طراحی طلا فروشی

منظم بودن مغازه نیز یکی از ویژگیهایی است که باعث جلبتوجه مشتری و کشاندن آنها به سمت مغازه خواهد شد. در طراحی و ساخت دکور و ویترین مغازه تمام توان خود را بگذارید و از طراح بخواهید چندین طرح مختلف برای ویترین مغازه طراحی کند. جنس و طرحی از سنگ که بسیار قدیمی و از مد افتاده است. بنابراین حتی با توجه به جنس فوق العاده مقاوم این سنگها که مطمئناً تا سالیان درازی همچنان کیفیت خود را حفظ خواهد کرد، تصمیم نهایی کارکنان تعویض این سنگها بدلیل ظاهر آنها است. برای یک مغازه و فروشگاه نیز همین حکم وجود دارد و مشتری زمانی به یک مغازه می رود که از دید او دارای دکور و طراحی شیک و منحصر به فردی باشد و همین باعث می شود تا حسی در مشتری بوجود آید که کالای این مغازه بهترین و با کیفیت ترین می باشند.در واقع باید طرح شما جذابیت های بصری لازم را دارا باشد.

در گذشته برای نورپردازی ویترین ها از لامپ های پرمصرف استفاده می شده است که هم گرمای زیادی تولید می کردند و هم نور آنها سبب ایجاد خیرگی چشم نیز می شده است و البته میزان مصرف برق بیشتری داشته اند ولی امروزه در نورپردازی اماکن مختلف سعی شده است تا از چراغ های LED بهره گرفته شود که هم نور را با شدت و کیفیت مناسبی در فضا منتشر می سازند و هم اینکه مصرف انرژی کمی دارند همچنین تنوع مدل این چراغ ها بالاست و افراد می توانند انواع چراغ فروشگاهی ویترینی و یا چراغ دکور را با اشکال ظاهری زیبا تهیه نمایند و در حالت روشن به عنوان المان تامین کننده نور همچنین در حالت خاموش به عنوان تزئین کننده فضا مورد استفاده قرار دهند. استفاده از پارچه های مخمر نانو و یا چرم با کیفیت عالی و همچنین طراحی ویترین باعث میشود که بستر مناسبی را برای جلوه گری طلا و جواهرات پدید آورد.

اولین گالری مظفریان در بازار بزرگ تهران تاسیس شد و بعدها ۵ پسر مظفریان بزرگ این صنعت را در خانواده زنده نگه داشتند. اول این که شما به هر کسی که بخواهید، اجازه ورود می دهید و دیگران را می توانید در خارج از مغازه نگه دارید. طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی به عنوان یکی ار شیک ترین و لوکس ترین مراکز تجاری و یا بازار شناخته شده است. پس باید دکوراسیون داخلی طلا فروش برای شما بسیار جذاب باشد. با مطالعه مزایای داشتن دکور طلافروشی اصولی، متوجه شده اید که تا چد طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلافروشی می تواند در افزایش فروش و جذب مشتری بیشتر موثر باشد. اگر دکور مغازه شما کمی قدیمی و به اصطلاح از مد افتاده است، باید طراحی دکور و ویترین آن را به افراد و یا شرکت هایی بسپارید که با مد روز پیش رفته و از جدیدترین مدل های موجود در دنیا مطلع هستند.

طراحی داخلی طلا فروشی مدرن

در دیواره های دو طرف ویترین هم نیاز به سلف یا طاقچه برای قرار دادن مانکن های بیشتر نیاز است که این مورد به نظر طراح دکوراسیون بستگی دارد. یکی از مواردی که لازم است در خصوص این موضوع بدانید این است که جواهر فروشی ها در داخل کشور و خارج از کشور می توانند متفاوت باشند و به نوعی طراحی دکوراسیون داخلی آن ها نیز با یکدیگر فرق کند. برخی نیز با اعتقاد به این جمله که “هرجا که چشم برود، پا نیز خواهد رفت” این کار را با پوشاندن مسیر با کفپوش متفاوت از پوشش عمومی فروشگاه، ساده تر می کنند. برای لوگوهای طلا فروشی اکثرا شما میتوانید از این نوع فونت ها استفاده کرده و ظاهری ساده در عین حال جذاب به فروشگاه خود بدهید. با هدف ارتقاء ضریب ایمنی فروشگاه های طلا و جواهر ایران و کاهش نگرانی های امنیتی طلافروشان عزیز، کلیه مدل های گاوصندوق آسانسوری شرکت صندوق سازان شمال در اقساط 12 و 30 ماهه تحویل مشتریان گرامی میگردد ضمن اینکه اجرای کامل دکوراسیون ویترین طلافروشی در اقساط 6 ماهه و با گارانتی 3 ساله نیز توسط شرکای صندوق سازان شمال صورت میپذیرد.

طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی

شیشه های ضد گلوله از چندین لایه تشکیل شده اند که بین لایه ها را نیز از لایه PVB پر می کنند که باعث می شود لایه ها به خوبی به هم بچسبند. با توجه به این نکته که قشر هدف و عمده مشتریان طلا فروشی را خانم ها تشکیل می دهند، باید با شناخت سلایق و ویژگی های ذاتی آنان در طراحی طلا فروشی، از ترفند هایی در جهت افزایش فروش استفاده نمود. اصل هماهنگی در رنگ ها بدون تردید موجب جلب توجه مشتری شده و افزایش فروش در پی خواهد داشت. البته این مدت زمان می تواند با توجه به بودجه و نوع کسب و کار شما، کم یا زیاد شود.

طراحی داخلی ویترین طلا فروشی

اگر یک ویترین بتواند به خوبی نظر افراد را به خود جلب کند، مطمئنا آن ها را به داخل فروشگاه هدایت خواهد کرد تا از اجناس آن دیدن نمایند. از این رو باید به امنیت، ورود و خروج افراد توجه زیادی شود. مجهز کردن در به قفل ضد سرقت باعث میشود از اولین قدم سارق برای ورود به درون طراحی داخلی مغازه طلا و جواهر فروشی محیط جلوگیری شود. دکور مغازه طلا فروشی در مرحله اول باید تمرکز در به نمایش گذاشتن جواهرات طراحی داخلی جواهر فروشی داشته باشد. نورپردازی: برای اینکه زیبایی مدل های مختلف طلا، بیشتر نظر مشتریان را به خود جلب کنند و از درخشندگی لازم برخوردار باشند، حتما باید در ویترین و دکوراسیون داخلی طلا فروشی یا جواهر فروشی از تکنیک های صحیح نور پردازی استفاده شود تا به بهترین شکل بتوان محصولات را در معرض نمایش و دید مشتریان قرار داد. زمانی که مشتری نمی تواند جنسی که از آن تعریف می کنید را مشاهده کند عملاً پول خود را برای تغییر دکوراسیون مغازه دور ریخته اید.

دکور مغازه طلا فروشی

اگر امکانش را دارید در هنگام بازسازی مغازه به پنجره ها و مکانی برای ورود نور طبیعی به داخل مغازه توجه نمایید. مشتریان هنگام ورود به طلافروشی به جزئیات و ظرافت آن توجه میکنند. مثلاً خدمات درمانی معمولاً از رنگ سفید و آبی استفاده میکنند و بسیاری از طلافروشیها هم از رنگهای طلایی و خنثی برای لوگو و دکوراسیون خود استفاده میکنند. استفاده از سقف های کاذب کنافی و جدید می تواند باعث شود دکوراسیون مغازه منحصر به فردتر به چشم بیاید. جواهرات داخل ویترین یک جواهر فروشی باید درخشان و زیبا باشند تا چشم بیننده را خیره کنند و آنها را به داخل مغازه بکشانند. از جمله مکان هایی که طراحی داخلی آنها در میزان فروش تاثیر قابل توجهی دارد می توان به طلا فروشی ها اشاره کرد؛ این مکان ها معمولاً لوکس ترین فروشگاه ها و مراکز تجاری به حساب می آیند و طراحی مدرن آنها علاوه بر ایجاد زیبایی بی نظیر در این محیط ها امنیت آنها را نیز در نظر گرفته است، شرکت انواع طراحی مدرن طلا فروشی اقدام به ارائه طراحی جدیدترین و مدرنترین ایده ها برای این مکان ها نموده است و متقاضیان می توانند در تماس مستقیم با این شرکت نسبت به درخواست طراحی طلا فروشی خود اقدام کنند.

دکوراسیون داخلی طلا و جواهری

دکوراسیون داخلی فروشگاه شما بهتر است لوکس باشد. در پاسخ به این سوال می توان به روشنی گفت که یکی از مواردی که بر فروش فروشگاه تأثیر بسزایی دارد، نحوه چیدمان و تزئین کالا است. در نتیجه یک دکوراسیون مغازه جواهر فروشی مناسب می تواند هم زیبایی برای مغازه شما به ارمغان بیاورد، هم مشتری های بیشتری به شما تقدیم کند و هم فروش فراوان تری را نصیب شما نماید. طلا کالایی گران قیمت و لوکس محسوب می شود بنابراین نحوه ی ارائه ی آن نیز باید به گونه ای باشد تا مانع جلوه گری این محصول نشده و در مقابل، برای افزایش فروش و موفقیت یک فروشگاه، توجهات بیشتری را به کالاهای ارائه شده جذب کند. طراحی­ داخلی­ طلا­فروشی یکی از مهمترین طراحی ها بشمار می رود.زیرا مالک یک طلا فروشی سرمایه گذاری عظیمی می کند و اجناس گران قیمت و با ارزش خود را در معرض دید همگان قرار می دهد.بنابراین در طراحی آن باید نهایت دقت را به عمل آورد.یکی از مهمترین عناصر بکار رفته و تاثیر گذار در طراحی­ دکور­طلا­فروشی متریال های مورد استفاده در آن است.به طور مثال استفاده از متریال چوب باعث می شود فضا کلاسیک جلوه کند.از دیگر عوامل مهم و تاثیر گذار نحوه قرار گیری و نصب قفسه ها و چیدن اجناس می طراحی داخلی طلا فروشی مدرن باشد.

طراحی داخلی مغازه طلا و جواهر در کنار همه این ها استحکام و ظرافت از واجبات طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی است. علی رقم اینکه عمر این مجتمع مسکونی چندان زیاد نیست اما طرح هایی که بعنوان دکوراسیون لابی این مجتمع استفاده شده است، از نظر تمام ساکنین اصلاً قابل قبول نبوده است. پروژه بازسازی و طراحی داخلی لابی مجتمع مسکونی در منطقه سعادت آباد تهران مربوطه به یک ساختمان مسکونی ۴۳ واحده در نزدیکی میدان کاج سعادت آباد می باشد. گروه پایا دکور , دکوراسیون طلا فروشی طراح و مجری تخصصی خدمات طراحی دکوراسیون مغازه طلا و جواهراتفروشی در تهران با سالها سابقه اجرایی موفق و درخشان.مشاغل مختلفی که برای ارائه و نمایش محصولات و کالا های خود به مشتریان فضایی را به عنوان مغازه و محل کار در نظر می گیرند؛ باید به این نکته توجه داشته باشند که برای اینکه بتوانند از این فضا نهایت استفاده را ببرند و فروش حضوری کالا ها برایشان سود و بازدهی کافی داشته باشد، لازم است حتما به دکوراسیون مغازه و فروشگاه خود اهمیت دهند.

طراحی مغازه طلا و جواهری

درب ورودی طلا فروشی علاوه بر اینکه باید امنیت را حفظ کند، باید ظریف و طراحی دکور ویترین طلا و جواهر زیبا باشد. البته ذکر این نکته مهم است که شما بیشتر قصد خرید طلا دارید و یا جواهر ؟ البته رنگ های خنثی مانند سفید برای اکثر مشاغل و مغازه ها قابل استفاده است و می توانید از این نوع رنگ ها استفاده نمایید. مالک یک مغازه طلا فروشی همیشه در صدد است که بهترین مدل ها و چشم گیر ترین مدل های ویترین را داشته باشد تا بتواند مشتریان بیشتری به سمت خود جلب کند. برای دکور مغازه می توان از یک طیف رنگ خاص در کنار سبکی مشخص استفاده کرد که مشتری بتواند تمام موارد مورد نیاز خود را تهیه کرده و از مغازه خارج شود. می خواهیم بهترین روش برای جداسازی فضای طلافروشی را با هم مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم و اولین روشی که برای جداسازی وجود دارد استفاده از مانکن های مختلف می باشد که می توان مثلاً قسمت های گردنبند را کنار یکدیگر قرار داد و یا قسمت انگشترها و گوشواره ها در کنار یکدیگر قرار دارد که این باعث می شود مشتری نیز هنگامی که برای خرید به ویترین مواجه نگاه می کند بتواند که تمام طلا ها را در یک قسمت ببیند.

شخصا در 28 سالی که به طراحی و دیزاین ویترین مشغولم، در غالب مواقع نسبت به چرخش فصول مختلف سال طرحی را ارائه داده ام، از انتخاب پس زمینه یا texture مناسب به همراه بکارگیری المان هایی نظیر مجسمه های آنتیک، گل ارایی، تا نور پردازی به جا و به اندازه، و خلاصه ازهر المان خاصی استفاده کرده امتا تراش و شیپ سنگ ها توام با رنگی که دارند در زمینه رنگ مناسب با آنها چیدمان شود .این امر باعث میشود چشم بیننده را خیره نماید و همچین استفاده از چرم چوب و پارچه ومواردی که باعث طبیعی شدن ویترین میگردد از المان های طراحی ام بوده اند.

صاحب مغازه در مواجهه با سارقان و مدارک موجود ابتدا ادعای آنها را دروغ دانست اما درپی بازجوییها لب به اعتراف گشود و گفت: به خاطر رهایی از دست طلبکاران این نقشه را کشیدهام، چون به افرادی پول قرض داده اما آنها بدهی خود را پس ندادهاند و من هم از سوی سرمایهگذاران تحت فشار بودم، نقشه این سرقت ساختگی را کشیدم. اما برخی از افراد ترجیح میدهند تا با نردهکشی، امکان هیچ نوع دسترسی را به سارقان ندهند. این نوع ویترینها جلوهی بسیار زیبایی ایجاد میکنند و به دلیل شفافیت بالایی که دارند امروزه مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفتهاند.

دکوراسیون طلا فروشی

ویترین مغازه، لباس کسب و کار شماست. به این منظور که سایت شما در عین شیک و جذاب بودن مدرن و خاص باشد تا تفاوتش با دیگر سایت ها به وضوح دیده شود در یک کلام یک سایت سفارشی برای مشتریان خاص و با اعتبار شماست که همان طور که از نمونه های طراحی شده ما مشخص است هیچ یک از دو سایت مشتریان ما اصلا یکی و شبیه به هم نیستند این مورد بسیار حائز اهمیت هست که برخی از شرکت های طراحی سایت متاسفانه یک نسخه را برای تمام مشتریان خود می پیچند و همین مورد باعث مشکلات عدیده و بسیار زیادی برای آن برند و کسب و کار خواهد افتاد.

رقابت شدید در بین کسب و کارها و مغازه ها باعث شده است تا صاحبان مشاغل به فکر متفاوت بودن محل کسب خود با دیگر رقیبان خود باشند و با این کار مشتری بیشتری را به سمت مغازه خود جذب کنند. مشتری در ابتدای هر چیزی ویترین شما را مشاهده می کند و تصمیم می گیرد که وارد مغازه شما شود یا به سراغ رقیب هایی رفته که ویترین زیباتر و جذاب تری دارد. در هنگام پرو لباس، همراه مشتری نیاز دارد تا برای دقایقی استراحت کند و بهتر است مکانی برای نشستن وی در نظر بگیرید. بر این اساس نیاز است تا مالکین این مجموعه برای طراحی داخلی از مجربترین طراحان داخلی که در این عرصه مهارت و سابقه بسیاری زیادی دارند، بهره مند شوند. بخصوص طرح سقفها که واقعاً منظور و هدف انتخاب شکل آن برای تیم طراحی مجموعه ما نیز جای سؤال بوده است.

ویترین اصلی فروشگاه خود را طوری نورپردازی کنید که دمای رنگ آنها باعث محو شدن جواهرات رنگی نشوند، در عین حال شدت نور باید جوری باشد که توجه عابرین پیاده خیابان را نیز به خود جلب کند. البته باید به فضای موجود هم توجه شود تا نور شدید باعث اذیت کردن چشم مشتریان نشود. مالک یک جواهر فروشی همواره تمایل دارد تا کالای خود را به صورتی واضح و در زیباترین حالت پیش چشم مشتریان قرار دهد اما همچنین امنیت کالا نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است. قطعا زیبایی جواهرات در انتخاب و خرید مشتری تاثیر دارد. باید توجه داشت که علاوه بر حفظ زیبایی شناسی، اصولی چون امنیت و حفاظت در چنین فروشگاه هایی می بایست رعایت شود.

طراحی دکوراسیون مغازه طلا و جواهرات