فروشگاه اینترنتی آستین پیراهن آستین کوتاه دو رنگ

کوا در معنی لغوی ردایی است که روی لباس کردی پوشیده می‌شود. در اینجا اما آغاز داستانِ لباس‌هایی است که از نظر رنگ و اصالت به وجه تسمیه با کوا می‌رسند. کوا راه خود را از مجموعه‌ی اول که بارانی هستند شروع کرده و به کند و کاو در صنعت مد می‌پردازد و در ادامه‌ی مسیر خود به لباس‌هایی با طراحی متفاوت‌تر برای مردان می‌رسد. کوا از روزهای خاکستری گذر کرده و رنگی بیرون آمده، تا بتوانیم به واسطه‌ی آن با رنگ‌ها آشتی کنیم. اگر می‌خواهید یک کادو فوق‌العاده و شیک برای روز مرد، تولد همسر یا پدرتان به او هدیه دهید، کافیست با اطلاع از سایز او، از طریق سال ست اقدام کنید.

یکی از گزینه‌های بسیار جذاب برای پیراهن‌های آستین کوتاه مردانه، پیراهن طرح شطرنجی و یا چهارخانه با شلوار جین می‌باشد. همچنین از پیراهن‌های مردانه پرطرفدار در بین آقایان می‌توان به پیراهن‌های سفید اشاره کرد. که ترکیب بسیار مناسبی با شلوار پارچه‌ای مشکی ایجاد می‌کنند. این ترکیب در مقایسه با بقیه ترکیب‌ها از حالات رسمی‌تری برخوردار است. همچنین در نظر داشته باشید که پیراهن سفید به هیچ عنوان از مد نمی‌افتند. بنابراین برای هر مردی لازم است که در کمد لباس‌هایش یک پیراهن مردانه آستین کوتاه سفید داشته باشد.

پیراهن آستین کوتاه رسمی مردانه

فروشگاه اینترنتی آستین پیراهن آستین کوتاه دو رنگ تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به کارخانه پوشاک اطمینان می باشد. جهت صرفه‌جویی در هزینه‌های ارسال، در انتهای ثبت سفارش می‌توانید از گزینه‌ی رزرو استفاده کنید. مارومارکت از کوکی‌ها برای بهبود تجربه شما در وب سایت استفاده می‌کند. شرایط و قوانین استفاده از سرویس های سایت لیراز را می پذیرم . تا 7 روز برای احترام به انتخاب مشتریان کالایی خریداری شده تعویض یا پس گرفته می شود.

پیراهن جین آستین کوتاه مردانه برند کلیتون Clayton

پیراهن مردانه قبل از هر چیزی باید کاملا اندازه شما باشد، پس عوامل دیگری مثل استایل یقه، سردست، مقدار پارچه برای پیراهن مردانه استین کوتاه پشت و … در انتخاب شما تاثیرگذار خواهند بود. آستین های پیراهن باید به اندازه ای بلند پیراهن مردانه باشند که هنگام حرکت بازو، آستین ها به دور مچ شما کشیده نشود. پیراهن‌های آستین کوتاه به سایز‌های مختلفی تقسیم‌بندی می‌شوند و هر فردی با هر اندازه‌ای می‌تواند لباسی متناسب برای خود بیابد. کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت نوآوران فن آوازه (فروشگاه اینترنتی دیجی‌استایل) می‌باشد. جنس پارچه پیراهن مردانه اگر با کیفیت باشد تا مدت‌ها برایتان ماندگاری خواهد داشت.

  • پوشیدن همزمان کت و کراوات و پیراهن آستین کوتاه، اصلا جالب نیست!
  • جهت افزایش امنیت حساب کاربری خود، یک کلمه عبور وارد نمایید.
  • اندازه قد مناسب برای پیراهن مردانه آستین کوتاه را بدانیم.
  • اسلش پوش تولید کننده انواع شلوار اسلش در ایران مجموعه کاملی از انواع شلوار مردانه و زنانه اسلش را گردآوری نموده است.

که هر کدام از آنها دارای مزایا و معایب مخصوص به خود می‌باشند. به عنوان مثال جنس نخ قابلیت تنفس را برای اندام و بدن شما فراهم می‌کند. در مقابل الیاف مصنوعی ارزان‌تر بوده و چروکیده نمی‌شوند. توصیه ما به شما این است که پیراهن‌های مردانه خود را بصورت ترکیبی از این دو جنس تهیه کنید. در این صورت می‌توانید متناسب با هر فصل، پیراهن مخصوص به آن را به تن کنید.