دوره آموزش بوتاکس و تزریق ژل خرید دوره آنلاین تزریق بوتاکس و ژل فولیمو-مهسا امانی

بعد از گذراندن دوره های آموزشی فولیمو، می توانید به عنوان تکنسین کاشت مو در کلینیک ها مشغول به کار شوید. در پایان دوره تزریق ژل با هیالورون پن، مدرک فنی حرفه ای آشنایی با تجهیزات پزشکی که پیش نیاز این دوره می باشد را دریافت می کنید. مدت زمان دوره آموزش تزریق ژل با هیالورون پن در آموزشگاه آرایشگری رزسرخ ۲ جلسه می باشد که امکان برگزاری کلاس ها به صورت نیمه فشرده و فشرده نیز بنا به درخواست هنرجویان وجود دارد.

دوره آموزش بوتاکس و تزریق ژل خرید دوره آنلاین تزریق بوتاکس و ژل فولیمو-مهسا امانی

به شرکت کنندگان در این دوره نیز مدرک بین المللی تزریق فیلر با تکنیک MD Codes از آکادمی بیوکر اروپا اعطا خواهد شد. تزریق ژل با هیالورون پن، تزریقی بدون سوزن است بنابراین بدون درد و کبودی است و برای افرادی که از سوزن می ترسند بهترین گزینه است. دوره آموزش تزریق بوتاکس یک دوره مجازی کاملا کاربردی شامل حدود ده ساعت فیلم آموزشی می باشد که به صورت آنلاین در اختیار علاقمندان قرار می گیرد. برای درک بهتر مطالب توصیه می شود همراه با دوره کتاب آموزش تزریق بوتاکس را نیز تهیه نمایید.

سرفصل های دوره آموزش تزریق ژل با هیالورون پن

دوره آموزش بوتاکس طول ثابتی ندارد زیرا سوالات شما به عنوان آپدیت در پارت های جداگانه اضافه خواهد شد. ولی در حال حاضر توضیحات بوتاکس در 7 پارت و اجرا روی سر 4 مراجع (جمعا 11 پارت) تهیه شده است. شما پس از شرکت در این دوره از طرف آکادمی فارابی مورد توجه و پشتیبانی قرار خواهید گرفت. ثبت نام در دوره های آکادمی از طریق وب سایت آکادمی، به صورت تلفنی و به طور کلی به صورت از راه دور انجام می پذیرد. محتوای منابع آموزشی جزوات تدوین شده اساتید با رویکرد دوره های کوتاه مدت آموزشی، به صورت فشرده و پیرامون مسائل اصلی دوره بوده و در قالب فایل های کتاب الکترونیکی، پاورپوینت و مولتی مدیا و بعضاً فیلم آموزشی ارائه می لیست کامل انواع تزریق ژل لب – https://clinicmahsaamani.ir/gel-injection-training/lip-gel-injection-type/ – گردد. پروژه های پایان دوره می توانند چکیده ای از منابع آموزشی ارسالی برای دانشپذیر باشد و یا یک تحقیق علمی پیرامون موضوع دوره.

در انتهای دوره هاگواهینامه معتبرو قابل استعلام دانشگاهی به افراد داده می شود و بهبازار کار معرفی می گردند یا در دپارتمان های خدماتی نیک اندیشان مشغول به کار می شوند. در این دوره مهارت های مربوط به تزریق ژل و بوتاکس به مهارت جویان آموزش داده می شود و ضمن اعطای گواهینامه دانشگاهیو آکادمی URS امارات، در انتهای دوره مهارت جویان معرفی به کار می شوند. در این دوره آموزشی عملی شما خواهید آموخت که چگونه با تزریق فیلر به بخش های مختلف صورت، آثار پیری را از بین برده و ظاهری زیباتر و جوان تر برای فرد ایجاد کنند. تاثیر و ماندگاری هر کدام از ژل‌های پرکننده بین شش ماه تا دو سال تخمین زده شده است و بعد از این مدت مثل بوتاکس اگر از همین ژل های پرکننده و نتایج حاصل از آن رضایت کافی را داشتید برای تزریق مجدد اقدام کنید. دقت داشته باشید که ماندگاری ژل و فیلر که انتخاب کردید به نوع آنها، ناحیه بدن انتخابی شما و تکنیک ساز و کار پزشک، بستگی دارد. هرچه متابولیسم بدن افراد نیز در سرعت جذب ژل ها بی تاثیر نیست به زبان دیگر هرچه متابولیسم بدن یک فرد بیشتر باشد ژل زودتر جذب شده و تاثیر آن کمرنگ میشود.

دوره تزریق ژل و بوتاکس برای چه کسانی مناسب می باشد؟

از دیگر نقاط قوت موسسه نیک اندیشان می توان به شهریه مناسب این دوره و ارائه یک مدرک معتبر اشاره کرد. این مدرک از دانشگاه های مهم کشور و همین طور آکادمی URS انگلستان قابل استعلام است. البته دقت داشته باشید که تنها واحد برگزارکننده دوره تزریق ژل و بوتاکس، جهاد دانشگاهی نیست و موسسات دیگری همچون نیک اندیشان نیز می توانند این دوره آموزشی را به بهترین شکل ممکن ترتیب دهند. شرکت در دوره آموزش تزریق ژل و بوتاکس نیک اندیشان، مزیت هایی زیادی دارد که یکی از آنها پرداخت شهریه به صورت اقساط است. با این امکان، بسیاری افراد می توانند در این دوره با کیفیت شرکت کرده و معلومات خود را افزایش دهند. پس از اتمام دوره تزریق ژل با هیالورون پن شما می توانید با تسلط کامل و به صورت حرفه ای، تزریق ژل با برند مناسب و در حجم مناسب برای انواع فرم صورت با لب های مختلف را برای مشتریان انجام دهید.

هنرجویان عزیز پس از گذراندن کلاسهای آموزش تزریق فیلر میتوانند با گذراندن آزمون تئوری و عملی و قبولی در آزمون ها مدرک معتبر دریافت کنند. در دوره کامل و جامع تزریق بوتاکس و ژل و فیلر تمام نکات مربوط به بوتاکس و تزریق فیلر به شما عزیزان آموزش داده می شود. برای رفاه و یادگیری هر چه بهتر شما، تلاش کردیم تا دوره را به صورت مجازی و در شرایط کاملا واقعی برگزار کنیم تا شما بتوانید بدون اینکه هزینه های هنگفت که کلینیک ها دریافت می کنند، آموزش تزریق بوتاکس را آموزش ببینید. یکی از دلایلی که دوره را به صورت مجازی تهیه کردیم این بود که بوتاکس را نمی توان با یک بار دیدن یاد گرفت لذا شما در بستر فضای مجازی می توانید ویدئو ها را چندین بار مشاهده کنید تا یادگیری را به بهترین سطح خود برسانید. گواهینامه پایان دوره صادر شده برای هر دانشپذیر، صرفاً بمنزله گذراندن دوره آموزشی و کسب مهارت مربوطه می باشد و بمنزله مداخله در امور درمان (فقط مربوط به دوره های پیراپزشکی) یا جایگزین مدارک دانشگاهی نمی باشد.

  • برای شرکت در کلاسهای آموزش تزریق فیلر باید خداقل دارای مدرک دیپلم بوده و از شرایط جسمانی سالمی برخوردار باشید و علاقمند به انجام کارهای ظریف نیزداشته باشید.
  • به همین دلیل پزشکان و پرستاران بسیاری تمایل دارند تا در دوره های آموزش کاشت ابرو شرکت کنند.
  • به مراتب بیشتر از مزوتراپی است در حالی که مزوتراپی به خیلی ساده تر بوده و در هیچ سطحی خطری برای فردی که شما آن را رویش اجرایی میکنید، ندارد و از این بابت میتوانید اعتماد به نفس بگیرید.
  • امروزه مطالب مربوط به این حوزه بسیار ترند شده است و به همین دلیل بازار کار مناسبی را در جامعه ایران به خود اختصاص داده است.
  • بیشتر برندهای فیلر در بازار دارای ترکیبی به نام لیدوکائین هستند که اثر بی حسی موضعی خفیف ایجاد می کنند و باعث انجام راحت تر این تزریق میشوند.