ممنوعیت دوچرخه سواری زنان 99 05.13 Radio Padio پادکست خبری پادیو podcast | mey

سفر با دوچرخه موضوع اپیزود هشتم رادیو دور دنیا بهترین پادکست های ۱۴۰۰ است. در این اپیزود قدم گذاشته‌ایم به این عالم و از مزایا و چالش‌های این نوع سفر حرف زده‌ایم. راهنمای خرید پایه نگهدارنده دوچرخه که در مقالات وبسایت ابان کالا درباره‌ آن صحبت شد موضوع قسمت دهم پادکست ابان کالاست.

  • تمامی حقوق مطالب برای “صدای استرالیا”محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.
  • داستان یک مرد فقیره که کارش چسبوندن اعلامیه به دیوارهای شهر هستش.
  • اگر از دوچرخه‌سواران بپرسید چه حسی آن‌ها را به سمت رکاب زدن می‌کشاند، احتمالا پاسخشان همین دو کلمه است.

با این حال، پافشاری او بر ادامه مسابقه و رسیدن به پیروزی بدون تاوان نبود و سرمازده شد. تمامی حقوق مادی و معنوی برای رادیو عظام محفوظ است. آدرس ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد نمائید تا یک رمز عبور جدید برای شما ارسال شود.

برام سوال بود که چجوری با بچه شیر‌خواره که ممکنه تو مسیر کلی آسیب ببینه، با دوچرخه سفر رفتن! ولی همین دوچرخه‌های اشتراکی که اومد، اولش با ترس‌ولرز رفتم سوار شدم و تو خیابون خیلی می‌ترسیدم چون تجربه‌اش رو اصلا نداشتم. ولی به محض اینکه سوار شدم، تمام اون خاطرات خوبم برگشت و برام سوال شد که چرا دوچرخه دیگه تو زندگیم نیست؟! چون همه ی کشورها دارن تلاش می‌کنند که مردم به سمت حمل‌ونقل پارکی برن؛ براش تبلیغات می‌کنند، مزایای خاصی برای دوچرخه‌سواران در نظر می‌گیرند و مسیر ویژه طراحی می‌کنند. این چیزها تشویقت می‌کنه و آدم‌های بیشتری درگیرش میشن.

شرایط و تکنیک های بقا / اپیزود 4/ امداد نجات بقا طبیعتگردی کوهنوردی دوچرخه سواری ماجراجویی

در نهمین اپیزود پادکست ابان کالا رفتیم سراغ کیف هندزفری و یه توضیحات مختصری را راجع به کیف هندزفری دادیم که بر اساس پست کیف هندزفری تهیه و آماده شده. شرکت استام صنعت به مناسبت روز جهانی دوچرخه سواری از کارکنانش دعوت کرد تا در کنار هم رکاب بزنند. اینو در آن دوره ۲۵ ساله بود و تا پیش از شروع رقابت، دو بار قهرمان تور دو فرانس شده بود. البته بعدها قهرمانی‌های دیگری کسب کرد و تبدیل به نمادی از این ورزش شد. او یکی از چهار دوچرخه‌سواری است با کسب پنج پیروزی در تور دو فرانس، رکورددار قهرمانی در این مسابقات هستند. پادکست اما متفاوت است.چون آغاز و پایان دارد، روایت دارد.

نظرات کاربران درباره

ممنوعیت دوچرخه سواری زنان 99 05.13 Radio Padio پادکست خبری پادیو podcast | mey

کاربران ناملیک در دو گروه صاحبان محتوا و کاربران عادی دسته‌بندی می‌شوند. پلتفرم همچنین امکان مشاهده، شنیدن، درج نظر و به اشتراک‌گذاری پادکست‌ها با استفاده از ابزارهای ارائه شده توسط پلتفرم را در اختیار کاربران عادی قرار می‌دهد. بر کودکانی که اسباب بازی‌های چرخ دار و یا دوچرخه، سوار می‌شوند نظارت داشته باشید، و همیشه اطمینان حاصل کنید که کلاه ایمنی سایز مناسب بپوشند. هنی به یاد می‌آورد که وقتی به خط پایان رسید، تمام مسئولان برگزاری مسابقه و خبرنگاران با ناباوری به اینو نگاه می‌کردند و همه توجه‌شان معطوف به او بود. وقتی اینو از خط پایان عبور کرد، ۹ دقیقه و ۲۴ ثانیه از نفر دوم، هنی کویپر جلوتر بود. بیش از هفت ساعت، اینو به تنهایی و در سرمای شدید ادامه ‌داد و تسلیم نشد و از رقبای خود فاصله بیشتری گرفت.

درخواست مشاوره رایگان