خرید و قیمت انواع موس بی سیم و باسیم بررسی مشخصات انواع ماوس کامپیوتر کالاتیک

البته این مشکلات در ماوس‌های حرفه‌ای برندهای اصلی برطرف شده‌اند. اکثر مقالات راهنمای خرید ماوس راجع به اندازه و حجم صحبت می‌کنند و حرفی راجع به وزن نمی‌زنند. اما زمانی که سمت ماوس‌های حرفه‌ای‌تر بروید، این عدد تغییر خواهد کرد.

ماوس بی سیم مایکروسافت مدل Modern Mobile

قیمت انواع موس کامپیوتر برای این دسته افراد اصلاً مهم نیست و فقط کیفیت آن را در نظر می‌گیرند. حتی نرمی کلیک، دقت و حساسیت، دوام و تمامی این موارد برای چنین کسانی مهم خواهد بود. برخی دیگر برای بازی به دنبال انواع موس بدون سیم باکیفیت و راحت هستند. از طرفی بعضی افراد هم فقط می‌خواهند برای لپ تاپ خود یک موس تهیه کنند. موس بلوتوث بدون دانگل یا با دانگل، موس سیمی یا با سیم، موس لب تاب یا موس کامپیوتر؟ تمامی این‌ها به نیاز شما بستگی دارد.

  • قیمت انواع موس کامپیوتر برای این دسته افراد اصلاً مهم نیست و فقط کیفیت آن را در نظر می‌گیرند.
  • پوشش کتان کابل که در این ماوس تسکو به کار رفته باعث عمر طولانی محصول می شود.
  • برای واضح‌تر شدن این مفهوم، بیایید با این مثال ساده شروع کنیم؛ اگر دی پی ای ماوس ۱۶۰۰ باشد و شما ماوس خود را یک اینچ (۲٫۵۴ سانتی‌متر) حرکت دهید، نشانگر ۱۶۰۰ پیکسل حرکت خواهد کرد.
  • موس های تولید شده توسط برند لاجیتک از این قاعده مستثنی نبوده و طرفداران مخصوص به خود را دارند.
  • با تغییر در تصاویری که سنسور می گیرد جهت و سرعت حرکت این دستگاه را تشخیص خواهد داد.
  • برای عکس‌العمل سریع و به موقع هنگام بازی، موس گیمینگ می‌تواند کمک کننده باشد.
پس اگر یک ماوس سنگین تهیه کردید و در زمان کار کردن حس کردید که یک آجر را روی میز جابه‌جا می‌کنید شگفت زده نشوید. مجموعه برگ مارکت در تلاش است برای شما تجربه یک خرید آسان، مطمئن و بدون واسطه را رقم بزند. از سوی دیگر خرید بدون واسطه توسط مشتری می‌تواند خریدار را به پیدا کردن بهترین کالا با پایینترین قیمت کمک کند.

ماوس لاجیتک مدل MX Vertical

این ماوس توسط بلوتوث به کامپیوتر متصل می‌شود و از باتری سایز AA استفاده می‌کند. ماوس‌های سیم دار و وایرلس هرکدام مزایا و معایب خود را دارند. ماوس سیم دار لگ ورودی کمتر و وزن کمتری دارند، اما با توجه به وجود سیم مزاحمت بیشتر و امکانات کمتری را ارائه می‌دهد و قیمت پایین‌تری دارد.

ماوس بی سیم ای فورتک کد FG-10S

همچنین آخرین تخفیفات کالاتیک در صفحه اصلی سایت به‌صورت بنری، اطلاع‌رسانی می‌شود یا می‌توانید از صفحه مخصوص تخفیف‌های روز نسبت به آخرین تغییرات در قیمت کالاها مطلع شوید. ماوس های بی سیم به صورت بلوتوثی یا وایرلس هستند که ماوس های بلوتوثی به وسیله بلوتوث داخلی و ماوس های وایرلسی به کمک دانگل به سیستم متصل می‌شوند. انتخاب ماوس کاملاً سلیقه‌ای است؛ اما به دلیل پاسخ سریع موس های سیم دار و داشتن دقت بالاتر حین انجام کار می‌توانند انتخاب بهتری برای کاربران باشند. سازوکار ماوس‌های امروزی شامل یک بدنه، یک برد مدار چاپی، یک نور یا لیزر، یک سنسور سیماس (CMOS)، سه کلید، انکودر و یک سیم است. آن‌ها دارای دو چرخ در زیر خود بودند که تقریباً روی هر چیزی گردش می‌کردند. اما ماوس‌های پس از آن، که در ابتدا دارای یک گوی فلزی در زیر خود بودند، برای عملکرد بهتر نیاز به یک زیرموشی داشتند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار