خرید تابلو فرش دستباف جدید 1401 با تضمین قیمت آقای فرش

تابلو فرش، به دو دسته دستبافت و ماشینی تقسیم می شود، که تابلو فرش ماشینی، خود دو نوع بافت ماشینی و چاپی را شامل می شود. امروزه با توجه به شباهت زیاد این نوع از فرش‌ها به نوع دستبافش، توانسته طرفداران زیادی را در بین علاقه مندان به فرش پیدا کند. چه دکوراسیونی برای خانه خود چیده‌اید؟ بر اساس نوع چیدمان خانه، تابلو فرشی با طرح مناسب انتخاب کنید. به‌طور مثال برای خانه‌ای با دکور کلاسیک و سنتی، طرح‌های شلوغ گزینه مناسبی است. همچنین در خانه‌ای با چیدمان مدرن، به دنبال تابلو فرش ماشینی با طرح شلوغ یا ابعاد بزرگ نروید. تابلو فرش ماشینی در اندازه های متفاوتی تولید می شوند که متداول ترین این اندازه ها (۵۰×۷۰) (۱۰۰ × ۵۰) (۱۰۰ ×۷۰)، (۷۰ × ۵۰) و (۱۰۰ × ۵۰) هستند.

البته تابلو فرش های ماشینی قابلیت سفارش در ابعاد دلخواه را هم دارند. البته همانطور که گفته شد تابلو فرش ها بیشتر در خانه هایی با سبک های چیدمان کلاسیک مورد استقبال هستند. بشر آموخته است که هر روز که می گذرد می تواند تجارب جدید وکاربردی تری به دست بیاورد و پیشرفت کند. سال ۱۳۸۸ با تولید این فرش به صورت اصولی و دقیق درست همزمان با تولید فرش ۷۰۰ شانه ماشینی این پیشرفت محقق شد؛ و می توان گفت شکوفایی صنعت تابلو فرش ماشینی از سال ۱۳۸۸ به بعد است.

تابلو فرش کلاریس طرح مینیاتوری سایز 70*50

خرید تابلو فرش دستباف جدید 1401 با تضمین قیمت آقای فرش

اگر عکسی که برای تبدیل به تابلو فرشانتخاب کرده اید دارای طیف رنگی گسترده ای است و می خواهید رنگهای تابلو فرش تا حد ممکن به عکس نزدیک باشند از تابلو فرش های چاپی استفاده کنید. موضوع این است که با استفاده از انواع تابلو فرش‌های ماشینی در طرح‌ها، رنگ‌ها و ابعاد مختلف، می‌توانید در دکوراسیون خانه خود تغییری جذاب و منحصر به فرد ایجاد کنید. البته در خرید تابلو فرش ماشینی دقت کنید و به دنبال بهترین متریال باشید. هایپر کارپت یک فروشگاه خرید فرش ماشینی در کاشان و آران وبیدگل است که با 20 سال سابقه در زمینه تولید و فروش فرش و تابلو فرش ماشینی تخصص دارد. در این فروشگاه می توانید انواع محصولات فرش کاشان، تابلو فرش ماشینی،تابلو فرش چهره و محصولات مرتبط را با بهترین قیمت خریداری کنید. از مهمترین مزیت های این فروشگاه می توان به ارسال سریع و رایگان، تضمین اصالت و وضعیت فیزیکی کالا، 7 روز ضمانت بازگشت کالا و امکان پرداخت در هنگام دریافت کالا اشاره کرد.

نقش های زیبا در فرش تابلویی اصالت و زیبایی هنر ایرانی را برای خانه به ارمغان می آورد. اگر تصمیم به خرید تابلو فرش ماشینی دارید، حتما به چند نکته مهم دقت کنید تا خریدی اصولی را رقم بزنید. اولین نکته مهم این است که قیمت تابلو فرش ماشینی بر اساس تراکم الیاف فرش و نوع متریال نخی که در آن استفاده شده، تعیین می‌شود. قیمت تابلو فرش ماشینی نسبت به تابلو فرش دستباف بسیار ارزان‌تر است و به همین دلیل گزینه مقرون به‌صرفه‌ای برای خرید و در هر دکوراسیونی محسوب می‌شود.

خوب است بدانید که معمولاً اطلاعات مربوط به فرش یا هر فرش دیگر در پشت آن قرار می گیرد ، بنابراین می توانید قسمت پشت کار را بررسی کرده و از هویت فرش مطلع شوید و تابلو فرش چاپی آن را بخوانید. به خاطر داشته باشید که بهتر است فرش بدون قاب تهیه شود ، زیرا این قاب می تواند منحنی های فرش را بپوشاند ، در حالی که اگر دو طرف فرش را بدون قاب روی هم قرار دهید ، به راحتی متوجه خمیدگی های آن خواهید شد. در روش چاپ کلاریس، شما هیچ محدودیت رنگی در تولید ندارید و هر رنگی که در تصویر اصلی مشاهده می کنید در خروجی آن هم مشاهده خواهید کرد. باشمردن تعداد گره ها در 7 سانتی از عرض فرش می توان رجشمار آن را محاسبه کرد. به این نکته توجه کنید که هنگام خرید سرتان کلاه نرود بعضی از تولیدی ها در کنار نخ اکریلیک از نخ ابریشم مصنوعی نیز استفاده میکنند و آن را به عنوان نخ طبیعی به شما می فروشند بنابراین هنگام خرید بسیار زیاد توجه کنید.

تابلو فرش دستباف کاملا به دست بافته می‌شود و هنرمندان بافنده با صرف زمان و دقت زیاد این کار را پیش می‌برند. اما تابلو فرش ماشینی با کمک دستگاه‌های بافندگی بافته می‌شود و به همین دلیل در زمانی بسیار کوتاه می‌توان چند تابلو فرش بافت. در تابلو فرش ماشینی، طرح‌ها و نقشه بافت به صورت کامپیوتری، با دستگاه‌های ماشینی و با دقتی بسیار زیاد بافته می‌شود. به همین دلیل سرعت بافت به‌شدت افزایش پیدا می‌کند و قیمت تابلو فرش ماشینی را کاهش می‌دهد.

انتخاب ابعاد مناسب بستگی به علاقه و سلیقه شما یا فضای دکوراسیون خواهد داشت. تابلوفرش از محصولات هنری خاصی است که علاوه بر ارزش مادی از ماهیت معنوی بالایی نیز بهره‌مند است. خرید این محصول به‌عنوان بخشی از دکوراتیو منزل یا جهت هدیه و موارد مشابه پیشنهادی ویژه به‌شمار می‌آید. شهر فرش نیز در وبسایت خود این امکان را فراهم کرده و شما به راحتی میتونید تابلو فرش مورد نظر خود را از وبسایت شهر فرش خریداری کنید.

تابلو فرش ماشینی طرح فرشته ها کد Y210

تابلوفرش‌های دستبافت بسیار نفیس و گران‌قیمت بوده و از زیبایی بی‌نظیری برخوردار هستند. تابلو فرش های ماشینی نیز به دلیل بافته شدن با شانه و تراکم‌های بالا نظیر تابلو فرش 1200 شانه و تابلو فرش 1500 شانه، چیزی از تابلو فرش های دستبافت کم ندارند و از قیمت بسیار مناسب‌تر و طرح و تنوع بیشتری برخوردار هستند. فرش‌های تابلویی جزء ریزبافت‌ترین فرش‌های ماشینی محسوب شده و از زمان‌های گذشته جهت زیبا نمودن منزل از آن‌ها استفاده می‌کردند.

  • همچنین در خانه‌ای با چیدمان مدرن، به دنبال تابلو فرش ماشینی با طرح شلوغ یا ابعاد بزرگ نروید.
  • چه دکوراسیونی برای خانه خود چیده‌اید؟ بر اساس نوع چیدمان خانه، تابلو فرشی با طرح مناسب انتخاب کنید.
  • در تابلو فرش بافت ماشین، نقشه بافت در کنار نخ‌ها با رنگ‌های مختلف در اختیار دستگاه بافت قرار می‌گیرد و کار بافت به سرعت و در ابعاد تعیین شده انجام می‌شود.

اما در حالت معمول اندازه و ابعاد تابلو فرش ماشینی در اندازه‌های (۵۰×۷۰) (۱۰۰ × ۵۰) (۱۰۰ ×۷۰)، (۷۰ × ۵۰) و (۱۰۰ × ۵۰) مرسوم است. در یک دسته‌بندی کلی می‌توان انواع تابلو فرش ماشینی را به تابلو فرش بافت ماشین و تابلو فرش چاپی تقسیم کرد. در تابلو فرش بافت ماشین، نقشه بافت در کنار نخ‌ها با رنگ‌های مختلف در اختیار دستگاه بافت قرار می‌گیرد و کار بافت به سرعت و در ابعاد تعیین شده انجام می‌شود.

خرید تابلو فرش ماشینی نقش نگاررضوی کد ۲۵۱۰KP