کتابراه: کتاب الکترونیک و صوتی برنامه‌ها در Google Play

در سال 1991 یوستین گوردر استاد فلسفه برای درک راحت مطالب فلسفی دانشجویانش کتابی را نگاشت که در آن به زبان ساده به معرفی فلاسفه معروف و افکارآن‌ها پرداخت. خالکوب آشویتس داستان واقعی لالی سوکولوف و گیتا فارمنووا را از درون اردوگاه آشویتس روایت می‌کند. کتابی که سال 2018 منتشر شد و به‌سرعت نسخه‌های متعددی از آن در سراسر جهان به فروش رفت. طوری که عنوان پرفروش‌ترین کتابِ سال 2018 جهان در نیویورک تایمز به خالکوب آشویتس رسید. داستان کتاب با نظر به لالی در اردوگاه آشویتس و حین جنگ جهانی دوم پی گرفته می‌شود. سوکولوف پس از مدتی شاگردی، و پس ناپدید شدن خالکوب کمپ، عنوان خالکوب اصلی آشویتس را به دست می‌آورد.

با این که تنوع کتاب ها در این سایت نسبت به برخی سایت های دیگر کمتر است، اما تعدادی از کتاب های معروف ایرانی را در قالب کتاب صوتی می توانید در فرا کتاب آن پیدا کنید. رمانی الهام‌بخش و خواندنی است که فردریک بکمن، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز، آن نوشته است. این اثر ارزش زندگی را به زیبایی هرچه تمام‌تر از زبان فردی که درگیر بیماری کشنده‌ی سرطان است، روایت می‌کند. اما در شرایطی که رادیو به عنوان رسانه‌ای در زمان (رسانه‌هایی که برای استفاده از آن باید در زمان خاصی آن را دریافت کنید) در حال کمرنگ تر شدن هست، نمایش‌نامه‌های صوتی نیز پای خود را به دنیای کتاب صوتی باز کرده‌اند. در این حال باید توجه داشت که خوانش کتاب صوتی به صورت نمایش‌نامه نیاز به تغییر در متن و دراماتیز شدن نوشته‌های آن مناسب برای لحن‌ها و آواست.

  • این کودک را صدرالدین محمد بن ابراهیم قوام شیرازی نامیدند که بعدها در فلسفه و تصوف سرآمد شد.
  • انتشار کتاب های صوتی کودک و نوجوان با عنوان «رادیکو» با صدای خود بچه ها توسط موسسه سماوا آغاز به کار کرد.
  • دالان بهشت رمانی سراسر از احساس و عشق و تنهایی است و این گوناگونی مخاطب را با …
  • آندره ژید در این کتاب خداوند را در همهٔ موجودات هستی متجلی می‌بیند و آزادانه و برخلاف قید و بندهای مذهب، عشق به هستی را مترادف عشق به خداوند می‌داند.
در سال 1315 به علت فعالیت های سوسیالیستی به همراه 52 نفر دیگر به زندان افتاد و در آنجا کتاب ” پنجاه و سه نفر” و داستان های کوتاه ” ورق پاره های زندان ” را نوشت. آرزوهای بزرگ که یکی از مشهورترین رمان‌های چارلز دیکنز است، ابتدا به صورت داستان‌های دنباله‌دار در یک هفته‌نامه به چاپ رسید و مورد استقبال فراوان قرار گرفت. پیپ که زندگی سخت و محقرانه‌ای دارد، هنگام سر زدن به مزار پدر و مادرش با یک زندانی فراری که به اعمال شاقه محکوم شده است برخورد می‌کند و پس از شنیدن داستان او، برای رفع گرسنگی‌اش نان و برای رهایی‌اش از غل و زنجیر سوهان می‌برد. آن‌ها که به امید آینده‌ای بهتر زمین‌هایشان را ترک کرده‌اند، با شرایط سخت و اتفاقات ناگواری موجه م …

کتابراه: کتاب الکترونیک و صوتی برنامه‌ها در Google Play

شما در پادکست طلسم به داستان‌های جذاب و جالبی درباره موضوعات مختلفی از جنایت‌های واقعی و کشتارهای جمعی، قتل‌های زنجیره‌ای، معماهای حل‌نشده تاریخی و موضوعات ماورائی گوش خواهید کرد. حتما شنونده پادکست طلسم باشید تا اولین کسی باشید که به آزاردهنده‌ترین، دلهره‌آورترین و دلخراش‌ترین داستان‌های واقعی گوش می‌کنید. تاکنون به این فکر کرده‌اید که بزرگ‌ترین جنایت‌ها و جنگ‌ها در قاره‌ای اتفاق افتاده که مهد بهترین دانشگاه‌های دنیا و بزرگان بسیاری در عرصه های علم و ادب و هنر است؟!

وی در این کتاب که مخاطبان زیادی را در سراسر جهان به خود جذب کرده است به بیان نگرشی (نگرش پدری کارمند و نگرش پدری کارآفرین) در باب کسب ثروت می‌پردازد. داستان این کتاب و به ادعای خود نویسنده روایتگر زندگی خودش است. پدر وی کارمند و دارای رتبه اجتماعی مطلوب است که همواره در خصوص فرار از ریسک‌ها، انتخاب شغل‌هایی با امنیت بالا و … راسل در یک نگاه پرفسور رابرت اگنر در کتاب «گزیده آثار راسل» اعتقادات و افکار راسل را جمع‌آوری کرده تا مخاطب بتواند با مطالعه این کتاب با افکار و عقاید این فیلسوف بزرگ آشنا شود.

کتاب صوتی «ارنست همینگوی» منتشر شد

کارمند جوانی که از زندگی سخت خود ناراضی است، با پیرمرد مرموز سیاه‌‌پوشی ملاقات می‌کند. کتاب‌های گویا به اشکال مختلف بر روی نوار کاست، سی‌دی، فایل ام‌پی‌تری و تحت‌وب مانند فروشگاه‌های آیتونز و آدیبل و غیره عرضه می‌شوند. جرج و لنی برای فرار از تنهایی و کنار آمدن با شرایط سخت زندگیِ کارگری به رویایی مشترک پناه می‌برند. جورج فردی ریز اندام و چابک و لنی فردی درشت اندام و کند ذهن است.

کتاب صوتی دالان بهشت