قیمت چراغ مطالعه شارژی، پایه بلند، گیره ای و رومیزی Eight آبان

برای میز های بزرگ از مدل بزرگ و برای میز های کوچک مدل کوچک توصیه می شود؛ در صورت استفاده کاربر از لپ تاپ یا کامپیوتر در میز کار، باید اندازه چراغ با توجه به ارتفاع صفحه نمایش آن در نظر گرفت. با توجه به خدمات گسترده این شرکت، مهم نیست شما از کدام نمایندگی چراغ مطالعه کریم زاده خرید کرده اید. اگر قصد خرید آنلاین چراغ مطالعه را دارید، قیمت چراغ مطالعه کریم زاده با در نظر گرفتن کیفیت محصولات آن در مقایسه با محصولات مشابه خارجی بسیار مقرون صرفه می باشد.

در مقابل هرچند چراغ های سیم دار دست و پاگیر تر هستند و شما را دچار محدودیت می کنند، اما اگر محدودیتی در فضا نداشته باشید گزینه های بهتری هستند. علاوه بر سیمی یا شارژی بودن ، شکل آن هم در محل قرارگیری اش تاثیر دارد، برای مثال چراغ های دیواری برای نصب در دیوار مناسب اند و اگر نیاز به جابجایی آن ها داشته باشید این کار دشوار است. مصرف برق چراغ مطالعه بستگی به نوع لامپ مورد استفاده در آن دارد.

چراغ مطالعه کامی سیف مدل Km6723

یکی دیگر از المان هایی که در انتخاب چراغ مطالعه باید به آن توجه نمود انتخاب لامپ مناسب است. اگر چراغ مطالعه شما دارای سرپیچ E27 یا E14 است شما می توانید از انواع لامپ های ال ای دی، کم مصرف، رشته ای یا وب سایت اصیل بخرید فیلامنتی استفاده نمایید. به طور مثال لامپ های کم مصرف نسل قبلیلامپ های ال ای دی هستند که معمولا با رنگ نور سفید تولید می شوند و این لامپ ها برای استفاده در انواع چراغ مطالعه مناسب نیستند.

قیمت چراغ مطالعه شارژی، پایه بلند، گیره ای و رومیزی Eight آبان

نکته مهم دیگری که در هنگام خرید باید در نظر بگیرید، اندازه میز است. همچنین اگر قصد دارید از چراغ در هنگام کار با کامپیوتر و لپتاپ استفاده ‌کنید، نور بیشتری نیاز دارید. بنابراین حتماً پیش از خرید فضایی که قصد قرار دادن چراغ مطالعه بر روی آن را دارید در نظر بگیرید تا مدل نامناسبی نخرید. چراغ مطالعه قابل شارژ دارای یک باتری است و می‌توان این مدل چراغ مطالعه را با متصل کردن به پریز شارژ کرد. این مدل چراغ‌های مطالعه کاربردی هستند به همین دلیل توجه اغلب افراد را به سمت خود جلب کرده‌اند.

بدنه آن قابل انعطاف بوده و می توان به راحتی آن را خم کرد و در مکان مورد نظر قرار داد. لامپ آن از نوع LED می باشد (16 عدد SMD) و دارای نوردهی مطلوب، مصرف پایین و عمر بالا می باشد. چراغ مطالعه‌های دانش آموزی دارای طراحی ساده و درعین‌حال کاربردی می‌باشند. این نوع چراغ مطالعه در انواع مدل‌های رومیزی، دیواری و … موجود می‌باشند. چراغ مطالعه رومیزی با توجه به سایر مدل‌ها کوچک‌تر و کاربردی‌تر می‌باشد.

برای استفاده از نور آن ها تنها کافیست دوشاخه را به پریز برق وصل کرده و کلید وصل کردن جریان برق را فشار دهید. انعطاف پذیری گردن آن ها باعث می شود که به شما امکان تغییر زاویه تابش نور داده شود. با توجه به استفاده از سرپیچ E27، تعویض لامپ این چراغ ها بسیار ساده بوده و با انواع لامپ های موجود در بازار با این سرپیچ کار خواهند کرد. چراغ خرطومی بزرگ کریم زاده دارای حباب و پایه فلزی و گردنی پلاستیکی و خرطومی است.

وزن سبک، اشغال فضای بسیار کم و قابلیت اتصال به درگاه USB از دیگر مزایای این چراغ مطالعه است. بهترین چراغ مطالعه تسکو با نمایشگر لمسی و قابلیت نمایش تقویم، تایمر و ساعت، یک قدم جلوتر از چراغ‌های مطالعه معمولی قرار دارد. استفاده از لامپ LED و گردنی قابل تنظیم در کنار متریال خوب از آن یک چراغ مطالعه جذاب ساخته است.

از این مدل چراغ مطالعه می‌توانید در قسمت‌های مختلف منزلتان استفاده کنید. این چراغ دارای ۳۲ لامپ LED با نور قدرتمند است و به واسطه طراحی مدرن و کیقیت بالا انتخابی مناسب برای کسانی است که دوست دارند محیط کارشان را به مکانی جذاب تبدیل کنند. پایه مغناطیسی این چراغ مطالعه، متحرک است و می‌توانید هر موقع که خواستید آن را جدا کنید. ایکیا توانسته در زمینه تولید چراغ مطالعه هم دل کاربران را به‌دست بیاورد و در این میان مدل Svallet میان کاربران ایرانی محبوبیت خاصی دارد.

  • از نظر جنس پایه، بدنه و گردنی جنس های مختلفی در بازار وجود دارند.
  • در نظر داشته باشید تعدادی مدل از چراغ مطالعه مدرن وجود دارد که برخلاف مدل کلاسیک دارای تنظیمات نورپردازی هستند که امکان نورپردازی تاکیدی، محیطی یا کاری را برای شما فراهم می کنند.
  • در این چراغ می‌توانید از انواع گوناگون لامپ مثل رشته‌ای، ال‌ای‌دی و کم‌مصرف استفاده کنید.
  • از زیباترین و جذاب ترین چراغ مطالعه موجود در بازار می‌توان به مدل بنکر اشاره کرد.
  • با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید نوع رنگ، میزان روشنایی و حالت نوردهی را به‌سادگی تنظیم کنید.
  • بنابراین نوع نوری که منتشر می کند، شدت نور، شکل ظاهری چراغ و غیره را باید در نظر بگیرید.

در این مطلب ۱۰ مدل از بهترین چراغ مطالعه موجود در بازار ایران را به شما معرفی کردیم که از مدل‌های اقتصادی تا گران‌قیمت را شامل می‌شود. پیش از خرید چراغ مطالعه حتما باید استانداردهای لازم را در نظر بگیرید تا بتوانید نوری مناسب برای خود ایجاد نمایید. اگر قصد خرید چراغ مطالعه در مدل ها و طرح های مختلف را دارید می توانید به فروشگاهلایت هوم مراجعه کرده و از قیمت انواع چراغ مطالعه نیز اطلاع یابید. یک باطری قابل شاژ در داخل پایه چراغ قرار دارد که شما را از برق مستقیم شهر بی نیاز می کند.

این محصول که برای مهندسان و طراحان بسیار مناسب بوده و قابل استفاده برای دانش آموزان و دانشجویان و مصارف مختلف دیگر هم هست. این محصول در دو رنگ مشکی و نقره ای با وزن حدود 2 کیلوگرم بوده و مدل های 101، 107 و 111 قابل نصب بر روی آن هستند. این افراد می توانند اوقاتی از شب را که کاری ندارند، کتاب بخوانند و بر دانسته های خود بیفزایند.

چراغ مطالعه باسئوس مدل Dgrad-0g