تولید٬ فروش و نصب سایبان برقی٬ تبلیغاتی و بازویی برای مغازه و اماکن مسکونی سایه بان آریا

سایبان مغازه یا همان چادر مغازه از نظر استفاده از انرژی الکتریکی به دو نوع سایبان دستی و سایبان برقی تقسیم می شود. یکی از تاثیرگذارترین موارد بر روی قیمت سایبان مغازه، مدل و نوع آن می باشد. چه در روزهای گرم تابستان و چه در روزهای برفی زمستان برای فروشگاه ها و مغازه ها ضروری است.

دارای انواع مختلفی است.

اسم دکوراسیون و دیزاین بیشتر اوقات یاد آور ملزومات غیر ضروری و خرج های هنگفت است و امروزه روز با توجه به شرایط اقتصادی و اوضاع کاسبی ها نمی توان توقع زیادی از مغازه دارها داشت. آیا می خواهید با یک سایه‌بان تبلیغا‌تی سفارشی مشتری جدید جذب کنید؟ بیایید صحبت کنیم. هر چقدر سایبان را بالاتر نصب کنیم باید ابعاد بزرگتری در نظر بگیریم تا فضا را بخوبی پوشش دهد.

تولید٬ فروش و نصب سایبان برقی٬ تبلیغاتی و بازویی برای مغازه و اماکن مسکونی سایه بان آریا خیلی اهمیت دارد فضایی که قرار است سایبان در آن قرار بگیرد،برای ویژگی‌های نصب سایبان مناسب است. زیرا سر افراد در هنگام عبور به آن بر خورد ننماید که البته جای هیچ نگرانی نیست وتیم فنی شرکت ما کاملا تمام این مسائل را برای نصب سایبان کالسکه ای مناسب در نظر می گیرد. سایبان مغازه بازویی یا سایبان فنری امروزه متقاضیان زیادی از مشتریان را به خود اختصاص داده است. این نوع سایبان دارای بازشویی بیشتر از سایر سایبان‌های رقابتی خود رادار است همچنین بسیار شیک‌تر سایر سایبان‌هاست و به‌صورت افقی یا با شیب‌های مختلفی که به سلیقه مشتری است باز و بسته می‌شود. سایبان مغازه با توجه به برخی پارامترها مثل فضای جلوی مغازه شما یا بودجه در نظر گرفته شما برای سایبان و … دارای انواع مختلفی است. سایبان با کیفیت باید از هر نظر کیفیت مطلوب را داشته باشد، بنابراین به جز پارچه، اسکلت آن نیز اهمیت زیادی دارد.

اگر به فکر شیک بودن هستید، پیشنهاد ما به شما استفاده از این نوع سایبان است. ایران سایبان تنهاتولیدکننده سایبان برقی است که با مدیریت دکترمردی موفق به ثبت اختراع درصنعت سایبان شده است. چادرهای فلکسی این قابلیت را به شما می دهد که لوگو و یا متن خاصی را بر روی سایبان خود چاپ نمایید.

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان کلیک کنید.

بزرگترین مزیت سایبان مغازه برقی نسبت به دستی امکان کنترل از راه دور برای باز کردن و بستن و تنظیم شیب برای آن است. همچنین که میتوانید در صورت نیاز برای آن سنسور باد و نور هم تهیه و نصب کنید. علاوه بر این میتوانید برای سایبان پارچه و چادر مناسب یا چاپ تبلیغ را داشته باشید. در برخی از مغازه‌های که محصولات اغذیه یا آرایشی بهداشتی فروخته می‌شود تابش نور خورشید ممکن است به فاسد تعمیر چتر اتوماتیک شدن‌شان منجر شود.

انواع سایبان

در صورتی که مغازه دارای سطح ارتفاع بیشتر از دو متر داشته باشد. نظر به اینکه از زیر سایه بان مغازه کالسکه ای که غالبا محل عبور مردم نیز می باشد. یک متر وهشتاد سانت به عنوان پیش فرض از سطح زمین رها کرده وبعد سایه بان مغازه کالسکه ای نصب می شود.