بررسی کامل بروکر فارکس چیف ✔️ ورود به سایت اصلی ForexChief

البته منظورم این نیست که تنها روانشناسی عامل موفقیت است. مثلا فقط خودشان را به کتابها محدود میکنند و از فهمیدن تجربههای عملی که تنها با شرکت در دورههای آموزشی امکانپذیر است، محروم میشوند. استدلالی که بروکر فارکس بدون مجوز مطرح میکنند این است که به جای اینکه مجبور باشند پول (و زمان) زیادی را برای دریافت مجوز و رعایت تمام قوانین و الزامات صرف کنند، کار بدون مجوز به آنها اجازه میدهد تا به شدت هزینههای عملیاتی خود را کاهش دهند و وجوه در دسترس بیشتری برای آنها باقی بگذارند تا در معاملات واقعی، مانند بازاریابی و تبلیغات برای به دست آوردن مشتریان جدید، خرج کنند.

در فارکس (مبادله خارجی – Foreign Exchange Market) خریداران و فروشندگان، ارز را با قیمت توافقی بین یکدیگر بروکر فارکس برای ایرانیان انتقال می دهند. لازم به ذکر است که برای تحلیل فارکس نیز به مانند بورس، می توان از تحلیل تکنیکال کمک گرفت. فارکس آینده نیز اشاره به قراردادی برای خرید یا فروش مقدار معینی از یک ارز و به قیمت و تاریخ مشخص شده در آینده دارد. در واکنش به اخبار منتشر شده، جو بازار نیز تغییر کرده و می تواند نقش مهمی در افزایش یا کاهش قیمت یک ارز داشته باشد. همین امر امکان پیش بینی آن را با مشکل روبرو کرده است.

بروکر فارسی ایرانی

به علاوه اینکه در سایت ما هم آموزش گام به گام و تصویری مراحل افتتاح حساب برای بروکرهای مختلف وجود دارد. بروکر نیکس با تجربه نه ساله و ارائه خدمات گوناگون و حساب های معاملاتی مختلف متناسب با نیاز معامله گر، اعتبار لازم را برای شروع تجارت به متقاضی ارائه خواهد داد. استفاده از خدمات این بروکر برای کاربران ایرانی آن، هیچگونه محدودیتی ندارد و برای استفاده از آن نیاز به برنامههای تغییر آی پی ندارید. در این حساب، اسپرد ها خیلی کم و شناور است و معامله گرانی که از حساب های ECN استفاده می کنند، بدون در نظر گرفتن اندازه اسپرد باید برای هر معامله یک کمیسیون را پرداخت کنند که این کمیسیون در دیگر حساب ها مانند میکرو و استاندارد وجود ندارد.

معاملات پیشرو در بازار فارکس به هر معامله ای که در آینده ای طولانی تر از حالت نقطه ای تسویه شود، اطلاق می گردد. اغلب در خبررسان در وب سایت ها نشان داده می شود، بلکه نرخ دیروز را نشان می دهد. بلکه بازار فارکس یک بازار الکترونیکی است که از مجموعه ای از بانک ها، کارگزاران، موسسات و معامله گران فردی تشکیل می شود و معمالات در آن اغلب از طریق کارگزاران یا بانک ها صورت می گیرد. معامله گران روزانه نیز معاملات خود را همانند معامله گران میان روزی در یک روز باز می کنند و در همان روز نیز می بندند. پلتفرم MetaTrader4 را می توان بر روی کامپیوتر، موبایل و تبلت دانلود و استفاده کرد. همچنین جفت های منطقه ای مانند EUR/NOK (یورو در مقابل کرون نروژ)، AUD/NZD (دلار استرالیا در برابر دلار نیوزلند) و AUD/SGD را نیز در بر می گیرد. فارکس یکی از بزرگ ترین بازارهای جهان است و همه روزه تریلیون ها دلار سرمایه در آن جا به جا می شود.

به احتمال زیاد این نرخ دلار است – آنچه شما نیاز دارید. شنیدن آنچه معاملهگران درباره بهترین بروکر فارکس که قبلاً امتحان کردهاند، میگویند؛ کاملا ارزشش را دارد! البته مبادلات ارز در بازار فارکس، با تبدیل ارزها در هنگام سفرهای خارجی، کاملا متفاوت است؛ در زمان مبادله ارزها در بازار الکترونیک فارکس، همانگونه که گفته شد، معاملات در بلوک های ارزی مشخصی صورت می گیرد. نرخ های بانک مرکزی برای مقاصد خاص عمدتاً توسط مؤسسات دولتی مالی استفاده می شود (گزارشگری، حسابداری و حسابداری دولتی) و غیره. از همین روی لزوما بهترین بروکر جهانی، بهترین بروکر برای ایرانیان نیست.

البته تنها در صورتی که به کرات مشتری آنجا بوده باشید، می دانید چه چیز سفارش دهید. به لحاظ تاریخی، مبادله خارجی یا فارکس، در ابتدا تنها توسط دولت ها، شرکت های بزرگ و صندوق های تامینی صورت می گرفت. بنابراین اگر GBP/USD از 1.35361 دلار به 1.35371 دلار برسد، آنگاه می توان گفت که یک پیپ جابجا شده است. این بازار به گونه 24 ساعته و حدودا 5 روز در هفته بطور مستمر فعال است و ارزها در آن از اقصی نقاط جهان در مراکز عمده بازار فارکس همچون لندن، توکیو، نیویورک، سنگاپور، سیدنی و فرانکفورت مبادله می شوند بنابراین بازار فارکس در ساعات مختلف روز در نقاط مختلف باز هستند و تریدرها می توانند در آنجا به فعالیت بپردازند هرچند که قیمت پیشنهادی مداوما در حال تغییر است. جفت ارزهای کوچک: به ارزهایی که کمتر مورد معامله قرار می گیرند، اختصاص دارد که شامل EUR/GBP ، EUR/CHF ، GBP/JPY می شوند.

هر کشور میتواند بسته به قوانین خود رگولیشن خاص خود را داشته باشد، برای مثال در ایران ” سازمان مديريت نظارت بر كارگزاران ” تحت نظر معاونت نظارت بر نهادهای مالی به منظور مساعدت به توسعه متناسب شرکتهای کارگزاری و نظارت بر آن ها فعالیت میکند . اگر یک بروکر فارکس قوانین را رعایت نکند، نهاد نظارتی این اختیار را دارد که آن بروکر را جریمه و اقدامات انضباطی صادر کند. حقیقت این است که اکثر مردم می توانند با یک حساب جدید. عرضه ارزها اغلب توسط بانک های مرکزی کنترل می شود. این دوره اغلب در ماشین حساب های ارزی.

بله، امکان آن وجود دارد. معامله در بازار فارکس، یک مبادله تک مرحله ای نیست و طیف وسیعی از راه های سرمایه گذاری و خرید و فروش در آن وجود دارد. به عنوان مثال جفت GBP/USD اشاره به خرید پوند بریتانیا و فروش دلار آمریکا دارد. تنها استثنا در این بازار، دلار آمریکا در مقابل دلار کانادا است که در روز بعد تسویه می گردد و بقیه جفت های ارزی، پس از دو روز کاری تسویه می شوند. اما در میان این بروکرها، تنها چند بروکر قابلیت پشتیبانی از کریپتو را داشته و می توان با استفاده از آن اقدام به واریز و برداشت با بیت کوین نمود. در یک معامله اهرمی، سود یا زیان معامله، بر اساس اندازه کامل معامله محاسبه می گردد. اهرم در فارکس ابزاری است که به کمک آن، می توان بدون نیاز به پرداخت ارزش کامل معامله از قبل، در معرض مقادیر زیادی از ارز قرار گرفت.

معاملات فارکس ۲۴ ساعته انجام میشود؛ بنابراین پشتیبانی از مشتری برای کارگزار باید در هر زمان از روز ممکن باشد. بنابراین اگر موکل بودن به معنای وجود یک رابطه وفادارانه است، شما موکل بروکرتان نیستید. اگر می خواهید بدانید کادریلیون چقدر است، کافی است جلوی عدد 1 پانزده صفر بگذارید. دریافت پاسخ چقدر طول می کشد؟ افتتاح حساب معاملاتی فارکس در طول سالها آسانتر شده است. بر اساس نظریه داو، سه نوع حرکت در روندها دیده می شود: حرکات ابتدایی که می توانند از یک تا چند سال به طول بیانجامند. ارقام اعشاری که بعد از پیپ می آیند، پیپ کسری یا پیپت نامیده می شوند. بنابراین، بدیهی است که انتشار اخبار مثبت در خصوص یک منطقه خاص، می تواند منجر به تشویق سرمایه گذاری و افزایش تقاضا برای ارز آن منطقه گردد.

بر اساس گزارش هایی که متعلق به 63 بانک مرکزی است، در ماه آوریل سال 2019، معاملات در بازارهای فارکس به طور متوسط 6.6 تریلیون دلار در روز بوده است و بزرگترین مراکز تجاری جهان عبارتند از: لندن، نیویورک، سنگاپور، هنگ کنگ و توکیو. فارکس بزرگترین بازار مالی جهان با گردش روزانه حدود ۵ تریلیون دلار است، بازاری با حضور بسیاری از مردم از اقصینقاط جهان که برروی بسیاری از واحدهای پولی تجارت میکنند. طبق آمار، تنها حدود 10 درصد کسانی که فارکس را برای معاملهگری انتخاب میکنند، موفق خواهند شد و مهمترین عامل موفقیت آن 10 درصد، دارا بودن روانشناسی موفق در معاملهگری در فارکس است. در واقع اگر شما از یک بروکر فارکس معتبر استفاده نکنید، نه تنها مشمول مزایا نمیشوید بلکه ضرر خواهید کرد. چرا که به دلیل وجود برخی افراد سودجو ممکن است با دریافت مشاوره از یک فرد غیر حرفهای دچار ضرر و زیانهای مالی شوید.

بعد از انجام مراحل فوق باید روی گزینه Next Step کلیک کنید. زمانیکه در مورد تحلیل تکنیکال بازار صحبت میشه معامله گران دو گزینه در پیش روی خودشون دارند، گزینه اندیکاتورها و گزینه پرایس اکشن. در بازار بورس به دلیل خرید و فروش سهام به صورت ریالی، تمامی درآمد شما به صورت ریالی است که قطعا با شرایط درآمد ریالی در ایران نمیتوان گزینه جذابی برای ما باشد. تمامی تحلیلهای ما در این سایت بر مبنای تحلیل تکنیکال است و روش تحلیل ما الگوهای کلاسیک تکنیکال به همراه پرایس اکشن بومیسازی شده برای بازار فارکس است. در چند ثانیه، دوره می تواند بپرد و برگردد، بنابراین دوره در سایت های مختلف و از منابع مختلف کمی متفاوت است.. بنابراین سرمایه گذاران در فارکس، با استانداردها و مقررات سختگیرانه کمتری نسبت به بازارهای سهام یا سایر بازارهای مالی مواجه اند. بنابراین زمانی که سرمایه گذاران احتمال می دهند که در یک جفت ارزی، ارز پایه در برابر ارز مظنه تقویت می شود، اقدام به خریداری آن می کنند و در شرایط عکس، آن را می فروشند.

از آنجا که سرمایه گذاران همواره سعی درافزایش بازدهی و کاهش ریسک خود دارند، بنابراین علاوه بر موارد ذکر شده، ممکن است در هنگام تصمیم گیری، رتبه بندی های اعتباری مرتبط با محل سرمایه گذاری را نیز مد نظر قرار دهند. بنابراین در تجارت اهرمی، یادگیری نحوه مدیریت ریسک از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اولین بروکری که به شما معرفی می کنیم CMC Markets می باشد و برای دسته بالایی از معامله گران جزو بهترین هاست. مقدار ارز تبدیل شده در هر روز می تواند منجر به نوسان شدید حرکت برخی ارزها گردد و همین بی ثباتی، منجر به افزایش جذابیت فارکس برای معامله گران می شود. در سپرده مارجین، نیازها می تواند بسته به کارگزار و میزان حجم معامله متغیر باشد. در واقع سپرده اولیه ای که برای ایجاد و حفظ یک موقعیت اهرمی ایجاد می گردد، مارجین نام می گیرد.

بهترین صرافی ها کاربران ایرانی را تحریم کرده و امکان استفاده از خدمات آنها برای ایرانی ها وجود ندارد. اما امروزه، مبادله ارزها به آسانی یک کلیک و توسط هر سرمایه گذاری امکان پذیر است. کشوری که رتبه اعتباری بالایی دارد، منطقه ای امن برای سرمایه گذاری محسوب می گردد. در بازار فارکس، مبادله ارزها به صورت سهام یا قطعات انجام می شود و دارای سه نوع سهم میکرو، مینی و استاندارد می باشد. در حالی که این نوع از مبادله می تواند منجر به افزایش سود گردد، می تواند خطر زیان های افزایش یافته را نیز به همراه داشته باشد. گاهی نشان داده می شود- “نرخ یورو برای فردا” – نرخ دلار در روز کاری بعد که مشخص می شود “امروز” نزدیک به ظهر در مسکو. معاملهگری که شرط میبندد که قیمت یک جفت ارز افزایش مییابد، برای آن جفت ارز CFD میخرد، در حالی که کسانی که معتقدند قیمت آن کاهش مییابد، CFDهای مربوط به آن جفت ارز را میفروشند.

کسانی که بر روی این تکنیک ها متمرکزند، اغلب به عنوان چارتیست شناخته می شوند. در فارکس هیچ اتاق تسویه یا نهاد مرکزی وجود ندارد که به عنوان ناظر بر آن عمل کند. در معاملات فارکس، ابتدا بازار، ارزش مالی ارزها را مشخص کرده تا به عنوان نرخ ارز در بازار در نظر گرفته شود. امروزه بسیاری از شرکت های سرمایه گذاری، این فرصت را برای سرمایه گذاران فراهم می کنند تا هر زمان که بخواهند، اقدام به افتتاح حساب کرده و ارزهای خود را مبادله کنند. این شرکت تحت نظارت چندگانه ی ‘IFSC’ بلیز، ‘CySEC’ قبرس و ‘FCA’ انگلستان بوده و در سال ۲۰۱۶ نیز از ‘FSP’ آفریقای جنوبی مجوز دریافت کرده است. بنابراین واضح است که باید به بروکری اعتماد کرد که نظارت دقیقی بر آن وجود داشته، فعالیتش به صورت رسمی ثبت شده و از اعتبار بالایی برخوردار باشد.

به این نحو که در عوض، یک سپرده کوچک به نام مارجین راه اندازی می شود. زیرا علاوه بر آنکه نشان دهنده عملکرد یک اقتصاد می باشند، چشم اندازی در خصوص اقدامات بعدی بانک مرکزی را نیز ارائه می دهند. معاملهگران میتوانند از طریق اپلیکیشن بروکر آمارکتس به هر دو پلتفرم MT4 و MT5 دسترسی داشته باشند، و این اپ برای دستگاه های iPhone / iPad و Android موجود است. در بحث اعتماد به یک بروکر فارکس باید بدانید که سالیان سال است که این بازار در دنیا در حال فعالیت است و شاید ایران در این زمینه کمی دیر وارد عمل شده ولی قدمت این کار به بیش از 200 سال بر میگردد، این قدمت و این بازار برای کنترل خود و زنده ماندن در بین کاربران و سرمایه گذاران باید به قوانین خاصی پایبند باشد تا هر کسی از هر جای دنیا با نیت تشکیل یک کارگزاری وارد این بازی نشود، این قوانین کنترل کننده بروکرها در فارکس را به اصطلاح رگولاتوری یا رگولیشن (Regulation) گویند.