیم.

طراحی داخلی دفتر کار مایو به مساحت ۳۷۱۶ متر مربع، طبقه دوم و سوم خیابان ۱۲۳ ویکتوریا را اشغال میکند. بهترین چیز در مورد پارتیشن های شیشه ای این است که طراحی یک دفتر را مختل نمی کنند و در عوض می توان از آنها برای بهبود کار استفاده کرد. یکی دیگر از مزایای پارتیشن بندی این است که آنها عایق گرما هستند و کمک می کنند تا مبلغ قبوض انرژی خود را کاهش دهید و کارمندان شما در زمستان نیز در یک محیط گرم مشغول به کار باشند. این چیزی نیست که بخواهید هر چند ماه یک بار آن را جایگزین کنید و حتی زمانی که نوبت به جدید و به روز نگه داشتن روند های مدرن می رسد، نیازی به تغییر زیاد نیست. اما جالب است بدانید که کاربردهای وسیع پارتیشن های اداری موجب استفاده زیاد از آن در شرایط متفاوت شده است.

دکوراسیون داخلی فضاهای اداری

استودیو میخواست نمای متخلل ساختمان را تقلید کرده و طراحی داخلی اداری را با فرمی شبکهای ایجاد کند که میتواند با ظرافت بازسازی شده یا به روی شرکتهای متوالی در ابعاد گوناگون باز شود. در ساخت و نصب پارتیشنهای اداری سرعت عمل داشته باشد، یا به عبارتی در پاسخ به مشتریان و ارائه خدمات وقتشناس باشد. نکته بسیار جالب و مهمی که در مورد روش نصب پارتیشن های اداری این شرکت وجود دارد این است که میتوان در صورت نیاز آنها را بدون نیاز به تعمیرات کفسازی جابجا نمود. و در صورت وجود فضای کافی با قرار دادن کمد ها مابین میز کاری هم دسترسی آسان تر می شود و هم فضای زیباتری به وجود خواهد آمد.

دکوراسیون داخلی اداری صنعتی

به این صورت که صاحبان مشاغل میتوانند برای جدا سازی محیط ها از پارتیشنهایی چسبیده به زمین تا سقف استفاده کنند و یا فضای خالی برای جریان هوا و تابش نور باقی بگذارند. سیستم های پارتیشن شیشه ای یک ایده عالی برای دفاتر مدرنی است که می خواهند میزان نور طبیعی را به حداکثر برسانند و در عین حال فضای کاری بازتر ایجاد کنند و عنصری از حریم خصوصی را حفظ کنند. در این طرح، اطاقک های سنتی تر لبه بیرونی دفتر را می پوشانند در حالی که سیستم های پارتیشن شیشه ای ایستاده جدایی را در مرکز اتاق ایجاد می کنند. زیرا در بسیاری از مشاغل سخت، کارمندان زیادی از استراحت های توصیه شده خود استفاده نمی کنند و برای دراز کردن پاهای خود وقت نمی گذارند. در طراحی داخلی اداری مدرن از مبلمان راحت و بزرگ برای میزبانی در قرارهای کاری استفاده میشود.

پارتیشن اداری ترکیبی که در ساخت آن از ام دی اف و آلومینیوم و شیشه استفاده می گردد نوعی از جدا کننده های سبک هستند که قابلیت پیاده سازی و حمل و نقل و تغییرات بسیار بالایی دارند. در طراحی این لوازم نیز مدرنیته وارد شده و طرحهای خاص و به روز و متفاوت پیاده میشود. ایستایی پارتیشنها در این روش از اتصال به دیوار و وزنشان تأمین میگردد و در صورت استفاده در طولهای زیاد، از دستکهای بالای پارتیشن و یا کمد نگهدارنده استفاده میشود.

نورپردازی برای کل فضای محیط اداری توصیه می شود.

طراحی داخلی دفتر کار یا میز مدیریت یکی از مهمترین وسایل در چیدمان اداری است. برای طراحی دکوراسیون اداری اتاق مدیریت نیز میتوانیم از دو سبک مدرن و کلاسیک انتخاب داشته باشیم. معمولا مراجعین یا میهمانان اول از همه متوجه میز مدیریت شما میشوند. در این موارد دکوراسیون داخلی اداری کلاسیک به شما پیشنهاد می شود. اتاقهای بزرگتر میتوانند توسط پارتیشن اداری موقت یا پردههایی با رنگهای پاستلی از برند دانمارکی کاودارت (Kvadrat) که به سقف نصب شدهاند از هم جدا شوند. ممکن است بخواهید یک جداکننده نصب کنید تا چند اتاق ایجاد شود و امکان استفاده مجدد برای مقصود دیگری را داشته باشد. اگر این به معنای خراب کردن پارتیشن های اداری، از بین بردن تک تک اتاق ها یا مرتب کردن کامل چیدمان میز است، این کار را انجام دهید.

دکوراسیون داخلی شرکت اداری در ادامه باهم بررسی میکنیم که برای طراحی داخلی اداری مدرن غالبا از چه وسایلی باید استفاده کنیم. در ادامه ویژگیهای طراحی داخلی اداری مدرن را یکییکی بررسی میکنیم. در این مقاله به موضوع طراحی داخلی اداری مدرن و همچنین بررسی انواع کمد اداری میپردازیم. پارتیشنهای شیشهای از نظر زیبایی نسبت به بقیه پارتیشنهای اداری محبوبیت بیشتری دارند. معمولاً در فضاهایی که سبک مدرن اجرا میشود، از پارتیشنهای موقت و شیشهای استفاده میشود؛ بنابراین فضای کارکنان در دکوراسیون به سبک اداری مدرن به فضای بازی که در این سبک بیشتر به آن تاکید میشود نزدیکتر است. گیاهان در دکوراسیون اداری مدرن نقش پر رنگی را بازی میکنند. در این مقاله از چیدانه با کارشناسان در شرکت طرح پرداز همراه شدیم تا درباره مدل های مختلف پارتیشن اداری مدرن و کاربردشان بیشتر حرف بزنیم. تحقیقات ثابت کرده اند که ساعت ها نشستن می تواند علت بسیاری از بیماری های رایج باشد و کار در دفتر 9 تا 5 ساعت نشستن طولانی مدت پشت میز را به همراه دارد.

طراحی داخلی مجتمع اداری

در پارتیشن مدرن اداری شیشه ای این شرکت از شیشه 6 میلیمتر به صورت ساده یا سندبلاست شده استفاده میگردد. از این رو میتوانید بر اساس بودجه خود بهترین مواردی که برای فضای اداری شما مناسب است را انتخاب کنید. اگرچه این انتخاب ممکن است هزینه هایی در بر داشته باشد ولی تاثیری که بر بیننده از میزان موفقیت شما خواهد داشت بی نظیر است. در سبک کلاسیک، رنگآمیزی بیشتر به سمت رنگهای تیره و گرم تمایل دارد، ولی در سبک مدرن رنگهای خنثی و روشن نقش مهمتری در رنگآمیزی دارد. ما ساعتهای زیادی از روز را در محیط کارمان هستیم، بنابراین طراحی فضای شغلیمان اهمیت زیادی دارد. علاوه بر رعایت تمامی معیارهای روانشناسی رنگ و زیباییشناختی، سلیقه کارفرمای پروژه از بیشترین اهمیت برخوردار است. که در هر یک از این مجموعه ها تمامی الزامات کارفرما مبنی بر ایجاد محیطی رسمی یا دوستانه، رعایت نکات امنیتی، استفاده از متریال با کیفیت رعایت شده است لازم به ذکر است تمامی پروژه های طراحی شده توسط طرح پرداز پایا در هماهنگی کامل با دکوراسیون داخلی محیط اجرا می شوند تا علاوه بر تفکیک فضاها، در نهایت سیستمی یکپارچه و زیبا خلق شود.

طراحی و دکوراسیون داخلی اداری

این مسئله به خصوص برای ادارات و شرکتها اهمیت زیادی دارد. اگر در محل کارتان سکوت اهمیت زیادی دارد میتوانید از عایقهای صوتی در فضای بین پارتیشن نیز استفاده کنید. در مورد پارتیشن اداری چوبی مزیت هایی وجود دارد که سبب شده است در طرح ها و دیزاین های داخلی بسیار از آن استفاده شود و بر روی آن سرمایه گذاری شود. از مهم ترین متریال های دکوراسیون اداری مدرن پارتیشن شیشه ای فریم لس است. توجه به نکاتی که در ادامه بیان میکنیم بسیار مهم است و شما با رعایت این نکات میتوانید به بهترین نحو از پارتیشن اداری بهرهبرداری کنید.

طراحی داخلی اداری و دفتر کار دکوراسیون اداری مدرن، می ­تواند انتخاب شما برای طراحی دکور شرکت تان باشد. اگر به دنبال یک دکوراسیون اداری ساده ­تر و کاربردی هستید می­ توانید به جای دکوراسیون مدرن، سبک اداری مینیمال را انتخاب کنید. همچنین امکان طراحی و اجرای فضای اداری شما به وسیله هر متریال، اعم از مصالح ارزان یا لاکچری امکان پذیر است. قیمت این پارتیشن نسبت به پارتیشن های دو جداره ارزان تر است. مانند همه چیز، اگر مبلمان ارزان بخرید، مجبور خواهید شد دو بار خرید کنید. آیا میخواهید اداره، شرکت یا دفترکار خود را پارتیشنبندی کنید؟ دکوراسیون اداری نیازمند چیدمان خاص و فضاسازی مخصوص به خود است. به طور کلی طراحی داخلی اداری مدرن نیاز به دانش و اصول طراحی دارد. طراحی داخلی اتاق کنفرانس نیز تحت عنوان یک مجموعه توسط شرکت معماری مایو به نحوی انجام شد که میتواند در هر کجا به طور میانگین ۲۲ نفر را در خود جای دهد.

طراحی داخلی دفتر اداری

امروزه انواع پارتیشن با متریالهای مختلفی مثل چوب، آلومینیوم، فایبرگلاس، امدیاف و شیشه قابل اجرا هستند. بسیار مهم است که تلفیق انواع این بلوکها با رعایت تناسبات و هماهنگیهای زیبایی شناسانه انجام شوند. از این گذشته، مهم است که دفتر خود را در جایی بسازید که کارمندان برای گذراندن روزهای خود خوشحال و راحت باشند. میتوانید با توجه به نیاز خود از پارتیشنهای تکجداره یا طراحی نمای داخلی ساختمان اداری دوجداره استفاده کنید. سعی کنید از مبلمان متحرک و چرخدار در اجرا و طراحی اداری مدرن استفاده کنید؛ وسایل متحرک به کارمندان امکان میدهند که در صورت نیاز به کار گروهی، به آسانی دور هم جمع شوند. در سبک مدرن سعی میشود تا از نورپردازی به بهترین نحو کمک گرفته شود. در خرید دکوراسیون اداری برای سبک مدرن باید سعی شود از مجموعههایی کمک گرفت که به صورت حرفهای این کار را انجام میدهند.

طراحی و دکوراسیون داخلی فضای اداری

استفاده از سایه بان، پنجره های کرکره ای امکان کنترل شرایط نامناسب را به صورت غیر خودکار (مکانیکی) یا خودکار (اتوماتیک) فراهم می کنند. کارکنان به سختی می توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و در پروژه های مشترک با وجود پارتیشن های جداگانه در کل دفتر کار با یکدیگر همکاری کنند. نورپردازی برای کل فضای محیط اداری توصیه می شود. کارهای نهایی معمولاً همان چیزی است که کل طرح را به هم گره می زند. شاید متوجه شده باشید که ویژگی کلیدی یک محیط اداری مدرن معمولاً بر افزایش تجربه برای کارمندان متمرکز است. امروزه استفاده از پارتیشن های اداری مدرن در طراحی و دکوراسیون شرکتها بسیار مورد توجه است. در سبک کلاسیک از رنگ های کرم و تقارن آن استفاده می شود. البته میتوان با رنگهایی مثل کرم و سفید نیز دکوراسیون مدرن را طراحی کرد.

دکوراسیون داخلی محیط اداری