لپ تاپ استوک فروشگاه لپ تاپ های دست دوم ارزان استوک شاپ-شارژر لپتاپ مستر جانبی

از بارزترین ویژگی‌ها می‌توان به حسگر اثر انگشت، پردازنده‌های فوق سریع، صفحه نمایش AMOLED ، تکنولوژی شارژ سریع کوآلکام و فیس‌لاک اشاره کرد. لپ تاپ مناسب بورس این روز ها شاهد فراگیر شدن بورس بین همه ی اعضای جامعه هستیم . بیشتر افراد عادی کار خرید و فروش سهام را از طریق موبایل انجام می دهند .

آداپتور – شارژر لپ تاپ لنوو 20V – 4.5A

نمایندگی دل در راستای ارائه خدمات مورد نیاز به دارندگان دستگاه های این برند، تخصصی ترین واحد تعمیرات محصولات دل را، با تیمی از باتجربه ترین مهندسان و کارشناسان تعمیر راه اندازی نموده است. حالا مشکل کجاست ؟ مشکل اینجاست این زمان بر اساس رعایت یک سری استانداردهای مشخص ، تعیین شده . مثلا در حالت وای فای روشن و نور زمینه ۵۰ درصد ( مثال زدم ) . حالا اگه شما بیاین نور تصویر رو ۱۰۰ درصد کنید ، وای فای روشن باشه ، موزیک ویدیو بزارید و صداش زیاد کنید ۴۵ تا دستگاه جانبی مثل هارد و دی وی دی رایتر اکسترنال و فلش و … وصل کنید خب معلومه چی میشه دیگه .

لپ تاپ استوک فروشگاه لپ تاپ های دست دوم ارزان استوک شاپ-شارژر لپتاپ مستر جانبی

شرکت ایسوس توتال ارائه دهنده خدمات تعمیرات از جملهتعمیر تبلت ایسوس،تعمیر موبایل ایسوس،تعمیر آل این وان ایسوسوتعمیرات تجهیزات شبکه ایسوسمی باشد . برای اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش تعمیر خود با کارشناسان ما تماس بگیرید . بیایید در این سناریو از آداپتور ۱۹ ولت استفاده کنیم، اما ممکن است مورد شما متفاوت باشد. ۲۴۰ ولت از سوکت اصلی به عنوان AC جریان متناوب می گیرد و آن را به جریان مستقیم ۱۹ ولت به لپ تاپ شما تبدیل می کند.برای آزمایش آداپتور خود، اطمینان حاصل کنید که ۱۰۰٪ به سوکت وصل شده است و آن را روشن کنید. همچنین شما می‌توانید لیستقیمت لپ تاپ در برند‌های مختلف را از فروشگاه‌های آنلاین معتبر مشاهده کنید و قیمت‌ها و ویژگی‌های هر کدام را با هم مقایسه کنید. شارژر ارزان نشان‌دهنده کیفیت بالا نیست و از طرفی هر محصول گران کیفیت خوب را تضمین نمی‌کند.

  • عوامل دیگری از جمله استفاده بیش از حد، خیس شدن، اتصالی کردن، قطع شارژر لپ تاپ ایسر 19v 3.42 a شدن سیم و… باعث می شود شارژرهای لپ تاپ کیفیت اولیه خود را از دست بدهند.
  • این شارژرها اساساً کیفیت ساخت بسیار پایینی دارند و حتی برچسب‌های آن‌ها، درست و حسابی روی آن‌ها نمی‌چسبند.
  • همچنین معمولاً این ارور از سیستم عامل ویندوز 7 گرفته می‌شود اما این بدین معنا نیست که ویندوزهای دیگر این ارور را ندهند.
  • _ محفظه قرار گرفتن باتری را هم با دستمال دیگر پاک نموده و به هنگامی که نیاز داشته باشد با فشار هوا خاک گیری می نماییم.
اگه خواستین باتری رو خارج از لپ تاپ نگه دارید در حالتی که خالی و یا تا خرخره شارژ هست جدا نکنید ، ۳۰ تا ۵۰ درصد شارژ توصیه میشه . برق رسانی ضعیف به باتری لپ تاپ آن را شدیدا داغ می‌کند و با گذشت زمان به تمام قسمت‌های سخت‌افزاری لپ‌تاپ آسیب می‌زند. فنرپیچی یکی از آسان‌ترین روش‌ها برای تعمیر خانگی کابل برق لپ تاپ است. کافی است سیم را با یک چسب برق به خوبی بپوشانید و یک فنر با اندازه مشابه سیم دور آن بپیچید.

اتصالی های کوتاه و مقطعی که به علت خوردگی و فرسودگی سیم در مسیر اتصال به لپ تاپ پیش می آید که برای مدار شارژ و مادربرد دستگاه خطرناک است. با این کار ممکن است مشکل شارژ نشدن باتری لپ تاپ که به دلیل شل شدن باتری در محل مورد نظر رخ داده باشد برطرف شود. اگر باتری لپ تاپ شما جدا نمی‌شود مرحله بعدی را انجام دهید. حتما همیشه کابل شارژر خود را چک کنید، اگر فرورفتگی، پارگی، پیچ خوردگی یا تغییر خاصی را در مسیر شارژر مشاهده می‌کنید ممکن است مشکل شارژ نشدن باتری لپ تاپ به کابل برگردد. ما در دنیای امروز، به گجت‌های الکترونیکی‌مان وابستگی زیادی داریم و این ابزارها هم برای ادامه‌ی حیات به نیروی برق و در نتیجه شارژرهایشان وابسته‌اند.

شارژر سونی SONY 19.5V 6.2A ORGINAL