خرید و قیمت گردنبند مردانه- مدل5013 ترب | hsaatchi

وقتی شما پیراهن ساده و شیک خود را با یک زنجیر نازک و ظریف ست می کنید، نگاه اطرافیان را جذب خواهید کرد. همچنین به دیگران نشان می دهید که مردی شیک پوش هستید و به ظاهر خود اهمیت می دهید. ما در این مقاله صحبت از زیورآلاتی که آقایان علاقه به استفاده از آن دارند را با شما آغاز کردیم. اگر می‌خواهید ظاهری سخت یا خشن و مغرور داشته باشید، یک گردنبند می‌تواند به شما در این استایل کمک کند.

مدل گردنبند وان یکاد جدید با حکاکی ظریف و دقیق متن ها که به صورت حاشیه دار طراحی شده است و می توان آن را برای نوزاد تا بزرگسال استفاده جواهری تهران کرد. از تاثیرات گردنبند وان یکاد، می توان به دوری از چشم زخم و دفع بلا اشاره کرد. گردنبند ست پازل، دو گردنبند خلاقانه که به صورت دو تکه پازل در کنار یکدیگر کامل می شوند. روی یک گردنبند متن Her King و روی دیگری متن His Queen نوشته شده که دارای معنای نمادین ملکه و پادشاه است، و هدیه ویژه برای دوستان و عشاق می باشد. آویزگالری یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید اکسسوری‌های ارزان قیمت و در عین حال باکیفیت است. به همین خاطر باید زیورآلات دلخواه خود را از گالری‌های ایده‌ آل تهیه نمایید.

  • این گردنبند مشکی صلیب گزینه مناسبی برای هدیه دادن در مناسبت های مختلف می باشد.
  • گردنبند پسرانه شیک، از جدیدترین مدل های گردنبند صلیبی با زنجیر 70 سانتیمتری فلزی و مناسب برای استایل های رپری، پانک، راک و خیابانی.
  • برخی از این نوع گردنبندها برای تشویق و ترویج ادیان مختلف در کشورها استفاده می شوند که بیشتر آنها به سبک آویز خواهند بود.
  • در صورتی‌که با شیوه و روش اصولی نسبت به خرید گردنبند مردانه اقدام کنید، حتما نتیجه بسیار چشمگیری در استایل شما خواهد داشت.
گردنبند سنگ سبز شبتاب که از سنگ ریزه هایی با خاصیت شب نما بودن داخل یک استوانه تشکیل شده که با جذب نور، در تاریکی درخشش زیبایی خواهند داشت. این مدل گردنبند صلیب از زیباترین گردنبند های صلیب با نوشته کتاب مقدس است که روی تمام سطح پلاک حک شده است. طراحی این پلاک به گونه ای است که از وسط قابلیت تا شدن را داشته و همچنین به همراه یک بند فلزی با کیفیت ارائه می شود. در نهایت باید توجه داشته باشید که رنگ گردنبندها نیز بسیار مهم هستند. به طور کلی طرح‌ های مردانه اغلب در رنگ‌های تیره و متمایل به سیاه می‌ باشند و در عوض مدل‌ های زنانه بیشتر در رنگ‌های روشن موجود هستند.

آویز ماه تولد مرداد GPH0307

خرید و قیمت گردنبند مردانه- مدل5013 ترب | hsaatchi همچنین جنس گردنبند مردانه و سایز و وزن آن نیز روی قیمت آن بی تاثیر نخواهد بود. برای مثال، یک گردنبند مردانه با جنس استیل و آویز ساده (چاپی) ممکن است قیمت خیلی پایینتری نسبت به همان مدل با آویز کار شده (برجسته و دو رو) داشته باشد. به طور تخمینی گردنبندهای مردانه و پسرانه در حدود قیمت 100 الی 400 هزار تومان هستند.

گردنبند استیل طرح صلیب