خرید تتر فروش تتر قیمت تتر قیمت لحظه‌ای تتر USDT در نوبیتکس-تترفا

خرید تتر فروش تتر قیمت تتر قیمت لحظه‌ای تتر USDT در نوبیتکس-تترفا

درحال حاضر، محبوب‌ترین و پراستفاده‌ترین توکن تتر، USDTنام دارد. این توکن پشتوانه دلار دارد و ارزش آن همیشه تقریباً معادل یک دلار آمریکا است. کاربرد این توکن در مقایسه با سایر توکن‌های تتر، به قدری بیشتر است که در حال حاضر، اغلب کاربران تتر را معادل USDT می‌دانند.

  • به عبارت دیگر زمانی که شما هنوز برای ورود به معامله‌ای جدید تصمیم نگرفته‌اید، تبدیل سرمایه به تتر و حفاظت از ارزش آن یک راهکار مناسب است.
  • از آنجا که امکان انتقال مستقیم ریال به صرافی‌های خارجی وجود ندارد، برای خرید ارز دیجیتال در این صرافی‌ها به تتر نیاز خواهید داشت.
  • دامیننس تتر نشان دهنده سلطه و سهم تتر در بازار ارزهای دیجیتال است.
  • کاربر در آن دو فیلد، مقدار ارز مورد نظر و قیمت مد نظر خود را وارد می‌کند.
  • یکی از این بلاکچین های OMNI می باشد که همان بلاکچین بیت کوین است ولی با مشکلاتی نیز روبه رو بود.

هدف استیبل کوین‌ها ثابت نگه داشتن قیمت توکن‌ها است که معمولاً با گره زدن ارز دیجیتال مورد نظر به قیمت یک ارز فیات مانند دلار آمریکا یا یک دارایی با ارزش دیگر مانند طلا، این هدف را محقق می‌سازند. هدف اعلام شده USDT ترکیب ماهیت بدون محدودیت ارزهای دیجیتال است که می تواند بدون واسطه شخص ثالث مورد اعتماد یعنی نظیر به نظیر ، بین کاربران ارسال شود. یعنی شما پس از خرید و فروش تتر می‌توانید آن را به راحتی به هر کیف پول ارز دیجیتالی که خواستید ارسال کنید، بدون مالیات، با کارمزد بسیار کم و سرعت فوق العاده زیاد.

کاهش ریسک سرمایه گذاری با خرید تتر

در واقع، USDT در طول سال‌ها بر روی هشت پلتفرم مختلف بلاک چین از جمله بیت‌کوین، اتریوم و ترون منتشر شده است. فروش و خرید اتریوم کلاسیک خرید و فروش اتریوم کلاسیک به عنوان یک ارز دیجیتال قدیمی و پرطرفدار در صرافی اوکی اکسچنج به راحتی امکان پذیر است. فروش و خرید کاردانو هاسکینسون از هم‌بنیانگذران بلاک چین اتریوم، شبکه خود را با نام کاردانو ایجاد کرد و در کنار آن کوینی را با نام ADA به عنوان ارز بومی شبکه‌اش ارائه داد.

Tether یک استیبل کوین است و همواره برابر 1 دلار آمریکا بوده که به کاربران این امکان را می‌دهد که بدون خروج از بازار رمز ارز بتوانند از سقوط بازار آسیب نبینند. پاسخ به این سوال در گرو بررسی مزایای این ارز دیجیتالی است که مهم‌ترین مزیت آن در ایمن نگه داشتن سرمایه شما به هنگام نوسانات شدید منفی بازار رمزارزهاست. در این شرایط سرمایه شما همان 35 هزار دلار باقی می‌ماند و متضرر نمی‌شوید و همچنان می‌توانید به راحتی تترهای خود را به ارزهای دیجیتالی دیگر تبدیل تترفا کنید. یکی از بهترین مزیت هایی که تتر نسبت به سایر رمزارزها دارد، زمان انجام تراکنش های آن است.

کسانی که با بازار ارز سر و کار دارند می‌دانند وجود یک ارز با قیمت ثابت نوعی نعمت است. به دلیل درخواست زیاد کاربران بازارهای ارز دیجیتال ، ارز تتر به عنوان ارز دیجیتال باثبات معرفی و عرضه شد. اگر شما یک تریدر یا یک سرمایه‌دار در بازار رمز ارزها هستید، می‌توانید به خوبی از Tether استفاده کنید. همچنین شما می‌توانید در بالاترین قیمت، ارز خود را به USDT تبدیل کنید و ثبات آن را حفظ کنید و سود زیادی را با استفاده از این ارز به دست آورید. مراکزی که ما می‌توانیم از آن‌ها ارزهای رمزنگاری شده را خریداری کنیم، با عنوان صرافی های ارز دیجیتال یا اکسچنج‌ شناخته می‌شوند.

برداشت تتر (Tether) از کیف پول اکسیر

متأسفانه USDT قابلیت استخراج ندارد و هم‌واره شرکت تتر لیمیتد میزان این ارز در بازار را اعلام می‌کند. برای ردیابی تراکنش‌های تتر باید با مرورگرهای مناسب مثل اتراسکن (سازگار با ERC20) و یا ترون اسکن (سازگار با TRC20) استفاده کنید. کارمزد هر انتقال نیز به سرعت شبکه، ترافیک و میزان عرضه و تقاضا وابسته است. ارز دیجیتال USDT به عنوان سلطه‌گرترین ارز دیجیتال باثبات (استیبل کوین) در حال انجام فعالیت‌های خود است. این ارز قدرتمند با وجود رقیبان بسیار توانسته به عنوان یکی از ۵ ارز دیجیتال برتر جدول ارزهای دیجیتال قرار گیرد. دلیل اصلی این کاهش قیمت، این بود که استیبل کوین TerraUSD با ریزش قیمتی مواجه شد.

آشنایی مقدماتی با تتر USDT

همچنین معامله‌گران می‌توانند مانند بیت کوین یا آلت کوین، استیبل کوین‌ها را نیز در کیف پول خود نگهداری کنند. به دلیل قوانین FATF و مبارزه با پولشویی، خرید تتر بدون احراز هویت امکان پذیر نیست. احراز هویت برای شناسایی معامله گرها انجام میشه تا ببینیم هرکسی چه مقدار ارز دیجیتال تتر خرید و فروش میکنه. بلاکچین فقط در ثبت اعداد و ارقام شفافه و نمیشه مشخص کرد چه کسی تراکنش رو انجام داده. مثلا یکی از افرادی که یک قرارداد هوشمند رو هک کرده بود، بعد از برداشت پول و جا به جایی اون در چندین ولت، بالاخره ارزها رو به یک ولت احراز هویت شده واریز کرد و همین باعث شد که دستگیر بشه.