درباره ما شرکت آسانسور و پله برقی الفارس

شرکت آسانسور و پله برقی آتیس تامین کننده ی محصولات Wittur و نماینده ی شرکت های فوجی چین و Volks آلمان در سراسر ایران کمی باشد. و از سال 1377 فعالیت خود را در زمینه آسانسور و پله برقی شروع و در سال 1381 با طراحی نصب و اجرای آسانسور های کششی و هیدرولیک منطبق با استاندارد های 81 EN اروپا موفق به احداث 240 دستگاه آسانسور کامل در یک شیفت گردیده است . گروه آتیس با تلفیق تخصص، دانش، و پشتوانه بیش از دو دهه حضور موفق در صنعت آسانسور و پله برقی کشور آماده عقد قرارداد با مجموعه های تجاری، اداری، و مسکونی می باشد.

نصب و راه اندازی صفر تا صد آسانسور

در سالهای 1371 تا 1384 تقاضای روز افزون مسکن موجب افزایش ساختمان سازی و برج سازی و به دنبال آن افزایش درخواست آسانسور پله برقی در ایران گردید. در این سال ها به دلیل عدم کیفیت و کمیت شرکت های مجری، تعدادی از متخصصان ابن صنعت تصمیم به همکاری گرفته تا با وارد کردن تکنولوژی روز دنیا محصولاتی را با کیفیت بالا و سزاوار بازار ایران عرضه کنند. با عنایت به پروردگار متعال از سال 1377 فعالیت خود را در زمینه آسانسور و پله برقی شروع و در سال 1381 با طراحی نصب و اجرای آسانسور های کششی و هیدرولیک منطبق با استانداردهای 81 EN اروپا موفق به احداث 240 دستگاه آسانسور کامل در یک شیفت گردیده است. گروه آتیس با تلفیق تخصص ، دانش ، و پشتوانه بیش از دو دهه حضور موفق در صنعت آسانسور و پله برقی کشور آماده عقد قرارداد با مجموعه های تجاری ،اداری ، و مسکونی می باشد.

  • تمامی حقوق این سایت برای آلتین سیستم محفوظ است و هر گونه سوءاستفاده از آن پیگرد قانونی دارد.
  • درساختمانهای پرتردد و مکانهای پراهمیت بادرنظر گرفتن تعداد آسانسورها و پله برقی ها با حضور شبانه روزی و یا طی ساعات اداری نسبت به نگهداری آسانسورها اقدام می نماید.
  • پیش از آنکه همه چیز درباره برق اضطراری آسانسور را مورد بررسی قرار دهیم باید به نکته‌ای اشاره کنیم….
  • پس از مرگ Elisha Otis که در اثر بیماری دیفتری در سال 1861 رخ داد ، شرکت تحت مسئولیت دو پسر وی به نام های چارلز و نورتون به فعالیت خود ادامه داد.

در 7 جولای 1976 , Otis به عنوان تنها شرکت تابع United Technologies Corp معرفی شد .

تاریخچه‌ای از شرکت آسانسور اوتیس در ایران

مقدمه پله برقی به عنوان یکی از پرمصرف ترین وسایل و تجهیزات رفاهی در طول روز شناخته می شود. باید توجه داشته باشید که سرویس پله برقی بسیار با اهمیت بوده و باید به شکل های مختلف این کار را انجام داد. در تمامی قطعات الکتریکی و مکانیکی موجود در این محصولات شما می توانید… ویژگی های متفاوت کابین آسانسور استیل را بشناسید کابین آسانسور استیل با ویژگی های متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرد. ظرافت و زیبایی در طراحی کابین آسانسور می تواند یکی از ویژگی های مثبت برای مشتریان و کاربران ساختمان باشد.

پس از مرگ Elisha Otis که در اثر بیماری دیفتری در سال 1861 رخ داد ، شرکت تحت مسئولیت دو پسر وی به نام های چارلز و نورتون به فعالیت خود ادامه آتیس داد. چندی پس از این اتفاق ، این شرکت با مدیریت چارلز به نام ” شرکت برادران اوتیس “تغییر نام داد. تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به ساختمان های مارک دار می باشد . در ابتدا در ایران آسانسورها بصورت کامل و بسته بندی وارد ایران می شد یکی از شرکت هایی که در آن سال ها شروع به فعالیت کرد شرکت Otis در ایران بود.

درباره ما شرکت آسانسور و پله برقی الفارس

همزمان با نصب آنها برخی از هموطنانمان در کنار آنها به عنوان شاگرد آموزش می‌دیدند. پکیج‌های اوتیسی که تا قبل از انقلاب وارد ایران شده بودند پس از انقلاب توسط این افراد نصب شدند. وب سایت دکورالین فقط نمایش دهنده تبلیغات کسب و کارها، خدمات و فروشندگان می باشد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال شرکت ها، کسب و کارها و فروشندگان معرفی شده ندارد.

این مدل اولین آسانسور گیرلس AC در دنیا با ظرفیت بالا و آسانسور های دو کابینه در سال 1998 بود . این محصول اسم دیگری به نام “”Super Double-Deck Elevator System نیز دارد. هر دو مدل در سال 1989 معرفی شدند که در آن زمان پیشرفته ترین سیستم آسانسور در دنیا بودند . این سیستم اولین سیستم کنترل آسانسور میکرو پروسسوری است که در سال 1981 معرفی شد . این سیستم اولین سیستم کنترل آسانسور نیمه اتوماتیک در سال 1924 بود . Otis در حدود دهه 1930 استفاده از پله های استیل را در دستگاه های پله برقی آغاز کرد .

شرکت آسانسور آتیس