خرید و قیمت دریچه کولر 50*25 ترب

درنهایت اینکه از این نوع دریچه می‌توان در دستگاه‌های گرمایشی و سرمایشی بدون هیچ دریچه کولر محدودیتی بهره برد. دریچه کولر های ولومی که نوع قدیمی دریچه های کولر می باشند و نوع دمپر آنها پشت بلند و با پیچ تنظیم ولومی و یا نوع مخفی پیچ گشتی خور است. دریچه کولر که قابلیت کنترل حجم باد کولر را از چهار طرف و همچنین به دلیل وجود دمپر در آن، قابلیت قطع و وصل هوای دریچه را فراهم می کند. اگر بخواهیم در ارتباط با رنگ آن نیز صحبت کنیم، رنگی شبیه به نوع آلومینیومی دارد بصورتی که پودری و کوره‌ای الکترو استاتیکی است. همچنین این دریچه‌ها معمولا به عرض حدود 3 سانت ساخته می‌شوند و شما می‌توانید با محاسبه عرض آن، به کیفیت محصول پی ببرید. دریچه فن کویل دربی برای بازدید دستگاه فن کویل محسوب می شود.این دریچه از آلومینیوم،چوب و پی وی سی قابل ساخت می باشد.

  • در سال های اخیر طراحان و معماران در هنگام خرید این محصول برای یک مکان، به نوع و رنگ این وسیله بسیار توجه می نمایند.
  • دریچه هوای طرح چوب بسیار زیبا بوده و تهران دما تمامی رنگ هایی را که مشتریان بخواهند برایشان تولید می کند.
  • از این نوع دریچه تنظیم هوا برای مکان هایی که رطوبت وجود ندارد، استفاده می شود.
  • دریچه کولر گرد هواکش در بیشتر مواقع به صورت مشبک تولید می شود.
خرید و قیمت دریچه کولر 50*25 ترب

این مواد اولیه در بازار قیمت پایینتری در مقایسه با پروفیل آلومینیومی و ورق ام دی اف دارد. جهت آگاهی از قیمت دریچه کولر جدید می توانید هم اکنون با کارشناسان فروش شرکت تهران دما آرکا تماس حاصل فرمایید. تنظیم دریچه کولر در زمان هدایت هوای آن در منازل مسکونی بسیار مهم است.

انواع گوناگونی از دریچه کولر آبی، کانال کولر چهارگوش و گرد از جمله کالاهای مهم این مرکز می باشند. برای نصب دریچه کولر به صورت استاندارد میبایست مراحلی را به ترتیب طی نمود. اگر دهانه ی کانال کولر نیاز به تعمیر داشته باشد، باید آن را تعمیر کنیم. در مرحله ی بعدی دریچه کولر را در داخل دهانه ی کاتال کولر درج کرده و با استفاده از پیچ بلند سر مته محصول خودمان را بر روی آن نصب می کنیم. همچنین جهت کسب اطالاعات بیشتر می توانید با شماره تماس های کارشناسان و متخصصین شرکت تهران دما آرکا تماس حاصل نمایید. مواردی که در این بخش ذکر شد بخشی از عوامل تأثیر گذار بر قیمت انواع و اقسام دریچه کولرهای آبی هستند.

شرکت تهران دما آرکا با در نظر گرفتن عایق مشتریان اقدام به تولید و پخش دریچه کولر چوبی در رنگ های تیره و روشن نموده است. این محصولات در دو نوع مات و براق در رنگ های دلخواه مشتریان تولید می شود. شرکت تهران دما دریچه کولر تزئینی و دکوری تولید و عرضه می کند. در کارگاه تهران دما با استفاده از طرح ها و ایده های متخصصین، دریچه کولرهای تزئینی زیبا و جذابی تولید می گردد.

کاربرد دریچه کولر چیست؟

در تصویر پایین این مدل از دریچه تنظیم هوا را مشاهده می کنید. یکی از محبوب ترین محصولات تهران دمادریچه کولر قفل زیمنس دار می باشد. ققل زیمنس بر روی دریچه کولرهای بازدید، بازدید زیر فن کوئلی و بازدید تاسیساتی تعبیه می گردد. وقتی قفل زیمنس بر روی دریچه کولرها نصب می شود، دسترسی به درون دریچه ها فقط برای فردی مقدور است که کلید قفل را دارد.

دریچه‌های کولر نیز در دو حالت مناسب با کانال کولر یا با قابلیت نصب مستقیم بر روی کولر در بازار مصرف وجود دارد. دریچه کانال کولر در بخش‌های قبلی به صورت کامل مورد بررسی قرار گرفته و جهت آشنایی با نوع دریچه سرخود کولر همراه ما باشید. دریچه کولر آبی سرخود به شکل کامل بر روی پنجره خروجی باد سرد کولر نصب شده و با تنظیم جهت پره‌ها امکان هدایت هوای خنک وجود خواهد داشت.

لوازم جانبی

قیمت دریچه کولر فانتزی با توجه به فاکتورهایی نظیر جنس،ابعاد و رنگ بندی متغییر می باشد. محصول چوبی یکی از جدیدترین و به روزترین دریچه کولر زیبا و دکوری در میان سایر کالاها می باشد. این مدل دارای درپوش زمستانه بوده و همچنین در بیش از 10 رنگ متفاوت تولید می گردد. این نوع از دریچه کولر در دو مدل دمپر دار و بی دمپر ساخته می شود. افراد می توانند مسیر باد را توسط دریچه کولر پره شمشیری به سمت چپ و یا راست و بالا و پایین هدایت کنند. تنها تفاوت این نوع دریچه کولر با سایر تولیدات، شمشیری بودن پره ها می باشد.