بک لینک چیست و چگونه بک لینک ایجاد کنیم؟ -بهترین بک لینک

بک لینک چیست و چگونه بک لینک ایجاد کنیم؟

اصولا خرید بک لینک تعداد زیاد، مخصوصا برای وب سایت هایی که عمر زیادی ندارند بسیار برای گوگل شک برانگیز است! اما مثلا برای سایت قدیمی مثل دیجی کالا، خرید بک لینک با تعداد بالا هم مشکلی ندارد. بنابراین پیشنهاد میکنم به هیچ عنوان به سراغ سایت های فروشنده بک لینک با پکیج هایی که تعداد لینک زیادی درون آن وجود دارد، نروید.

بک لینک

✅ سپس، با توجه به محصولات و خدمات وب سایتتان مخاطبان هدف شما را شناسایی می bestbacklink.top کنیم. لینکسازی بصورت دستی زیر نظر متخصصین سئو بصورت دائمی انجام خواهد شد. پکیج خود را انتخاب کرده و کلمات کلیدی خود را در تلگرام یا واتساپ برای ما ارسال کنید. تازه با وب رمز آشنا شدید؟ می توانید با کلیک بر روی لینک زیر وارد صفحه ثبت نام شوید.

چه نوع بک لینک برای سایت مناسب است؟

اگر قرار است سایتی لینک شما را در فوتر یکی از صفحاتش قرار دهد و یا همراه با 50 لینک دیگر، در سایدبارش بگذارد، احتمالا بهتر است به دنبال موقعیت‌های بهتری بگردید. کسی که در حال مشاهده سایتی مانند watches.ir است احتمال بیشتری دارد که روی لینک سایت فروش ساعت کلیک کند تا کسی که در حال بازدید سایتی مانند cats.ir است. در واقع شما می‌توانید با ایجاد بک لینک در وبسایت‌های دیگر ترافیک بیشتری را روی سایت خود ایجاد کنید و مخاطبان بیشتری را جذب کنید. توجه کنید موضوع سایتی که در آن بک لینک می سازید مرتبط با موضوع سایت شما باشد.

بخش مهمی از آموزش بک لینک، به نحوه دریافت بک لینک مربوط می‌شود. نکته‌ای که باید در هنگام دریافت بک لینک در نظر بگیرید، طبیعی بودن لینک‌ها است. گفتیم که ترافیک ثابت و ترافیک ایجاد شده توسط لینک‌ها، یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش اعتبار نزد گوگل است. این ترافیک علاوه بر این که وضعیت سایت شما را نزد گوگل بهبود می‌بخشد، می‌تواند برای کسب و کار شما نیز کاربر مستقیم ایجاد کند. کاربرانی که وارد سایت شما می‌شوند، می‌توانند به کاربر دائمی یا خریدار تبدیل شوند. به جای این که به این موضوع از نظر موتور جستجو نگاه کنید، از منظر یک کاربر ماجرا را ببینید.

آخرین مطالب سئو سایت

در این سایت ساز ها که اغلب خارجی نیز هستند، شما می توانید یک وب سایت ساده ایجاد کرده و در آن به بخش های مختلف سایت خود لینک بدهید. از جمله سایت ساز های معروف با اسپم اسکور پایین می توان به Wikidot.com و Weebly.com و site123.me و … رپورتاژ اگهی هست که در سایت ها منتشر میشود و شما از یک صفحه بک لینک دریافت می نمایید ، ولی در خرید بک لینک شما از تمام صفحات آن سایت بک لینک دریافت میکنید تاثیر گذاری بک لینک معمولا بیشتر است .