خرید پرده اداری لیست قیمت + نمونه کار آقای پرده

خرید پرده اداری لیست قیمت + نمونه کار آقای پرده

پرده­ اتاق کار که برای هر کدام از قسمت های ذکر شده استفاده می­‌شود باید متناسب با دکوراسیون داخلی همان اتاق و روحیه و سلایق شخصی یا جمعی کارکنان همان بخش باشد. از مزایای این پرده شرکتی می‌­توان به سهولت استفاده، تنظیم نور، طرح های متنوع آن، دوام بالا، نصب آسان و بی دردسر، وزن سبک، قابلیت تنظیم با ریموت و برقی بودن، نظافت راحت آن و همه پسند بودن آن اشاره کرد. این مدل پرده نیز بالارو بوده و در صورت برقی نمودن می‌­توانید از امکان سایه­ روشن نقطه‌ای و تنظیم محل توقف میانی بهرمند می­‌شوید. انتخاب مدل­‌های ساده همواره بهترین گزینه برای پوشش پنجره می‌­باشد. از طرف دیگر، پرده‌های شرکتی ساده قیمت پایین‌تری نسبت به مدل ­طرح دار داشته و مقرون به‌صرفه هستند.

  • این مدل پرده اداری، اغلب برای اتاق های بزرگ با پنجره های بزرگ نصب می شود.
  • این کرکره به علت جنس و متریالی که دارد کاملا محیط را پرطراوت و پویا میکند.
  • پردینه نمونه کارهای موفق بسیاری برای شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف داشته و این امر نشان از کیفیت بالای محصولات آن دارد.
  • ساخت کشور تایوان و مونتاژ در ایران با لوازم وارداتی اجرا به صورت برقی با ریموت و دستی طبق فرمایش دارای رنگ بندی متنوع در سایزهای 16،25 و 50 میل دارای تیغه های 25 میلیمتری پرفراژ (سوراخ دار) نصب به صورت دیواری و…
  • بر خلاف تصور عمومی، پرده آلومینیوم اداری دارای تنوع بسیار بالای رنگی و طرحی می باشد و در بیش از ۸۵ طرح و رنگ مختلف قابل ارائه می باشد.
  • نصب توسط اکیپ نصاب حرفه ای و در کوتاه ترین زمان متناسب با وقت و زمان کارفرما، انجام می شود.

این کرکره از جنس آلومینیوم بوده و در رنگ های مختلفی عرضه میشود. هیچ اهمیتی ندارد لوازمی که در دکوراسیون خود استفاده می‌کنید چقدر زیبا هستند، شما باید در نظر داشته باشید که تمامی این وسایل یک همخوانی مناسب با یکدیگر را ایجاد کنند و ترکیب آن‌ها بتواند یک منظره زیبا را برای شما فراهم نماید. یکی از مواردی که باید حتماً به آن توجه داشته باشید رنگ مبلمان شما است. برای اتصال پرده به سقف و دیوار، پایه وجود دارد که پرده روی آن قرار https://vistapardeh.ir/ می گیرد. پرده‌ اداری یکی از انواع مدل‌ های پرده است که در همه مکان ها از جمله فضای درونی، اداره، بیمارستان و شرکت ها کاربرد دارد.

Ideas On “پرده اداری”

پرده سیلوئت، یکی از پر استفاده‌ترین مدل‌های پرده در شرکت‌ها می‌باشد. قابلیت تنظیم نور و ایجاد سایه‌روشن، از جمله ویژگی‌های پرطرفدار این پرده است. ساختار پرده سیلوئت به گونه‌ای است که بر اساس نور موجود، می‌توانید انواع مختلفی از سایه روشن در اتاق ایجاد کنید. تنوع بسیار بالا در طرح ها و رنگ های پرده زبرا دست شما را در انتخاب پرده مناسب برای محل کار بازتر میکند. همچنین پرده های زبرا مطابق با سلیقه مشتری در قالب های سفارشی و اختصاصی نیز موجود می باشد.

پرده شید اداری

بهترین پرده‌ای که می‌توانید برای یک دفتر اداری انتخاب کنید، پرده شید و دیگر پرده‌های مدرن است. پارچه این نوع پرده‌ها از جنسی است که به سختی آلودگی و گردوغبار را به خود جذب می‌کند و دیرتر از انواع دیگر آلوده می‌شود. تمیز کردن و نظافت آن هم آسان است و شما تنها با یک تکه پارچه نم‌دار می‌توانید لکه‌ها و آلودگی‌ها را از پرده پاک کنید. دکوراسیون هر دفتر و اداره، با توجه به سلایق افرادی که در آن کار می‌کنند، می‌تواند تفاوت داشته باشد. برای همین در خرید پرده اداری هم انتخاب‌های متعددی پیش روی شما خواهد بود.

دقت کنید که پرده شما چقدر از دیوار باید فاصله داشته باشد و ارتفاع آن تا چه حد باشد.

در شید زبرا به دلیل آن که تصویر روی تور و پارچه چاپ می شود، بخش هایی از تصویر که روی پارچه است کیفیت کم تری دارد. تمامی پارچه‌ها و ابزار و یراق پرده‌های ویکی دکو از محصولات با بهترین کیفیت برندهای نام آشنای ایرانی و خارجی تهیه می‌شوند. با این حال در کنار خصوصیات مثبت، خصوصیات منفی هر کالا نیز بیان می‌شود. پرده های اداری برای نصب در بیمارستان، مطب، ساختمان های اداری و تجاری مناسب می باشند. مورد نیاز میباشد قیمت ریموت پرده و همینطور پرده والان را نیز در نظر داشته باشید.

پرده کرکره فلزی 25 میلیمتری رنگ سبز مغز پسته ای کد P-353

اگر سری به بازار پرده ها بزنید، صدها مدل مختلف را مشاهده خواهید کرد که طرح ها و قیمت های متنوعی دارند. در این میان، بعضی پرده ها برای منزل، بعضی برای اتاق خواب کودکان و بعضی هم برای اداره جات مناسب هستند. در بازار این محصول، پرده های متنوعی برای اداره و دفتر کار وجود دارد که شما با توجه به سلیقه شخصی و چیدمان دکوراسیون شرکت تان می توانید آن ها را انتخاب و خریداری نمایید. پرده های اداری انواع مختلفی دارند و اگر بخواهیم معروف ترین آن ها را نام ببریم می توان به پرده کرکره چوبی، پرده های شید رول، پرده کرکره زبرا، پرده لوردراپه، پرده پلیسه و پرده کرکره فلزی اشاره کرد. البته مدل و جنسی که برای پرده‌های مختلف بکار می‌رود قیمت‌های متنوعی را شامل می‌شوند. برای داشتن برآوردی از قیمت پرده‌های اداری مختلف می‌توان گفت پرده شید ساده و کرکره آلومینیومی ساده کمترین قیمت و پرده کرکره چوبی بالاترین قیمت را دارند.