لیست شرکت های حمل و نقل دریایی ایران باربری باراست | transemartlogistics

لیست شرکت های حمل و نقل دریایی ایران باربری باراست | transemartlogistics

بیشتر تاجرینی که زمان برایشان اهمیت ندارد اولین گذینه ای که برای حمل بارشان انتخاب می کنند روش دریایی https://www. transemartlogistics.com است. این نوشته در مقالات باربری ارسال شده و با حمل و نقل دریایی برچسب گذاری شده است. حمل‌ و نقل دریایی یکی از روش‌های تأثیرگذار در تجارت بین‌المللی است.

  • حمل و نقل دریای کوتاه نیز اغلب برای کالاها مورد استفاده قرار می گیرد ، گرچه حجم آنها کوچکتر است و نرخ بارهای دریایی متفاوتی را شامل می شود.
  • به انتقال کالاها و محموله ها از طریق اقیانوس ها از یک قاره به قاره دیگر در مسافت طولانی و با استفاده از کشتی های بزرگ، حمل و نقل اعماق دریا گفته می شود.
  • چون حمل و نقل هوایی مقررات خاص خودش را دارد و زیاد هم گسترده نیست بنابراین به بحث درباره حمل و نقل دریایی و زمینی می پردازیم.

از دیرباز حمل و نقل دریایی یکی از رایج ترین نوع حمل کالاهای صادراتی و وارداتی در دنیا بوده است.اگر بخواهیم به گذشته برگردیم برای اولین بار 2100 سال پیش از میلاد مسیح اولین شناور ها در فینیقیه در شمال قاره آفریقای کنونی ساخته شد. اما رسما پدیدهای که ما امروزه با آن سر و کار داریم کشتی های باربری هستند که کانتینر حمل میکنند از آغاز سال 1955 توسطمالکوم مکلینپایه گذاری شد. شرکت بین‌المللی حمل و نقل کوهن و ناگل یک شرکت آلمانی سوئیسی است. این شرکت با بیش از 100 سال سابقه جابه‌جایی کالا در دنیا، اکنون در 108 کشور مختلف نمایندگی دارد و خدمات متنوع و بسیاری را به مشتریان خود عرضه می‌کند. این خدمات شامل مواردی مانند مدیریت تهیه کالا، انبارداری، مشاوره زنجیره تأمین، مدیریت پروژه و انواع حمل و نقل هوایی، دریایی و زمینی است. معمولا کشتی های بزرگ به بنادری که قابلیت پهلو گرفتن آن ها را ندارند وارد نمی شوند، کشتی در یک بندر نزدیک پهلو میگیرد و کالاهای مورد نظر به کشتی های کوچک تخلیه و آنها راهی بندر شده و کالاها را تخلیه می کنند.

برنامه هفتگی حمل دریایی کالا بین بنادر جبل علی امارات به چابهار و بندرعباس هفته دهم سال 2023

می‌توان گفت؛ به طور کلی هزینه حمل و نقل دریایی ارزان‌تر از راه‌های دیگر است. در بین انواع روش‌های حمل و نقل، حمل و نقل دریایی مزایای بسیاری دارد. در ادامه برخی از مهم‌ترین این مزایا را برای شما عزیزان شرح می‌دهیم تا بتوانید با دید بازتری در مورد حمل و نقل دریایی تصمیم بگیرید.

مزایای حمل و نقل دریایی

در این روش کشتی های مخصوص حمل و نقل بار فله، این کالا ها را به مقصد می رسانند. این کشتی ها دارای انبارهای توخالی بر روی عرشه خود می باشند و برای حمل کالاهایی چون گندم، ذرت، سویا و انواع غلات مورد استفاده قرار می گیرند. این کشتی‌ها بر روی خطوط دریایی خاصی حرکت نمی‌کنند و حمل دریایی بار را به هرجایی که صاحب کالا درخواست دهد انجام می‌دهند. تمام حقوق مادی و معنوی سایت برای شرکت حمل و نقل جاده ای پرواز بام محفوظ می باشد. در هزینه ها و نیروی کار در این سیستم به نحو چشمگیری صرفه جویی شده و سرعت و سلامت افزون گردیده است.

اهمیت حمل و نقل دریایی و آگاهی از قوانین آن

روش کراس استافینگ به انتقال محموله از یک کشتی به کشتی دیگر گفته می شود. در طول قرن های متمادی کشتیرانی با اهداف تجاری از حدود ساحل رودخانه ها فراتر نمی رفت. خدمات حمل و نقل با اعماق دریا به معنای حمل و نقل بین قاره ای با عبور از اقیانوس ها ، پوشش مسافت های طولانی و استفاده از کشتی های بزرگ است. حمل و نقل دریای عمیق اغلب برای کالاها ، به عنوان مثال سنگ آهن ، روغن ، سیمان و کود مورد استفاده قرار می گیرد.