اولویت «کارگروه اتاق فرار» نظارت بر محتوای بازی‌هاست تعیین رده سنی برای اسکیپ روم ها خبرگزاری فارس | allescape

علاوه بر تهران در شهرهای اصفهان، کرج و اهواز نیز می‌توانید از انجام این بازی لذت ببرید. اتاق فرار مخفیگاه مشهد در بلوار سجاد، خیابان امین در نبش امین ۴ و پلاک ۳۳ واقع شده و شماره تلفن ۰۹۳۵۹۶۹۱۴۱۲ برای آن ثبت شده است. اسکیپ روم کانو مشهد به شماره تلفن ۰۵۱۳۶۰۲۴۰۱۴ در بلوار سجاد، انتهای حامد جنوب ۱۲ و در پلاک ۱۵۸ قرار گرفته است. شما در این اتاق فرار یک افسر اطلاعات هستید که تصمیم گرفته اید فردی مشکوک را تعقیب کنید. بعد از توقف در یک مغازه مواد شیمیایی و چند ابزار فروشی در نهایت به منزل او می رسید و چند روز آنجا را زیر نظر می گیرید.

مجموعه اتاق فرار پارادوکس

سخت ترین اتاق فرار های تاریخی و ماجراجویی در تهران برند اتاق فرار محسوب می شود. نیز تلاش کرده اینم که تا حد ممکن در ساخت اتاق فرار مصر از همین الگو استفاده نماییم.. این معبد نفرین شده و تمام افرادی که بیشتر از یک مدت زمان معین در این معبد بمانند گرفتار طلسم و عذاب فرعون خوفو خواهند شد. شما فقط و فقط ۶۰ دقیقه زمان دارید تا مقبره خوفو را یافته، طلسم آن را باطل کنید و از آنجا خارج شوید. هر روزه از ساعت 12 ظهر تا 9 شب می توانید از این بازی لذت ببرید. اعلام شده و در حال حاظر نمی توان این بازی را تجربه نمود.ظرفیتی که برای بازی در نظر گرفته شده است بین 4 تا 6 نفر می باشد که در مدت زمان 70 دقیقه قادر هستید بازی را تجربه نمایید.

  • تقریباً هیچ اسکیپ رومی نیست که به این سادگی ها به هدف برسید و پیروز شوید.
  • رئیس جمهور در این جلسه موضوع جمعیت را از جمله موضوعات کلیدی و محوری کشور عنوان کرد و با اشاره به فرصت بسیار کوتاه برای عبور از بروز مشکل جمعیتی، بر ضرورت توجه و اقدام جدی دستگاه‌های مسئول نسبت به وظایف خود در…
  • از آنجایی که یکسری موضوعات همچون آموزشی و تاریخی لابلای بازی‌های ترسناک گم شده و چندان مخاطبی ندارد ممکن است شورا در نظر بگیرد که از طرح‌های خاص در این زمینه حمایت مالی کند.
  • شما گروهی هستید که توسط نامه ای محرمانه از طرف فردی مجهول الهویه به یک روستای دور افتاده دعوت میشید.

بعد از تهران وارد شهرهای اهواز، کرج، اصفهان، مشهد و شیراز شد. شما با استفاده از نقشه و جی پی اس نزدیک؜ترین مکان این بازی به محیط زندگی خودتان را پیدا کنید. درصد بالایی از معماهای و سرنخ هایی که در اتاق فرار ها وجود دارد معماهای فیزیکی هستند. معماهای فیزیکی هرچیزی می تواند باشد از یک طنابی که به جایی وصل است تا کشوها، کلید ها، تابلوهایی که کج نصب شده اند، دربی در یک اتاق که دستگیره اش با سایر درب ها تفاوت دارد، یک اهرم و هر چیز دیگر. گیم مسترها و افرادی که میخواهند اسکیپ روم بسازند دستشان برای ساختن معماهای فیزیکی خیلی باز است و تنها به ذهن و خلاقیت آن ها برمیگردد که چجور معمایی را ایجاد کنند. در برخی از اتاق فرار ها بخصوص اسکیپ روم های معمایی با درجه سختی بالا، معماهای فیزیکی می تواند کنار هم قرار دادن اشکال مختلف و ایجاد یک الگو باشد البته همیشه این کار جواب نمی دهد و گاهی به قصد فریب دادن شرکت کنندگان قرار داده شده.

000 تومان

اتاق فرار صحرای کالاهاری یک ماجرای شگفت‌انگیز دارد که در ادامه آن را توضیح خواهیم داد. برای رزرو بلیط این اتاق فرار می‌توانید به سایت زیر مراجعه کرده یا با تلفن نوشته‌شده تماس بگیرید. این بازی متشکل از اتاق فرار و بازی محیطی است و برای پیروزشدن در آن باید همکاری تیمی داشته باشید. پیشنهاد می‌کنیم قبل از رزرو بلیط این اتاق فرار حتما فیلم نفس‌کش را تماشا کنید. ۴ اتاق فرار متفاوت در این مجموعه وجود دارد که هرکدام داستان‌های متفاوتی دارند.

اولویت «کارگروه اتاق فرار» نظارت بر محتوای بازی‌هاست تعیین رده سنی برای اسکیپ روم ها خبرگزاری فارس | allescape

شما در این بازی در یک فضایی از پیش آماده شده قرار خواهید گرفت و باید به هدف مشخص شده آن اتاق در زمان مشخص برسید و در نهایت فرار کنید. اتاق فرار رستگاری بیولوژیکی اولین اتاق از مجموعه بوم اسکیپ با سختی ۶۰ درصد است. بازی فرار از تنگنا و اتاق فرار تله مرگ با ژانر ترسناک و بازی ذهن تاریک با ژانر دلهره‌آور، همه دارای سختی متوسط هستند.

۴. اتاق فرار قتل مرموز