لیست اتاق فرار های شیراز + رزرو آنلاین روزنامه رسالت روزنامه رسالت | allescape

لیست اتاق فرار های شیراز + رزرو آنلاین روزنامه رسالت روزنامه رسالت | allescape یکی از بزرگ‌ترین اتاق فرارهای تهران، مجموعه اتاق فرار مرکز بازی‌های فکری brain game center است که تنها نماینده رسمی برین گیم در ایران است. این مجموعه ۶ اتاق فرار موزه، مالیخولیا، جنون زندان، گمشدگان، دور دنیا در۶۰ دقیقه و هفت را دارد که هرکدام ژانر متفاوتی دارند. مجموعه اتاق ‌فرارهای اسکیپ‌می با هم‌فکری و همکاری جمعی از فارغ‌التحصیلان مدرسه علامه حلی تهران از تاریخ ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ آغاز به کار کرد. یکی از اولین اتاق فرارهای ایران نیز متعلق به این مجموعه است؛ اتاقی به نام فرار از زندان که در تاریخ دوم خرداد ۱۳۹۷ تاسیس شد. مجموعه اتاق فرار اسکیپ می در حال حاضر سه شعبه در مجتمع تجاری کورش، مجتمع مارینا مال چالوس و شهرک توریستی نمک‌آبرود با هفت بازی متفاوت و جذاب دارد. مجموعه اسکیپ روم دات‌آی‌آر بزرگ‌ترین مجموعه اتاق فرار در سطح ایران است و در چهار شهر تهران، کرج، اصفهان و اهواز فعالیت می‌کند.

مجموعه اتاق فرار دیم اسکیپ

از شهریور سال ۱۳۹۴ تیمی از افرادی که قصد تاسیس اتاق فرار در ایران را داشتند، با مسئولین مربوطه مذاکرات مختلفی کردند. آنها نهایتا موفق شدند که در اوایل سال ۱۳۹۵، اولین اتاق فرار را در ایران افتتاح کنند. مجموعه اتاق فرارهای اسکیپ‌می با همفکری و همکاری فارغ‌التحصیلان مدرسه علامه حلی تهران در ۱۸اردیبهشت۱۳۹۵ تاسیس شده است. اتاق فرار سرقت تنها اتاق فراری است که معما و داستان آن فراتر از اتاق فرارهای معمولی بوده و سناریوی جذاب این بازی ویژگی متمایز کننده آن است و یکی از جذاب‌ترین اتاق فرارهای تهران شده است. اتاق‌‌های فرار معمولا در قالب فضاهایی مثل زندان، سلول انفرادی، خانه‌های متروکه و ترسناک، فضاپیما‌ها و… هست که این فضا نسبت به داستان بازی متغیر است. در یکی از روزهای گرم تابستان، در منطقه‌ای گرم و سوزان خودرویی در حال حرکت است که ناگهان خودرو دچار نقص فنی می‌شود.

۷. اتاق فرار شبح بازارچه

بیشتر مجموعه‌های اتاق فرار دارای سایت می‌باشند و شما میتونید از طریق وبسایت آن‌ها به صورت انلاین بازی خودتون سئوی اتاق فرار رو رزرو کنید. این نوع رزرو آسان و مطمئن ترین روش رزرو اتاق فرار است و اگر مجموعه‌ای باشه که بنا به هر دلیلی وبسایت نداشته باشه میتونید از طریق تلفن این کارو انجام بدید. در وبسایت ما در قسمت شماره تلفن بازی در صورتی که بر روی آن کلیک کنید ، مستقیم میتونید با مجموعه ارتباط برقرار کنید و بازی خودتون را رزرو کنید. البته بازی کلبه وحشت و روانی تنها برای افراد بالای ۱۸ سال مجاز است. البته اگر والدین در کنار آنها باشند، تا ۱۶ سال نیز می‌توانند در این بازی شرکت کنند.

  • اتاق فرار انیگما با دارا بودن پرسنل آموزش دیده و حرفه‌ای، می‌تواند به راحتی بازی‌ها و سناریوها را مدیریت کند.
  • نحوه انجام بازیداستان را جدی بگیرید و تلاش کنید از همان ابتدا به دنبال سرنخ بگردید.
  • البته اتاق فرارهای مستقلی در این منطقه فعالیت می‌کنند اما تهرومز، با داشتن ۲ اتاق فرار تنها مجموعه این محدوده است.
  • برای رزرو بلیط اتاق‌های فرار مرکز بازی‌های فکری می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید.

اتاق فرار آرماگدون از جمله خاص‌ترین اتاق‌های فرار تهران به حساب می‌آید. اگر فیلم‌های زامبی و آخر زمانی را دیده باشید، متوجه این عبارت می‌شوید. در حقیقت داخل اتاق فرار آرماگدون باید برای زنده ماندن تلاش کنید. اتاق فرار آرماگدون با ژانر شگفت‌انگیز، آخرالزمانی و مرموز، بزرگترین محصول اسکیپ روم به حساب می‌آید. اگر به بازی‌های کامپیوتری علاقه‌مند باشید، احساس خواهید کرد که در دنیای بازی هستید.

لیست بهترین اتاق فرار تهران دقیقا اون چیزیه که خیلیا دنبالش میگردن و اینکه بهترین اتاق فرار تهران با جای معتبر و دکور خفن و … رای شما تجربه‌ هیجان‌انگیز اسکیپ روم یا اتاق فرار در خانه، محل کار یا کافه بازی را فراهم می‌کند. در بازی ویروس یک تا ۶ نفره می‌توانید با دوستان، خانواده یا همکاران خود فکر کنید، سرنخ‌ها را کنار هم بچینید، راه خروج از مخمصه‌ای که در آن گرفتار شده اید را پیدا کنید و ماموریت را به پایان برسانید.