بهترین لپ تاپ گیمینگ از ۲۵میلیون تا ۱۰۰میلیون در بازار معرفی ۷ غول گیمینگ دنیا بلاگ دیوار

بهترین لپ تاپ گیمینگ از ۲۵میلیون تا ۱۰۰میلیون در بازار معرفی ۷ غول گیمینگ دنیا بلاگ دیوار مقداد آی تی، کالاوما و … برخی از معتبرترین سایت‌های فروش اینترنتی لپ این را ببینید تاپ هستند. بله تمامی کمپانی ها و برند های تولید کننده لپ تاپ سعی می‌کنند لپ تاپ هایی اقصتادی با قیمت ارزان تولید کنند تا در این بازه قیمتی نیز محصولاتی را جهت ارائه داشته باشند. پردازنده اختصاصی اپل یعنی M1 عملکرد فوق العاده ای رو از خودش نمایش داده و همین باعث شده تا این لپ تاپ علاوه بر کیفیت ساخت بالا از عملکرد خوبی برخوردار باشد. و در یک کلام چه این لپ تاپ چه مدل MacBook Air MGN63 ارزش خرید بالایی دارند. خرید لپ تاپ مناسب حسابداری یکی از بزرگترین چالش هایی است که افرادی که در… نمایشگر لپ تاپ Pavilion x360 از قلم پشتیبانی می‌کند و حساسیت مناسب برای طراحی ساده را در اختیار شما قرار می‌دهد.

  • با ثبت نام در خبرنامه اولین نفری خواهید بود که از آخرین محصولات ، اخبار و فروش های ویژه و کدهای تخفیف ما مطلع می گردید ، پیشنهادات شگفت انگیز را در ایمیل خود دریافت کنید .
  • در مورد امکان ارتقا هم به راحتی میتونید تا چندین سال ارتقاش بدین، تمامی قطعات امکان ارتقا دارند.
  • از آنجایی که قرار است با این سیستم بازی کنید و بازی ها هم فشار زیادی به قطعات وارد می کنند، نیاز به یک خنک کننده خوب برای سی پی یو خواهید داشت.
  • مثلا قدرت پردازشی گرافیک MX450 بیش از سه برابر گرافیک MX110 است و هر دوی این کارتها 2 گیگابایت حافظه دارند.
پردازنده این لپ تاپ از طریق Core i5 اینتل بوده و فرکانس متعادل ۲.۵ گیگاهرتزی دارد. این فرکانس در حالت توربو هم می‌تواند به ۴.۵ گیگاهرتز افزایش پیدا کند. شما می‌توانید از حافظه رم ۱۶ گیگابایتی به‌عنوان یک ترکیب عالی در این دستگاه استفاده کنید. یکی از پیکربندی‌های بسیار خوب تینک بوک ۱۴ را نظاره می‌کنیم که وزن ۱.۴ کیلوگرمی داشته و و با ابعاد مشابه با لپ تاپ قبلی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

این لپ تاپ میتوان یکی از بهترین لپ تاپ های دانشجویی باشد که تا مدت ها بعد اتمام دانشگاه نیز در کنار شما باقی بماند. لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل ZenBook UX425EA-KI506 از بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان است، که از مدل‌های بسیار شیک ایسوس به شمار می‌آید. این دستگاه به‌ واسطه بهره‌مندی از پنل IPS قادر است تصاویر باکیفیت و کاملا زنده را در زوایای مختلف تا 178 درجه به نمایش درآورد. بسیاری از لپ تاپ‌های ارزان قیمت کارت گرافیک مستقل ندارند و به همین دلیل توان گرافیکی آنها محدود است. ولی تقریبا تمام لپ تاپ‌های بازه قیمتی 30 میلیون (البته بجز برخی مدلهای فوق سبک)، مجهز به کارت گرافیک‌های مستقل قوی هستند که به راحتی توان انجام کارهای گرافیکی متوسط و متوسط رو به بالا را دارند.

کمپانی ایسر از زمان آغاز فعالیت خود تا به امروز همواره علاوه بر ارائه محصولات باکیفیت و کاربردی، به ساخت لپ‌ تاپ‌های مقرون به صرفه و اقتصادی نیز شناخته می‌شود. شاید ساخت یک لپ تاپ ارزان قیمت برای کاربردهای عمومی یا دانشجویی چندان کار دشواری نباشد و تمامی برندهای موجود در بازار در این قسمت موفق عمل می‌کنند. توانایی ایسر زمانی مشخص می‌شود که می‌بینیم این برند در ساخت لپ تاپ‌ها با سخت افزار قدرتمند، موسوم به گیمینگ نیز موفق و سربلند است.

بطور کلی تبلت ها به دلیل سبک بودن بیشتر برای حمل و کارهای سبک مثل تدریس و پرزنت و … مناسب هستند. اما در مورد لپ تاپ مک بوک ایر 2020، این لپ تاپ یکی از بهترین و ارزشمندترین لپ تاپ های زیر 30 میلیون تومان هست و ماهم در مقاله مرتبط با بهترین لپ تاپ های دانشجویی اون رو معرفی کردیم. این لپ تاپ قدرتمند HP دارای 16 گیگ RAM در کنار پردازنده ی Core i7 است. حافظه ی هیبریدی این لپ تاپ بعث شده تا سرعت خواندن و نوشتن در این حافظه بسیار بالا باشد.

ارزان‌ترین لپ تاپ گیمینگ لنوو Lenovo مدل آیدیاپد گیمینگ ۳ (تا ۲۵ میلیون)

وب کم و اسپیکر هم کیفیت در حد و اندازه رده قیمت این لپ تاپ را برای شما فراهم کرده‌اند. این لپ تاپ به باتری لیتیوم یون مجهز شده است و با ظرفیت باتری ۴۵ وات ساعت می‌توانید از آن استفاده کنید. به طور کلی لپ تاپ ThinkBook 14 کاربرانی را هدف قرار داده که علاوه بر قیمت مناسب، به دنبال وزن کم و استحکام بالا هستند. این لپ تاپ با در اختیار داشتن سخت افزار نیمه حرف‌ای در کنار قیمت مناسب، و همچنین کیفیت درخور، یک رقیب جدی برای سایر برند‌ها است. طراحی ساده و در عین حال جذاب این دستگاه در کنار استفاده از فلز و پلاستیک به صورت ترکیبی، دستیابی به وزن مناسب و استحکام بالا را امکان پذیر کرده و باید به طراحان بابت چنین دستاوری آفرین گفت.

اگه براتون قدرت اهمیت داره با قیمت الان 2060Super گزینه خوب و قدرتمندی هست ولی اگه جدید بودن کارت براتون اهمیت بیشتری داره میتونید 3050 که جدید تر هست رو تهیه کنید. سایتوی آی پی لیست VIP Listبه عنوان یک رسانه کامل و جامع به شما کمک می کند تا با آگاهی و هوشمندی کامل، انتخاب و خرید کنید. هدف ما از راه اندازی این سایت ارائه اطلاعات لازم و مفید در مورد کالاها و محصولاتی است که شما می خواهید خریداری کنید.

چون وقتی بودجه به این حدود افزایش پیدا می‌کند، یعنی کارایی لپ تاپ در اولویت است و این کارایی به صورت غیر مستقیم توسط دی وی دی رایتر کاهش پیدا می‌کند. در اکثر موارد نداشتن دی وی دی رایتر به معنی طراحی مدرن‌تر و در نتیجه قطعات جدیدتر، پورت‌های سریعتر و سیستم خنک کننده پیشرفته‌تر است، و این موارد روی سرعت لپ تاپ تاثیرگذار هستند. در زمان خرید لپ‌تاپ گیمینگ تا ۳۰ میلیون به چه موضوعی توجه کنیم؟ باید به مدل پردازنده، پردازنده گرافیکی، میزان رم و البته داشتن حافظه SSD توجه کنید.

بهترین DNS ها به همراه آموزش تغییر DNS در ویندوز، اندروید و iOS