راهنمای خرید ریش‎تراش خوب +معرفی بهترین ماشین ریش تراش بازار تاپترین

این ابزار با کمک یک تیغه که در روی خود قرار گرفته کار اصلاح مو را انجام می‌دهد. از این دستگاه در آرایشگاه‌ها برای کوتاه کردن موهای صورت ، اصلاح سر ، کوتاه کردن ابرو و بسیاری موارد استفاده می‌شود. برای استفاده از این دستگاه در سالن‌های آرایشی علاوه بر دقت در انتخاب ماشین اصلاح ، نیاز به ابزار مناسب می‌باشد. این ابزار علاوه بر کمک به پیرایش و آراستگی شما ، در بهداشت شما نیز تاثیر گذار است. اما به طور خلاصه می‌توان گفت ماشین اصلاح در انواع برقی و شارژی ساخته می‌شود.

بهترین مارک های رنگ مو ایرانی از نظر خانم ها، مصرف کنندگان از کدام برندها راضی اند؟

استفاده از توری قوسی شکل نیز یکی دیگر از مزایای این موزر پاناسونیک است. طراحی قوسی شکل این توری، اصلاح نقاط فرو رفته مانند زیر گردن و یا اطراف لب را آسان می نماید. لازم به ذکر است که فاصله بین تیغه و توری ۴۱ میکرون است، این امر سبب می شود که حتی ریزترین موها نیز به آسانی اصلاح شوند.

لازم به ذکر است بیشتر ماشین های ریش تراش چرخشی قابلیت خط زن را ندارند. هدف سایت بیست برگ در این مقاله ارائه بهترین راهنمای خرید ماشین اصلاح و معرفی ماشین های اصلاح سر، صورت و بدن باکیفیت بوده و امیدواریم که این مطالب برای شما مفید و کاربردی باشد. مطالعه راهنمای خرید برای انتخاب هر وسیله ای ضروری است؛ چرا که می تواند شما را در خرید بهترین وسیله یاری نماید. برندها و شرکت‌های مختلفی اقدام به تولید ماشین ریش تراش کرده‌اند که انتخاب گزینه مناسب را دشوار می‌کند.

۱- معیار های انتخاب بهترین ماشین ریش تراش

در نظر داشته باشید که اصلاح دقیق در خط زن ها به خاطر نوع تیغه های آن است و اصولا برای اصلاح صورت، بدن، خط انداختن ریش و پشت گردن، ایجاد طرح های ظریف و مدل های فانتزی روی سماور مدل جدید مو کاربرد دارند. برای جلوگیری از سردرگمی هنگام انتخاب توصیه می کنیم نکاتی که در این راهنمای خرید ماشین اصلاح آمده را با دقت بخوانید. امروزه استفاده از ماشین اصلاح سر و صورت خیلی بیشتر از گذشته مورد استقبال قرار گرفته و به یکی از مهم ترین تجهیزات زیبایی هر مردی تبدیل شده که در زندگی روزمره بسیار کاربردی است. اکثر آقایان استفاده از این ابزار را نسبت به روش های دیگر راحت تر و ایمن تر می دانند.

  • موزر یکی از قدیمی ترین و بزرگترین برندها در ساخت ماشین اصلاح سر، محصولات زیادی از جمله ماشین اصلاح موزر مدل Opal Pro 1170 را تولید کرده است.
  • ما در این مقاله به شما خواهیم گفت که چه معیارهایی را هنگام خرید باید در نظر داشته باشید.
  • فیلیپس نیز پوشش روی تیغه‌های سری ۷۰۰۰ خود را توسط ذرات ریزی پوشش داده تا برای پوست‌های حساس مناسب‌تر باشد.
  • این محصول دارای تیغه هایی از جنس تیتانیوم است و دارای تکنولوژی اصلاح برش چرخشی است و در زمان ۹۰ دقیقه شارژ می شود و به مدت ۹۰ دقیقه می توان از آن استفاده کرد، همچنین دارای کلید تنظیم سرعت می باشد.
  • سایز شانه های آن نیز نسبت به شانه های ماشین اصلاح صورت سایز بیشتری دارند.

ریش تراش هایی که مجهز به تیغه های متنوعی هستند نیز برای اصلاح مو سر یا کل بدن مناسب هستند. شانه آرایشی، پوشش تیغه‌ها، برس تمیز کردن گردن و صورت، برس تمیز کردن تیغه‌ها و قابلیت‌های دیگر دستگاه، این مدل از رمینگتون را در گروه بهترین دستگاه اصلاح موی به صرفه بازار قرار داده است. باتری دستگاه اصلاح سر و صورت پاناسونیک برای شارژ کامل به 10 ساعت زمان نیاز دارد و پس از آن می‌تواند forty دقیقه روشن و قابل استفاده باشد.

برای اینکه ماشین اصلاح با پوست و موهای صورت بیشتر تماس داشته باشد و شما بتوانید اصلاح مناسبی انجام دهید، پوست خود را بکشید. موی کوتاه به راحتی اصلاح می‌گردد، درحدود ۲ تا ۴ هفته وقت لازم است تا صورت شما به ماشین اصلاح عادت نماید، سعی کنید در این بازه زمانی از تیغ یا روش‌های دیگر استفاده نکنید. این گریس یا روغن به‌صورت تجاری وجود دارد و حتی در بعضی از مدل‌های ریش تراش در بسته همراه دستگاه یک روغن مخصوص نیز وجود دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید. به علاوه مواردی مانند میزان شارژ دهی و باتری ها بسیار مهم هستند. در کل ریش تراش های باتری دار و شارژی عمر کمتری نسبت به ریش تراش های سیمی دارند.

با آب داغ پوست و موهای شما نرم تر شده و اصلاح نیز راحت‌تر انجام می‌شود. پوشش فلزی روی تیغه‌ها باعث می‌شود تیغه کمترین تماس را پوست داشته باشد. در نتیجه بعد از اصلاح هیچ گونه حساسیت پوستی از جمله سوزش، خارش و قرمزی برای شما ایجاد نمی‌شود. اصلاح با فیلیپس نیاز به حرکت دورانی داره ولی این خطی اصلاح می کنه. با این دستگاه اصلاحی کاملا روان رو تجربه میکنید و با وجود باطری عالی اون ماهی یک بار نیازه که شارژش کنید.

راهنمای خرید ریش‎تراش خوب +معرفی بهترین ماشین ریش تراش بازار تاپترین