چگونگی ورود به تلگرام بدون شماره و کد

با کلیک بر روی این گزینه ، اطلاعات موجود در اکانت تلگرام شما برای همیشه حذف شده و دیگر قابل بازیابی نیست . لازمه که شماره موبایلتون (همون شماره ای که میخوایید تلگرامشو حذف کنید) را به همراه ۹۸ که کد ایران هست را در قسمت Your Phone Number وارد کرده و سپس روی Next ضربه بزنید. توجه داشته باشید که این کد شامل حروف بزرگ و کوچک است.بعد از وارد کردن کد ، بر روی گزینه «sign in» کلیک کنید. حتی می توانید این کادر را خالی رها کنید.برای ادامه مراحل بر روی گزینه «done» کلیک کنید. پس از ارائه شماره تلفن به برنامه تلگرام، یک تماس صوتی یا پیام کوتاه متنی حاوی کد تأیید دریافت خواهید کرد که در ادامه برای تأیید حساب تلگرام خود باید این کد را وارد کنید. سپس بر روی گزینه «Next» کلیک کنید.بعد از کلیک کردن بر روی گزینه «Next» در عرض چند ثانیه کدی یازده رقمی به اکانت شما ارسال خواهد شد.توجه داشته باشید که این کد برای شما «اس ام اس» نخواهد شد و حتما باید از قبل وارد اکانت تلگرام خودتان شده باشید .

ورود ب تلگرام از طریق گوگل

یعنی یک واسط بین شما و رایانه اصلی است که اطلاعات از روی آن دریافت و ارسال می شوند. حالت شب یعنی تیم تیره به تلگرام کامپیوتر نیز اضافه شده است که بسیار جذاب و پر استفاده می باشد که می توانید مفید و کاربردی واقع شود. محبوبت چشمگیر تلگرام به دلیل قابلیتهای مختلف آن از جمله ایجاد گروههایی با ممبر بالا و نیز برقراری ارتباط با دیگران بدون شماره است که باعث شده این رسانه اجتمائی بتواند کاربران بیشتری را به خود جذب کند و همچنین نکته حائز اهمیت دیگر تلگرام این است که امنیت فوق العاده بالایی دارد که باعث شده کاربران آن در طول این سالها با خیالی راحت از آن استفاده کنند.

تمام مخاطبین و اطلاعات آنها بعد از حذف تلگرام برای همیشه از بین خواهند رفت و هیچ روشی برای بازیابی لیست مخاطبین قبلی شما وجود ندارد و دوباره باید از اول مخاطبین خود را ایجاد کنید. همه کانال ها و گروه های شما حذف می شوند. دوما زمانی که کد امنیتی برای شما ارسال می شود ربات حذف اکانت شماره شما را بر می دارد. مزیت تلگرام ویندوز این است که میتوان زیر عکس یا فیلمی که منتشر میکنیم متن ارسال کرد.

برای جایگزینهای دیگر گوگل درایو، میتوان به Dropbox و OneDrive مایکروسافت اشاره کرد. از پیشگامان نسخه های غیر رسمی تلگرام غیر ایرانی باید به تلگرام پلاس و از داخلی ها میتوان به موبوگرام اشاره نمود. تلگرام در همان اوایل فعالیت خود نسخه دسکتاپ پیام رسان خود را معرفی نمود ، البته تا سال ها هیچ گونه آپدیت جدیدی ارائه نکرد تا انتشار نسخه 1.0 که تغییرات بنیادی را بر روی آن اعمال نمود. این نرم افزار نیز از طریق همان مراحلی که شرح داده شد قابل حذف است . میتوانید این زمان را کاهش دهید یا برای جلوگیری از حذف خودکار اکانت تلگرام خود، زمان آن را افزایش دهید (این مدت زمان از یک ماه تا یک سال قابل تغییر است). با حذف تلگرام ، شما از تمام کانال ها ، گروه ها و ربات ها خارج خواهید شد و روشی برای بازیابی اطلاعات آن وجود ندارد.حتی اگر خود شما مدیر آن کانال ها و گروه ها باشید.

تلگرام ایکس پلاس

خیر پیامی مبنی بر حذف حساب کاربری تلگرام تان برای دوستان شما در تلگرام ارسال نمی شود. تلگرام برای شما پیام متنی ارسال می کند که حاوی یک کد تأیید اعتبار است. کاربران بسیاری وجود دارند که از نرم افزار تلگرام استفاده می کنند و برای امنیت اطلاعات خودشان همانند سایر نرم افزار های اجتماعی دیگر برای ورود به نرم افزار برای خود رمز انتخاب می کنند . مطمئنا گاهی اوقات پیش خواهد آمد که شما دیگر نخواهید در تلگرام فعالیت کنید و یا می خواهید سیم کارت خود را بفروشید و دوست ندارید خریدار سیم کارت شما بتواند از اکانت تلگرام تان استفاده کند.

دانلود تلگرام فارسی

برنامه های تلگرام مستقل هستند، بنابراین نیازی به اتصال تلفن خود ندارید. شما به سادگی میتوانید در برنامه خود یک کانال عمومی ایجاد کنید ومطالب خود را با دیگران به اشتراک بگذارید امکان قرار دادن نظر در پست ها وجود دارد همچنین کاربران قادر هست در صورت مفید بودن پست شما پست مورد نظر را لایک کنند و بسیاری از قابلیت های دیگر ! لطفا توهین نکنید نرم افزار گاهی با مشکل سرور رو به رو میشه که این مشکل ایجاد میشه پس نظرات دوستان بعضی هاش درست هست …

کاربران کامپیوتر باید بدانند که ممکن است فیلترشکنها خود نوعی تروجان یا کی لاگر باشند که اطلاعات مربوط به نام کاربری و رمز عبور افراد را در اختیار سرور خارجی قرار دهند. زمان هایی که آن سرور دسترسی اش برای ما بسته شده باشد، حالا به هر دلیلی، می توان از پروکسی برای دور زدن آن استفاده کرد. در این مرحله از شما می پرسد که آیا می خواهید shortcut در دسکتاپ شما باشد، یا خیر؟ 4. کادری برای شما باز خواهد شد که از شما می پرسد که «آیا مطمئن هستید که می خواهید اکانت تلگرام خود را پاک کنید؟ یا گاها کاربران می خواهند اکانت خود را به هر دلیلی پاک کنند و مجدد یک اکانت دیگر برای خود بسازند . تفاوت روش دستی و خودکار (اتوماتیک) در این است که در روش خودکار کاربر می تواند در تنظیمات تلگرام زمانی را مشخص کند که اگر در این زمان وارد اکانت خود نشد تلگرام ان اکانت را حذف کند البته این ویژگی به صورت خودکار روی 12 ماه فعال می باشد و کاربر به هر دلیلی 12 ماه با اکانت خود فعال نشود تلگرام به صورت خودکار ان اکانت را حذف می کند اما کاربر می تواند زمان های کمتر و دلخواه خود که پایینتر از 12 ماه باشد را ست کند.

تلگرام ایرانی

2. در مرحله بعدی آموزش حذف اکانت تلگرام – دیلیت اکانت تلگرام خودکار و دستی شماره تلفن را که با آن در تلگرام عضو شده اید را وارد کنید و بر روی Next کلیک کنید. وارد تلگرام شوید و در گوشه بالا اپلیکیشن منوی تلگرام را که به صورت سه خط موازی است باز کنید. اپلیکیشن تلگرام را باز کنید. قبل از واگذاری سیم کارت حتما باید تمام اطلاعات اکانت را از طریق روشی که در ابتدای مطلب توضیح داده شد حذف کنید. 1. در مرحله اول آموزش حذف اکانت تلگرام – دیلیت اکانت تلگرام خودکار و دستی به صفحه غیر فعال کردن Telegram در مرورگر وب خود بروید.

برای گوشیهای آیفون باید این مراحل را مانند چیزی که در حالت اول گفتیم به صورت دستی انجام دهید. همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم در داخل نرم افزار تلگرام امکان حذف حساب کاربری وجود ندارد. توجه کنید که مدت زمان حذف خودکار اکانت تلگرام، قابل تغییر است. بنابراین شما نیز نیاز است بدانید چطور می توانید دیلیت اکانت کنید. علاوه بر اینکه دیلیت اکانت تلگرام باعث می شود دسترسی شما به اکانت تان قطع شود ، می تواند باعث شود برخی اتفاقات که در اکانت شما رخ داده است نیز پاک شود.

با توجه به این موضوع، در این مقاله علاوه بر اینکه می خواهیم بگوییم انجام این کار چه مزایا و معایبی خواهد داشت، سعی داریم روش انجام این کار را نیز در نرم افزار پیام رسان تلگرام شرح دهیم. ما در اینجا دو روش حذف خودکار اتوماتیک و دستی را برای کاربران قرار می دهیم تا هر زمان که نیاز داشتند با یکی از این روشها بسته به نیازشان اکانت تلگرام شان را حذف کنند . در آموزش زیر به شما یاد می دهیم که چگونه بدون سیم کارت وارد تلگرام شوید. آموزش استفاده از پروکسی تلگرام شامل مراحل و نکاتی می باشد که با طی کردن و رعایت آنها خیلی راحت می توانید وارد سایت های فیلتر شده شوید. می توانید رسانه ها و فایل ها را بدون محدودیت در نوع و اندازه آنها ارسال کنید. وارد کنید. سپس یک کد به تلگرام شما ارسال می شود که باید آن را وارد کنید.

در تلگرام قابلیتی وجود دارد که اگر فرد برای طولانی مدت وارد حساب کاربری خود نشود، اکانت تلگرام او به صورت خودکار حذف میشود. چگونه با استفاده از دیلیت اکانت تلگرام ، حساب تلگرام خود را حذف کنیم؟ 1.غیرفعال کردن حساب Telegram شما تمام لیست تماس ها، پیام ها، گروه ها، کانال ها را به طور کامل حذف خواهد کرد. 3. در مرحله بعد و صفحه جدیدی که برای شما باز می شود تلگرام از شما دلیل حذف کردن اکانتان را سوال می کند که جواب شما به این سوال اصلا مهم نیست و می توانید هر چیزی در داخل کادر وارد کنید. حالا وارد صفحه ای مانند تصویر زیر می شوید. حالا اگر دوستان شما بخواهند با شما گفتگو کنند ، به جای اسم شما گزینه Deleted Account را مشاهده خواهند کرد. 1. در مرحله اول آموزش حذف اکانت تلگرام – دیلیت اکانت تلگرام خودکار و دستی در تلگرام خود به بخش Setting بروید.و گزینه Privacy and Security را انتخاب کنید.

من سیم کارتم را واگذار کردم ولی اکانت تلگرامم را حذف نکردم . همچنین قابلیت بازگرداندن پیام های پاک شده در آپدیت تلگرام کامپیوتر نسخه 1.5.8 ارائه شده است که به کاربر اجازه می دهد تا اگر پیام یا هیستوری پیام های فردی را به اشتباه پاک نمودند، تا پنج ثانیه امکان بازگردانی آن را داشته باشند ولی پس از مدت زمان محدود، به طور کلی پیام از سرورها پاک خواهد شد و دیگر قابلیت بازگردانی نخواهید داشت. روش های نصب اینستاگرام در کامپیوتر چگونه است؟ این به این دلیل است که فرایند غیرفعال کردن هر دو روش اول اقدام از صفحه وب و دومی روش از تلگرام اصلی بدون فیلتر داخل برنامه است. در صورتی که کاربران رمز دو مرحله ای در تلگرام را فعال کنند و فراموش کنند باید اکانت خود را دیلیت کنند و مجددا اکانت جدیدی بسازند . نکته : دو راه برای غیرفعال کردن حساب Telegram وجود دارد.

البته باید توجه کرد که در صورت استفاده بیش از حد از این ویژگی ، تلگرام شما را جریمه خواهد کرد و مدتی اجازه ی دسترسی به حساب کاربری تان را نخواهد داد. تا ارتباطات شما ایمن نگه دارد و اطلاعات شما از دسترس دیگران در امان باشد.. مرحله چهارم: در پنجره باز شده میتونید از یک ما تا یک سال را انتخاب کنید. استفاده از پروکسی در تلگرام هم یکی از جستوجو های زیاد شما کاربران اینترنت در ایران بود. تلگرام یکی از پر طرفدار ترین و کاربردی ترین نرم افزار های اجتماعی در ایران است . این بخش از سایت بسیار کاربردی برای کاربرانی می باشد که با کامپیوتر اشنایی دارند و نیاز به کمک های موردی دارند و یا به نحوی در پی پیدا کردن اطلاعاتی برای حل مشکلات خود هستند. لیست پروکسی MTProto برای تلگرام ویژه کامپیوتر نسخه دسکتاپ ویندوز و نسخه های موبایل اندروید و آیفون را هم اکنون در این مقاله برای استفاده شما عزیزان آماده کرده ایم.

استفاده از نسخههای وب انواع نرم افزارها و اپلیکیشنهای مختلف پیام رسان، مانند نسخههای موبایل و دسکتاپ، مورد استقبال مردم قرار گرفته است. با توجه به اینکه امکان حذف اکانت تلگرام در داخل نرم افزار تلگرام تعبیه نشده است ، با خواندن ادامه این مقاله خواهید توانست از طریق سایت تلگرام نسبت به دیلیت اکانت تلگرام خود اقدام کنید. در صورتی که تصمیم بگیرید که می خواهید دوباره از Telegram استفاده کنید، ممکن است مجبور باشید چند روز برای ساخت اکانت جدید صبر کنید چون تلگرام تا چند روز بعد از حذف اکانت به شما اجازه ساخت اکانت نمی دهد. اگر تصمیم گرفتید Telegram را ترک کنید، اگر شما یک جایگزین بهتر دارید،به نگات زیر توجه کنید.

4. در مرحله بعدی آموزش حذف اکانت تلگرام – دیلیت اکانت تلگرام خودکار و دستی در حال حاضر تلگرام از شما سوال می کند که چرا می خواهید تلگرام را ترک کنید. بنابراین اگر توسط یکی از دوستان خود در تلگرام بلاک شده اید و پیام های شما به او نمی رسد ، می توانید با استفاده از امکان حذف کردن اکانت خود و ثبت نام مجدد در تلگرام با همان شماره با دوست خود گفتگو کنید و اصطلاحا از بلاک تلگرام خارح شوید. در برخی از موارد با انجام مراحل بالا و دیلیت اکانت ، ممکن است چند ساعت تا چند روز شما امکان ساخت اکانت جدید با همان شماره را نداشته باشید. با انجام تنظیمات حذف تلگرام به صورت خودکار بعد از گذشت موعد مقرر، اکانت تلگرام حذف می شود اما گاهی کاربری تمایل دارد در همان دقیقه اکانت خود را حذف کند به همین دلیل لازم است اقدام به دیلیت اکانت تلگرام به صورت دستی کند.