بهترین گوشی های میان رده 2022 کدام‌اند؟+ ویدیو آبان ۱۴۰۱

بهترین گوشی های میان رده 2022 کدام‌اند؟+ ویدیو آبان ۱۴۰۱ این گجت در رنگ‌های نقره‌ای و طوسی به بازار عرضه شد و افراد بر اساس سلیقه خود می‌توانند یک گزینه را خریداری به این بچه ها نگاه کن کنند. ناگفته نماند قیمت پایه این گجت معادل ۱۶۹ دلار است و این موضوع یکی از دلیل اصلی وجود این گجت در لیست بهترین گوشی های اقتصادی سال ۲۰۲۱ است. افراد می‌توانند با پرداخت مبلغ ۱۹۹ دلار به سراغ خرید نسخه پایه این گوشی هوشمند بروند. نوکیا این گجت را با دو رنگ سرمه‌ای و سفید به بازار عرضه کرد و افراد می‌توانند بر اساس سلیقه خود یکی از این گزینه‌ها را انتخاب کنند.

این گوشی خوب به صفحه‌نمایش بسیار با‌کیفیت با ابعاد 6.67 اینچ و رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل از نوع AMOLED مجهز شده است. توانایی نمایش 395 پیکسل در هر اینچ نشان‌دهنده استفاده شیائومی از یک نمایشگر تمام عیار برای گوشی 11T Pro است. گوشی ردمی Note 11 Pro Plus 5G به یک باتری 4500 میلی‌آمپر‌ ساعتی مجهز شده و حضور شارژر قدرتمند با توان 120 وات و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع سبب شده تا در مدت زمان کوتاه 15 دقیقه، باتری این گوشی مدل بالا به طور کامل شارژ شود. اگر هم در این بازه قیمتی به دنبال یک گوشی دیگر هستید، پیشنهاد ما به شما گوشی ردمی نوت 10 پروشیائومی است. این گوشی قیمت مناسب از صفحه‌نمایش نوع IPS با ابعاد 6.82 اینچ و رزولوشن 720 در 1600 پیکسل بهره‌ می‌برد. در حال حاضر گوشی سامسونگ گلکسی A01 core ارزان‌ترین گوشی سامسونگ به‌حساب می‌آید که علاوه بر داشتن قیمت مناسب، مشخصات سخت‌افزاری قابل قبولی را ارائه می‌دهد.

بررسی روتر دی لینک DIR-822 ؛ پوشش دو بانده برای خانه شما

باتری قدرتمند 5050 میلی آمپر ساعت گویای آن است که تا ساعتها می توانید به وبگردی، استفاده از انواع شبکه های اجتماعی، بازی و تماشای فیلم بپردازید بدون آنکه نگران خالی شدن زودهنگام آن باشید. همچنین قابلیت شارژ باتری با توان 10 وات وجود دارد تا با سرعت بیشتری بتوانید آن را شارژ نمایید. در مجموع می توان نتیجه گیری کرد این مدل گوشی موبایل نوکیا با توجه به امکاناتی که دارد یک گوشی بسیار مقرون به صرفه محسوب می شود که شاید در جهت به چالش کشیدن اسمارت فون های میان رده بازار رونمایی شده است. می توانیم به جرات بگوییم که خرید گوشی موبایلی با چنین امکانات از شرکت های دیگر، مستلزم پرداخت هزینه های بیشتر خواهد بود. برند سامسونگ برندی کاملا شناخته شده می باشد که در بسیاری از زمینه ها بخصوص تولید و عرضه گوشی های هوشمند فعالیت دارد. از مهمترین شاخصه گوشی های هوشمند ساخت این شرکت کره ای، کیفیت بالای آنهاست که همیشه به نوعی شرکت های دیگر را وارد عرصه رقابت و چالش کرده است.

بهترین گوشی تا ۲٫۵ میلیون تومان

این دستگاه یک گجت ۱۹۳ گرمی بوده و مانند دیگر گوشی‌های میان‌رده این کمپانی چندان از کیفیت ساخت بالایی بهره نمی‌برد. همانطور که گوشی های پرچمدار روز به روز گرانتر می شوند، محصولات اندرویدی نیز به مرور زمان بهتر و بهتر می شوند. در این راهنمای خرید گوشی قصد داریم تا به بهترین گوشی اقتصادی بپردازیم تا بتوانید بهترین خرید ممکن را با توجه به بودجه مدنظرتان داشته باشید.

چگونه بهترین گوشی را انتخاب کنیم؟

اگرچه دوربین اصلی گلکسی A53 5G تثبیت کننده OIS را ارائه می‌کند، اما با تثبیت‌کننده گوشی پرچم‌داری مانند گلکسی S۲۲، قابل مقایسه نیست. پنل پشتی پلاستیکی مات گلکسی A53 5G به اندازه شیشه ایستفاده در پرچمداران خاص و خیره‌کننده نیست، اما در برابر لکه‌های اثر انگشت مزاحم مقاوم است و در چهار رنگ مشکی، سفید، آبی و هلویی موجود است. ریل‌های کناری فلزی سامسونگ گلکسی A53 5G باعث می‌شوند که این گوشی در کنار خانواده برتر گلکسی S22 سامسونگ بتواند جای بگیرد. این گوشی سامسونگ لبه‌های صاف دارد تا کاربران گوشی‌ها را راحت‌تر در دست بگیرند. در سمت راست این گوشی کلیدهای کنترل میزان صدا و پاور قرار گرفته و در سمت پایین شاهد طراحی پورت Type-C می‌باشیم که در کنار جک 3.5 میلی متری صدا اندکی شلوغ به نظر می‌رسد. لازم به ذکر است بدانید در این زمان که اکثریت کمپانی‌ها به حذف پورت جک 3.5 میلی متری صدا پرداخته‌اند.

  • گوشی موتورولا Moto G51 به عنوان یک گوشی زیر ۵ میلیون تومان دارای ۳ دوربین در پنل پشتی است که به ترتیب ۵۰ مگاپیکسلی واید، ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو است.
  • این باتری در مدت زمان ۳۰ دقیقه ۲۵ درصد، در مدت زمان ۳۰ دقیقه ۴۶ درصد و در مدت زمان حدود ۳ ساعت، به صورت کامل شارژ شد که زمان قابل‌توجهی هم به حساب می‌آید.
  • تنها زمانی که ناوبری GPS برای مدت طولانی فعال باشد و یا هنگام دانلود برنامه‌ها و بازی‌های بزرگ کمی داغ می‌کند.
  • مقاله “راهنمای خرید بهترین گوشی بازار در رنج های قیمتی‌ مختلف” از ۱۹کالامگ را مطالعه کنید.

قبل از انتخاب بهترین گوشی تا 2 میلیون تومان باید این نکته را در نظر بگیرید که گزینه های این رنج قیمتی چندان زیاد نیستند و از بین گزینه های موجود، انتخاب چندانی وجود ندارد. عموما این گوشی ها دارای اندروید بروز می باشند که امکان نصب اپلیکیشن های جدید را فراهم می کند. برخی از کمپانی ها از Android Go در گوشی های زیر 2 میلیون خود استفاده می کنند که موجب می شود یک رابط کاربری سبک و روان را تجربه کنید. با این وجود نباید در این رنج قیمتی انتظار یک دوربین بی نظیر یا سخت افزار قدرتمند جهت اجرای بازی های سنگین را داشته باشید. در ادامه تعدادی از بهترین گوشی های زیر 2 میلیون تومان بازار را معرفی و بررسی می کنیم. همانطور که می‌بینید، خرید گوشی سامسونگ گلکسی A03 به عنوان یک محصول اقتصادی بسیار خوب است.

این گوشی که در بهار سال ۲۰۲۲ معرفی شده است، از سیستم عامل اندروید ۱۱ پشتیبانی می‌کند. ابعاد مناسب، در کنار ویژگی‌های مثبت توانست این مدل شیائومی را در میان پرفروش‌ترین‌های اقتصادی قرار دهید. نکته جالب توجه وجود یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی در بریدگی صفحه نمایش است که می‌تواند در بعضی از موارد و شرایط نوری یکسان تصاویر با کیفیت‌تری نسبت به سنسور اصلی پنل پشتی به ثبت برساند. این دوربین توانایی فیلم برداری با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ فریم ۳۰ فریم بر ثانیه را دارد و همچنین از فناوری HDR بهره می‌برد. یکی دیگر از بهترین گوشی های اقتصادی در بازار ایران که حدودا قیمتی نزدیک به 230 یورو دارد، پوکو M4 پرو است که در تاریخ 11 نوامبر 2021 در بازار عرضه شد.