درباره «ویرایشگر محصول» و «کاتالوگ محصول» رایانه نمایه کسب‌وکار Google راهنما-دی ال کاتالوگ

کاتالوگ‌ها به نوعی واسطه بین فروشندگان و خریداران یک محصول است که می‌تواند با در اختیار گذاشتن اطلاعات کامل یک محصول به خرید آن توسط یک مشتری کمک کند. در کاتالوگ‌ها تمامی نکات و جزئیات یک محصول که اهمیت زیادی برای مشتری یا خریدار دارد ذکر خواهد شد و فرد با خواندن کاتالوگ به نکات خوبی در مورد آن محصول خواهد رسید. نوع دیگری از کاتالوگ‌ها، کاتالوگ صنعتی است که برای معرفی کارخانه‌ها و شرکت‌های صنعتی استفاده می‌شود. طراحی حرفه‌ای این نوع کاتالوگ، علاوه بر معرفی محصولات و خدمات، به مدیران در حیطه فروش نیز کمک می‌کند.

کاتالوگ هوشمند دیجیتال دوان

به طور کلی یک کاتالوگ در سه حالت مربعی، عمودی و افقی طراحی و چاپ می‌شود. در این میان جهت و نحوه باز شدن آن در ظاهر یک کاتالوگ تاثیرگذار است. عموما جهت باز شدن کاتالوگ ها منوط به زبان نوشتاری آن‌ها است یعنی کاتالوگ هایی که زبان آن‌ها فارسی است از راست و کاتالوگ های دارای زبان‌ لاتین از چپ باز می‌شوند. با گذشت زمان کاتالوگ اینترنتی هم دچار تغییر شده، دیگر محدود به متن و تصاویر دو بعدی نیستند و پنجره ای به سوی یک تجارت الکترونیک را باز کرده اند. آنها با قابلیت های فراوان می توانند ابعاد دیگری از محصولات و خدمات شما را ارائه دهند. دکمه full screen را بزنید تا بتوانید کاتالوگ هوشمند لیدو را به صورت تمام صفحه مشاهده نمایید.

درباره «ویرایشگر محصول» و «کاتالوگ محصول» رایانه نمایه کسب‌وکار Google راهنما-دی ال کاتالوگ

مجموعه چاپ آقا به عنوان یک شرکت مشتری محور در صنعت چاپ و طراحی، رضایت‌مندی مشتریان خود را در اولویت اول قرار داده و در همین راستا پاسخگویی نسبت به هرگونه مشکل در محصول ارائه شده و مرتفع‌سازی آن را از وظایف اصلی دانلود دفترچه راهنما خود می‌داند. شما در کاتالوگ هوشمند می توانید در هر صفحه ای با کلیک بر روی دامنه سایت به وب سایت آن مجموعه منتقل شوید. تا این امکان را داشته باشید که اطلاعات بیشتری نسبت به آن برند به دست آورید. شما می توانید در یک نگاه و به صورت مختصر با خدمات و کالاهای هر مجموعه آشنا شوید. همچنین برای انتخاب نوع خدمات یا کالای مورد نیاز خود سریع تر به هدف برسید.

  • همیشه در صفحه آخر کاتالوگ راحت‌ترین راه های ارتباطی خصوصا راه های ارتباطی آنلاین خود را قرار دهید (بهترین کار چاپ بارکد ورود به سایت یا شبکه های اجتماعی شماست).
  • بنابراین مزیت‌های استفاده از کاتالوگ به استفاده‌ای که از آن می‌کنید، بستگی دارد.
  • زیرا بی‌توجهی به این مسئله می‌تواند منجر به حذف بخشی از طراحی کاتالوگ گردد.
  • کاتالوگ‌های ارزان یا کاغذ باکیفیتی ندارند یا کیفیت چاپ آن‌‌ها به حدی پایین است که حتی نوشته‌ها را هم نمی‌توان خواند.
  • بعضی از برندها، محصولاتی مثل مواد غذایی تولید می‌کنند که مردم به خوبی با آن‌ها آشنا هستند.
گرم کاغذ آنها معمولا بالای 200 است و از کاغذهای کلفت در چاپ آنها استفاده می شود. اندازه و سایز و تعداد برگ‌های آن نیز بسته به نیاز شما و سلیقه تان متفاوت می باشد و از الگوی خاصی تبعیت نمی کنند. بیشتر افراد زمانی که صحبت از بروشور یا کاتالوگ به میان می آید احساس سردرگمی می کنند زیرا هر دوی این موارد اطلاعاتی را در مورد محصولات شرکت، خدمات، هتل ها، مراکز خرید در اختیار مشتری قرار می دهند. یک بروشور نشری است که حاوی یک صفحه تاشو یا صفحات متعددی است که به هم چسبیده شده اند. چاپ افست برای بیزینس‌هایی کاربرد دارد که می‌خواهند کاتالوگ در تعداد بالا چاپ کنند و به کیفیت بالایی و هزینه مناسب نیاز دارند.

مطمئناً شما نیز گاهاً به این فکر کرده اید که کاتالوگ چیست ؟ هر بار که با کاتالوگ های آرایشی، رنگ مو و … رو به رو شده اید، ممکن است این سوال را از خود پرسیده باشید. در مقاله پیشین در مورد بروشور چیست و ویژگی های بروشور خوب صحبت کردیم. در این مطلب می خواهیم راجع به ” کاتالوگ چیست ” و ” تفاوت بروشور و کاتالوگ چیست ” بنویسیم. چرا که بعضاً عموم افراد تصور می کنند کاتالوگ و بروشور تفاوتی با یکدیگر ندارند و تنها در اسم متفاوت اند. برای مشاهده و تهیه نمونه های مختلف کاتالوگ می توانید به سایت عکس ها سر بزنید.

تبدیل به دیجیتال

در صورتی که ابعاد فایل طراحی کاتالوگ شما با ابعادی که در چاپ آقا چاپ می‌شود تطابق نداشته باشد، فایل شما مرجوع شده و می‌بایست مجددا آن را با ابعاد صحیح ارسال نمایید. به همین دلیل ما برای شما عزیزان قالب‌های آماده‌ای را با فرمت‌های رایج، طراحی کرده و در صفحه هر محصول به صورت جداگانه قرار داده‌ایم. شما می‌توانید مطابق با ابعاد مورد نظرتان، قالب مختص به آن را دانلود کرده و پس از قرار دادن طرح خود در آن، فایل صحیح را برای ما ارسال نمایید.

تا بتوانید آنالیز موثری از مخاطبین خود در روند معرفی و فروش خدمات و محصولات داشته باشید. نشرآنلاین مرکز تخصصی و کاملاً آنلاین طراحی و صفحه آرایی (صفحه بندی) کتاب، مجله، نشریه، کاتالوگ، بروشور، رزومه، پروپزال و … بصورت چاپی و الکترونیک می‌باشد که از ابتدا و با هدف‌گذاری بلندمدت، به دنبال تبدیل شدن به برندی برتر در حوزه تخصصی خود و بالابردن استانداردهای روز طراحی در میهن عزیزمان ایران بوده و هست. از سوی دیگر کاتالوگ،لیست محصولات یا خدمات موجود برای فروش با توضیحاتی در مورد قیمت و سایر مشخصات آن است که به عنوان یک سند چاپی یا سند الکترونیکی در اینترنت یا بر روی سی دی عرضه می شود. کاتالوگ یک سند یا کتابچه ای است که حاوی لیست مرتب شده از نام ها، محصولات یا کتاب ها می باشد. هدف از ایجاد کاتالوگ چیزی جز فروش محصولات یا خدمات به مشتری نیست.

کاتالوگ اداری لوکس