ویدئو وال جیپلاس (Gplus Video Wall) چیست و چه کاربردی دارد؟

رنج کوچک موتور ژنراتورهای هوا دیزل میتوانند از ۱ تا ۲۰ کیلوولت آمپر (KVA) برای منازل، فروشگاهها، ادارات کوچک و تا۳۳۰۰KVA/3.3MVA قابل استفاده برای مجتمعهای اداری بزرگ و کارخانهها برق تولید کنند. ویدئو والها با کمک تکنولوژیهای روز دنیا قادرند حدوداً 30 درصد انرژی کمتری نسبت به دیگر نمایشگرها مصرف کنند. به کار بردن تابلوهای روان به علت استفاده از ال ای دی در آنها نسبت به سایر تابلوهایی که با نور کار می کنند از مصرف برق کمتری برخوردار بوده و حتی با روشن بودن 24 ساعته آنها نیز مصرف برق چندانی وجود نخواهد داشت.

قطعات تابلو روان

علت آنکه این دستگاه ها عموما در اماکنی با دسترسی مشکل نصب می شوند. تابلو روان ال ای دی از بلوک هایی ساخته می شوند که به این بلوک ها ماژول تابلو روان گفته می شود ، ماژول LED از طریق کابلی به نام کابل فلت با هم به صورت سری متصل می شوند. برای مثال اگر با اهداف تجاری اقدام به نصب ویدئو دیواری میکنید، باید صفحهنمایش LED و LCD را خریداری کرده که از دوام بالایی برخوردار بوده و هزینههای جانبی کمتری نسبت به سایر ویدئو والها دارد. 10. در پخش ویدئو گیف و همچنین تصاویر از کیفیت بالایی برخوردار است. در واقع می توان گفت که تابلوهای تبلیغاتی به نوعی هویت و اعتبار صنف مورد نظر را می رساند و خلاقیت و نوآوری در آن می توان نقش بسزایی در جذب مشتری داشته باشد.نوعی از تابلوهایی که از جذابیت بصری بالایی برخوردار بوده و می تواند در بازار پر رقابت امروز نقش مهمی را در جذب مشتری داشته باشد، تابلو روان می نامند.

که در بازار موجود است. محصولات ویژه معرفی شده در سایت شامل تابلو ۱۰۶ در ۵۸ سانت فول کالر یکی از مناسبترین قیمتها را با توجه به فول کالر بودن دارا است.همچنین تابلو ال ای دی قرمز ۷۴ در ۴۸ سانت موجود در تخفیف ویژه ارزانترین نوع تابلو تولیدی این شرکت می باشد. این تابلو های بلوک های آماده ای از نمایشگر هستند. لازم به ذکر است در ویدیو وال های بزرگتر چون این عملیات پیچیدهتر است، ممکن است تا دستیابی به تصویر نهایی چند لحظهای طول بکشد( بسته به ابزارهای و دستگاههای مورد استفاده دارد). از طریق این پورتها، ویدئو وال جیپلاس را میتوانید به کامپیوتر، لپتاپ، مانیتور، اسپیکر و دیگر دستگاههای دیجیتالی متصل کنید. تابلو روان نوعی دستگاه نمایش استفادهشده در ماشینها، ساعتها، ایستگاههای راهآهن و خیلی از دستگاههای دیگر که نیازمند دستگاه نمایش سادهای با وضوح محدود هستند است.

تلویزیون شهری

ویژگی مهم کنترلرها قابلیت مدیریت تصاویر ورودی است. ویدیو پروسسورها امکانات معمول در SCALER های قدیمی را پشتیبانی میکنند، ولی ورودی و خروجی بیشتر و توانایی پردازش بیشتری دارند. دو پورت HDMI، ورودیهای VGA و DisplayPort، پورت USB، ورودی و خروجی DVI-D از اتصالات این ویدئو وال هستند. برای مثال اگر هدف شما رشد و گسترش اهداف تجاری است، نصب یک ویدئو وال تبلیغاتی در مکان کم تردد نمیتواند برای استراتژی شما مناسب باشد. اما نباید فراموش کرد که این تجهیزات به صورت 24 ساعته و در تمامی طول هفته فعال هستند و به طور مداوم تصاویر و محتواهای مورد نظر شما را نشان میدهند.

کارکرد آن 24 ساعته در هر 7 روز هفته است و قابلیت چرخش تصویر هم دارد. این پنلها به صورت 24 ساعته در هر 7 روز هفته کار میکنند و بهترین کیفیت تصویر دهی رادارند. امروزه کلیه مراکز اداری ، تفریحی و اقتصادی (دولتی و خصوصی) برای ارائه خدمات بهتر و جلب رضایت مشتری در رقابتی روز افزون با یکدیگر میباشند . تلویزیون شهری در واقع نوع ویژه ای از نمایشگرهای ال ای دی بزرگ است که در کنار چهارراه ها، اتوبان ها، بزرگراه ها، پارک ها، استادیوم های ورزشی، مراکز تجاری و غیره روی پایه های بزرگی نصب می شود و می توانید فیلم ها و تصاویر ویدیویی را به صورت آنلاین یا آفلاین و فول کالر با قابلیت های مختلف تغییر در رنگ و غیره پخش نماید. محتوای پویا یکی از بهترین روش ها برای جلب توجه مشتری می باشد.

لازم به ذکر است که علاوه بر مکان ، که انتخاب درست آن برای نصب تلویزیون شهری بسیار مهم است توجه به محتوای تبلیغات هم حائز اهمیت است. وقتی محتوایی به یک پنل ارسال میشود همه دستگاهها محتوای مشابه را نمایش میدهند. تلویزیون شهری یکی از ابزارهای مؤثر در تبلیغات محیطی است که، میتواند روی موفقیت یک کسب و کار اثر زیادی بگذارد. چون تلویزیونهای شهری نور بیشتری تولید میکنند زیر نور مستقیم آفتاب هم کاملا روشنایی قابل قبولی دارند. برند ایرانی جیپلاس علاوه بر تلویزیون و مانیتورهای خانگی و گیمینگ، درزمینهٔ تولید نمایشگرهای تجاری همدستی بر آتش دارد. ویدئو وال برند ایرانی جی پلاس برای استفاده در هر شرایط آبوهوایی مناسب است. بزل یا لبه در ویدیو وال ها به نسبت مانیتورهای صنعتی بسیار کمتر است. هرچقدر عدد دات پیچ کمتر باشد، مرکز پیکسلهای ماژول به یکدیگر نزدیکتر میشوند و کیفیت تصویر بهتری ارائه میکند. دات پیچ Dot Pitch با حرف P و به دنبال آن عدد فاصله بر حسب میلی متر نشان داده می شود.

ژنراتور انرژی مکانیکی دریافت شده از موتور دیزل را به جریان برق تبدیل می کند در قدرت های مختلف با کیفیت سیم پیچی در روتور و استاتور خود و البته خلوص و کیفیت مس به کار رقته در سیم پیچی و همچنین کنترل کننده هایی مانند ولتاژ رگلاتور اتوماتیک AVR خروجی با فرکانس نسبتا ثابت و تلرانس بسیار کم خطاهای احتمالی اختراع بسیار با اهمیتی در دنیای امروز به حساب می آید. ممکن است که قیمت ارزان تابلو روان فول کالر برای برخی از افراد ملاک بسیار مهمی باشد. لازم است که به این نکته نیز توجه کنید که هر چقدر تلویزیون شهری دارای ویژگی های مثبتی باشد قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند. این بدین معناست که به راحتی میتوان اندازه هر ورودی در زمان نمایش و موقعیت نمایش آنها را روی ویدیو وال تغییر داد تا بهترین بهرهوری را از کل فضای ویدیووال کسب کنید.

ما در مجموعه پویش رایان داتیس، بعنوان اولین تولیدکننده مانیتور صنعتی و ویدیووال ایرانی در کارخانه واقع در تویسرکان، آمادگی هرگونه نصب، راه اندازی ویدیو وال و خدمات پس از فروش و گارانتی آن را داریم. برای اینکار نیاز به کترلر ویدیووال در پروژههای مانیتورینگ داریم. این ویدئو وال همچنین قادر به نمایش 1.07 بیلیون رنگ است و تصاویری طبیعی را برای شما به ارمغان میآورد. حداکثر مصرف برق ویدئو وال 55 اینچی جیپلاس، 180 وات است. بنابرین باوجود اینکه خرید و راه اندازی video wall در ابتدای کار هزینه بیشتری برای مصرف کنندگان دارند. اما کم بودن هزینه های تعمیر و نگهداری آنها موجب می شود در دراز مدت گزینه ای به صرفه تر باشند. تلویزیون شهری با امکان نمایش چندین تبلیغ متفاوت میتواند هزینه تبلیغات را برای کسب و کارها به شدت کاهش دهد. سازوکار کسب و کارها شفاف و روشن است، در بخش هایی که بیشترین تراکم جمعیت وجود دارد فروش ساده تر است؛ از این رو، آگهی های بازرگانی شما روی بیشترین مخاطبان تاثیر می گذارد.

این ویدئو وال دارای نمایشگر از نوع D-LED edge است که میتواند تصاویر را با رزولوشن Full HD و شدت روشنایی 700 کاندولا بر مترمربع بهطور کاملاً واضح و شفاف به نمایش درآورد. ویدئو وال را میتوان با تبلت یا اسمارتفون کنترل کرد یا با ریموتکنترلهای بیسیم تنظیماتش را انجام داد. مقاومت در برابر باد و باران و آفتاب و همچنین برخورد اجسام و صدمات جانبی از دیگر فاکتورهای مهمی هست که در تولید تلویزیونهای شهری بایستی رعایت کرد. می باشد. بی شک مزایای زیاد تابلو روان و تلویزیون شهری نیاز های تبلیغات محیطی شما را برآورده می سازد. شما میتوانید جهت مشاوره رایگان در مورد ۰ تا ۱۰۰ نصب، با همکاران ما ۰۲۱۷۴۸۵۶ تماس حاصل نمایید.

قابلیت برنامه ریزی به شیوه دلخواه و ایجاد تصاویر گرافیکی، نمایش ویدیویی و متن های جذاب با رنگ های مورد پسند شما را دارد. شاید تا مدتی قبل شیوه های سنتی تبلیغات مانند چاپ و پخش تراکت طرفداران زیادی داشت اما تحقیقات نشان می دهد که امروزه افراد دوست دارند در کمترین زمان بیشترین اطلاعات را در مورد یک موضوع بدست آورند. زمانی که یک ژنراتور جایگزین راه میافتد، امکان دارد با شرایطی بخصوص عمل کند مانند ۱۰٪ بار اضافه که در طی زمان فعالیت میتواند منظور شود. تمام این عملیات( تکه تکه شدن و پردازش نهایی) تولید و پخش محتوا بصورت غیرقابل تشخیصی در زمانی کوتاه انجام میشود. استفاده از مانیتورهای صنعتی هرچند قیمت بیشتری نسبت به مانیتورهای خانگی و معمولی دارند، در پزشکی و صنعت اهمیت زیادی دارند و باعث میشوند خطاهای دیداری موجب آسیب به سلامتی و تولید نشوند. پس قابل قیاس با مانیتورهای معمولی نیست. نسبت به مانیتورهای معمول حساسیت کمتری نسبت به فشار و ضربه دارد.

در مقایسه با یک مانیتور معمولی، ویدئو وال ها به طور معمول اندازه تصویر بسیار بزرگتر و با تعداد پیکسل های بیشتری را ارائه می دهند. ویدئوها وال جیپلاس قابلیت پخش آنلاین تصاویر را دارد. حداکثر تعداد ماژولهایی که این برد کنترلر قابلیت پشتیبانی از آن ها را دارد، حداکثر تعداد ۴ ماژول در ارتفاع و حداکثر تعداد ۴۸ ماژول در طول خواهد بود. تابلوهای تبلیغاتی، بیلبوردها، فضاهای تبلیغاتی داخل مترو، بدنه اتوبوس ها و … امروزه استفاده از ویدئو والها بسیار گسترده شده است و در بسیاری از مکانها و فضاهای شهری به منظور تبلیغات و یا جهت اطلاعرسانی استفاده میشود. Indoor : این تلویزیون ها ضد آب نیستند و به دلیل کیفیت پایین تر نمایش در فضاهای بسته مانند استادیوم های ورزشی، سالن های کنفرانس، سالن های آنفی تئاتر، سالن فرودگاه ها و سالن مترو استفاده می شوند.

به جهت کاربری خاص ویدئو وال ها که برای استفاده طولانی با حداکثر قابلیت اطمینان در نظر گرفته می شوند. ویدئو وال ها نسبت به سایر سیستم های نمایش تصاویر انعطاف بیشتری از نظر ابعاد و شکل دارند. در حال حاضر، تابلوهای LED، تابلوهای روان و تلویزیون های شهری به دلیل وزن کم، نصب و نگهداری آسان به طور گسترده در تبلیغات و اطلاع رسانی ها مورد استفاده قرار می گیرند. اطلاعات محتوایی که در تابلو پخش می شوند در برد کنترلر یا میکروکنترلر تابلو قرار می گیرد. در اکثر موارد برد های کنترل تلویزیون شهری به دو دسته آنلاین و آفلاین تقسیم می شوند که این دو تفاوت های زیادی دارند. در ادامه این بخش با انواع قطعات مورد استفاده در ساخت نمایشگرهای دیجیتال شهری آشنا خواهیم شد.

حال آنکه در نقطه مقابل ویدئو پروژکتورها نیاز دارند در دوره های مشخص توسط تکنیسن ها به منظور تعویض قطعات مصرفی خصوصا لامپ های گران قیمتشان مورد بازرسی قرار گیرند. برای اطلاع از قیمت فروش تلویزیون شهری بهترین روش، روش آنلاین هست زیرا قیمت ها به روزترین قیمت ها می باشند. از این نوع تلویزیون شهری بیشتر در مکانهای عمومی و باز استفاده میشود. با فراگیر شدن سیستمهای اطلاع رسانی و تبلیغاتی دیجیتال، نیاز به نمایشگرهایی که توانایی استفاده در مکانهای عمومی، تجاری و صنعتی را داشته باشند به سرعت در بین استفاده کنندگان احساس شد. این مزایا در هیچ یک از ابزارهای تبلیغاتی که پیشتر ذکر شد وجود ندارند و همین امر دلیل خوبی بر قدرت غیر قابل مقایسه این محصول با سایر محصولات همرده خود است که موجب کنار زدن دیگر رقبا شده است. در ادامه باید گفت هر تلویزیون شهری از کنار هم قرار گرفتن کابینت های مجزایی که ماژول نامیده میشود، در ابعاد تقریبا یک متر مربع ساخته شده که هر کابین شبیه به یک تلویزیون کوچک، قسمتی از تصویر بزرگ در صفحه نمایش اصلی را ایجاد می نماید.

این پایه نمایشگرهای تک را کنار هم قرار میدهد و چارچوب ویدئو وال است. غرفه سازی , غرفه آرایی , اجاره کلیه تجهیزات نمایشگاهی اجاره LCD , LED , ال سی دی , ال ای دی , اسپیس , پارتیشن , اجاره استند تاچ اسکرین , اجاره ویدئو وال , تلویزیون شهری اجاره نمایشگرهای 22 . انواع تابلو روان led نسل تازه تابلو متحرک در کشور است که توانایی پخش هرگونه تیزر را داراست. • RGB : در این مدل، پیکسل های تشکیل دهنده ماژول تلویزیون، شامل یک LED قرمز ، یک LED سبز و یک LED آبی هستند. اما در ساخت تابلو روان بیشتر از رنگ های قرمز، سبز، سفید و آبی استفاده می شود . به خاطر این که استفاده کردن از افراد ناوارد باعث خرابی بیشتر و همچنین صدمه زدن و هزینههای فراوانی میشود.

نسبت کنتراست تصور آن 1400:1 و رزولوشن آن 1920×1080 پیکسلی است.

در حال حاضر کسب و کارهای کوچک و بزرگ از نمایشگر صنعتی برای جذب و مطلع کردن مشتریان درباره محصولات و خدمات خود بهره می برند که در حوزه های مختلفی شامل بانک ها، رستوران ها، خرده فروشان و دیگر حرفه های کاری ابزاری ارزشمند برای نقطه نظر فروش و نقطه نظر مکان انتظار برای ارتقای برند و کالای خود مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از اصلیترین نکات در خرید ویدئو وال، مشخص کردن اهداف استفاده و کاربرد آن است. با توجه به کاربرد وسیع آن در مرورگرهای وب، سیستمهای عامل و غیره، گمان میرود که اسکیوال لایت پرکاربردترین پایگاه داده موجود باشد. این بخاطر تکنیک موجود در مانیتورها است. نسبت کنتراست تصور آن 1300:1 و رزولوشن نمایشگر 1920×1080 پیکسلی است. نسبت کنتراست تصور آن 1400:1 و رزولوشن آن 1920×1080 پیکسلی است. مشخصات Gplus Video Wall GVL-55JH18 ویدئو وال 55 اینچ جیپلاس دارای 18 ماه گارانتی گلدیران است.