بک لینک چیست؟ 10 روش دریافت بک لینک بدون جریمه گوگل-خرید بک لینک گلدلینک

بک لینک چیست؟ 10 روش دریافت بک لینک بدون جریمه گوگل-خرید بک لینک گلدلینک البته اینم بگم بک لینک سازی کار راحتیه ولی اگر درست و طبیعی انجام نشه میتونه سایت شما را پنالتی کنه پس خوب حواستان جمع باشه و به نکاتی که میگم توجه کنید. اما اگر در موقعیتی قرار دارید که رقبای شما بک لینک های قوی زیادی دارند، باید بگوییم ما لیست بهترین سایت های رپورتاژ آگهی را در پنل راش وب گردهم آورده ایم. شما میتوانید از میان بیش از ۹۰۰ دامنه بهترین آن ها بررسی خرید بکلینک (https://goldlink.ir/p/buy-backlink/) را انتخاب نمایید. بهترین و کم ریسک ترین روش لینک سازی خارجی استفاده از بک لینک هایی است که احتمال حذف شدن آن ها وجود نداشته باشد.

ارتباطات بین لینک دهنده و لینک شونده را در سطوح مختلف بررسی میکند . مثلا محتویات درون یک صفحه ی خاص یا حتی ارتباط کلی وب سایت با جایی که لینک قرار داده شده است بررسی میشود . تعداد بک لینک های مورد نیاز شما بستگی به سطح رقابت حوزه کاری شما دارد.با استفاده از ابزار ahrefs می توانید این اطلاعات را بدست آورید. کسب بک لینک یک فرآیند دائمی است و شما باید همیشه برای کسب بک لینک اقدام کنید. از آنجا که کاربران تمایل دارند بیشتر روی لینک‌هایی که به صورت متمایز در یک صفحه قرار داده شده‌اند کلیک کنند، بعضی لینک‌ها روی یک صفحه اعتبار بیشتری نسبت به بقیه منتقل می‌کنند. کسی که در حال مشاهده سایتی مانند watches.ir است احتمال بیشتری دارد که روی لینک سایت فروش ساعت کلیک کند تا کسی که در حال بازدید سایتی مانند cats.ir است.

با این و جود سعی کنید از این پیوند ها دوری کنید و اگر قصد داشتید پیوند متقابل اینجاد کنید لازم است حالت طبیعی از پیوند ها به نمایش بگذارید. اما مشکلی که وجود دارد این است که موتور های جست و جو نمی توانند تشخیص دهند کدام پیوند ها در ازای پرداخت پول ایجاد شده اند. از این رو هرکدام از ان ها الگوریتم ها و فرمول هایی برای خود تعبیه کرده اند اما باز هم امکان تشخیص 100 درصدی وجود ندارد. درس اول این آموزش به آشنایی با آمار آنلاین اختصاص دارد و در درس دوم، افزونه‌های آمار در وردپرس معرفی می‌شوند.

به‌هرتقدیر، همان‌طور که قبلاً هم ذکر شد، همیشه بک لینک از منابع مختلف طبیعی‌تر به نظر می‌رسد و احتمال جریمه شدن توسط گوگل را کمتر می‌کند. ازآنجایی‌که کلمات کلیدی انکرتکست نشان‌دهنده موضوع صفحه لینک شده هستند، لذا این پتانسیل را دارند که تأثیر قابل توجهی بر رتبه‌بندی شما داشته باشند. این به‌اصطلاح راه‌سازی و هدایت در فضای مجازی به «لینک»، لینک و بازهم لینک تعبیر می‌شود.

هر پروفایل در هر وبسایتی نمی‌تواند منبع خوبی برای بک‌لینک باشد. یکیدیگر از عواملی که در تعیین کیفیت بک‌لینک نقش دارد، انکرتکست یا متن لینک است. متنی که قرار است درگاه ورود به سایت شما باشد باید سه ویژگی داشته باشد تا بیشترین تاثیر را داشته باشد. این صفحه با محتوای با کیفیت توانسته نیاز کاربران را برطرف کند. اگر از چنین صفحه‌ای بک‌لینک بگیرید تاثیر بیشتری خواهد داشت. گوگل در ابتدا معیارهای ساده‌ای برای رتبه‌بندی وبسایت‌ها داشت اما وقتی رقابت جدی شد رفت دنبال شاخص‌هایی بهتر مثل چی؟ لینک‌ها.

البته در ساخت بک لینک نیازی نیست تماما از بهترین سایت ها استفاده نمایید. این ابزار اطلاعات مفیدی را در زمینه بک لینک های خوب رقبا به شما میدهد، مثلا شما می توانید برای وب سایت رقبای خود اعلان تنظیم کنید تا فرآیند لینک سازی آنها را مورد بررسی قرار دهید؛ اما تنها این نیست. ویژگی جالب Monitor Backlinks امکان اتصال آن به حساب google analytics می باشد.