قیمت خرید بلیط اتاق فرار اسکیپ روم سلول گوهردشت کرج آساتیک | allescape

و راه خروج از اتاق فرار هم، چیزی نیست جز انگیزه، تقسیم کار درست و تلاش تک‌تک اعضای تیم برای برنده شدن. با توجه‌ به ژانری که انتخاب می‌کنید محدودیت‌های جسمی و سنی خاصی برای افراد گروه تعیین می‌شود که بهتر است برای پیشگیری از وقوع هر نوع آسیب به دوستانتان حتماً به آن توجه کنید. به‌عنوان‌مثال حضور شرکت‌کننده‌ای که باردار باشد یا بیماری‌های قلبی داشته باشد در یک بازی ترسناک یا جنایی مجاز نیست. امروز امیر دانشی و دوستاش به حاشیه اسکیپ روم پرداختن ؛ وقتی دارید داخل اتاق فرار معما حل م … ولی برخی از افراد هستند که بیشتر نگران قضاوت دیگران هستند و منجر به خجالت آنها میشود زیرا نمیتوانند معما حل کنند و سر نخ هارو دنبال کنند. با این وجود لازمه که بگم این بازیها برای همه طراحی می شوند و نباید نگران چیزی باشید.

استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و… از جمله مواردی هستند که حتماً بایستی رعایت شوند. اتاق فرار غریبه در مورد یه خونواده سه نفره کرجیه که داستان عجیبی دارن. قسمت سوم سریال شب در اسکیپ روم اتفاقاتی که شبا تو اتاق فرار میافته قابل باور نیست. بعد از چهارسال فعالیت در زمینه بازیهای فکری اتاق فرار تصمیم گرفتیم فعالیتمون رو در ز …

  • شما و هم تیمی‌هاتون بایستی توی مدت زمان محدود، استراتژی، روش‌های حل معما و وظایفی که به عهده شماست رو ارائه بدین.
  • بیشتر شعب اسکیپ روم در کرج دارای فضای انتظار مناسب و امکانات رفاهی است و امکان سرو نوشیدنی در شعب فراهم است.
  • اتاق فرار (دعانویس) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله فردیس کرج واقع شده است.
  • ما به شما تجربه ای متفاوت از سایر فعالیت های دیگری که انجام میدهید ارائه میکنیم.

همانند هر بازی دیگری این بازی نیز قاعده و قانون خاص خود را دارد. مجموعه پازل روم در کرج سعی کرده اتاق فرار هایی با زمینه ها و داستان هایی متفاوت ارائه بدهد تا تجربه ی شما از بازی های اسکیپ روم کاملا جدید و متنوع باشد. نه تنها این، ما در حال ایجاد یک تجربه جدید و سرگرم کننده هستیم که هرگز فراموش نخواهیم کرد! در پرتال مای اسکیپ ، سعی کرده ایم بهترین اتاق فرار های کرج را به شما معرفی کنیم و امکان رزرو آن ها را برای شما فرآهم ترسناکترین اسکیپ روم تهران کنیم. این لیست شامل بهترین و ترسناک ترین اتاق فرارها و یا اسکیپ روم های موجود در شهر کرج است. تو این ژانر، همون طور که از اسمشون مشخصه، شما در نقش یه کارآگاه ظاهر می‌شید که باید به راز تبهکاری پی ببرید.

اتاق فرار کرج رو معرفی می‌کنیم

این مجموعه از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز و در حال حاضر چند سناریوی جذاب را در محیطی کاملا حرفه ای پیاده سازی نموده است. قبل از اینکه وارد بازی اتاق فرار شوید، از تعداد نفراتی که مجاز به تشکیل گروه برای بازی انتخابی خود هستید اطمینان حاصل کرده و پس از تشکیل گروه به محل بازی بروید. اینکه چه تعداد نفرات در یک بازی شرکت کنند به درجه سختی و آسانی بازی بستگی دارد. تعداد زیاد و انواع مختلفی از اتاق فرارها در تهران وجود دارند که هرکدام در دسته‌بندی‌های متنوعی از جمله پلیسی، ژانر وحشت، معمایی و … قرار می‌گیرند و شما علاقه‌مندان باتوجه‌به علاقه و شرایط روحی جسمی خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

اتاق فرار یا اسکیپ روم که یک بازی فیزیکی و ماجراجویی است، از بازی‌های کامپیوتری الهام گرفته شده و یک فرصت بی‌نظیر را برای تخلیه‌ی هیجان و هم‌چنین محک‌زدن هوش و ذکاوت شما در مواقع بحرانی فراهم می‌آورد. در این بازی، تیم‌ها در گروه‌های ۳ تا ۱۰ نفره (بسته به سناریوی بازی) وارد اتاق فرار می‌شوند. پشت سر آن‌ها درها قفل شده و بازیکنان باید با پیدا کردن سرنخ‌ها و حل کردن معماها ، چالش‌هایی را که برای آنان طراحی شده، پشت سر گذاشته و خود را از اتاق نجات دهند. زمان اتاق فرار در سرتاسر دنیا به صورت معمول ۴۵ و ۶۰ دقیقه است اما بنا بر سناریوی بازی تا ۹۰ دقیقه هم افزایش پیدا می‌کند. در اسکیپ روم فقط کافی‌ست کمی خلاق باشید، استدلال کنید و از همه مهم‌تر، بتوانید به صورت گروهی کار کنید و تقسیم وظایف درستی داشته باشید. پرتال اتاق فرار مای اسکیپ با هدف معرفی و رزرو اتاق فرار های ایران در سال 1398 راه اندازی شد.

اتاق فرار چیست

قیمت خرید بلیط اتاق فرار اسکیپ روم سلول گوهردشت کرج آساتیک | allescape