ماوس تنوعی از موس کامپیوتر بی سیم، با سیم و گیمینگ

در اینجا یک راهنمای جامع خرید ماوس برای شما آورده‌ایم. هم اکنون می توانید گزینه تاچ پد را مشاهده کنید که اگر گزینه مشخص شده در تصویر بالا فعال باشد، به معنی روشن بودن آن است و اگر خاموش می باشد، باید آنرا روشن کنید. همچنین توصیه می شود در صورت روشن بودن آن، یکبار خاموش کرده و سپس روشن کنید. با این وجود روشی که گفته شد، صرفا برای شرایط بسیار ضروری است که زمان برای شما بسیار اهمیت دارد و می بایست خیلی سریع کار خود را انجام دهید. اما اگر کار شما فورس ماژور نیست و می توانید وقت بگذارید، روش های مختلفی وجود دارند که شما می توانید اقدام به رفع مشکل کار نکردن موس کنید.

ماوس جوی استیک

با این وجود اگر از موس های بی سیم و با سیم استفاده می کنید و در حین استفاده با مشکل روبرو شده اید، باید از آموزش بالا اقدام به رفع آن نمایید. اما اگر مشکل شما در تاچ پد است، در ادامه راه حل هایی را به شما ارائه خواهیم کرد که می توانید از آنها استفاده کنید. از این رو از فایل های مهم خود بکاپ بگیرید و سپس اقدام به نصب ویندوز کنید تا مشکل برطرف شود. همانطور که از نام آن پیداست، این یکی از انواع مختلف ماوس کامپیوتر و لپ تاپ است که سیم ندارد. ماوس مکانیکی یا توپی نسخه به روز شده موس اصلی Engelbart است که دارای چرخ‌های خارجی است. به جای چرخ، موس‌های مکانیکی دارای یک توپ فلزی یا لاستیکی هستند که می‌توانند به هر جهتی بچرخند.

موس بیاند مدل LED BGM-1219 6D

این موس ها چندان پیشرفته نیشتند و به همین دلیل قیمت پایین تری نسبت به موس ها لیزری و نوری دارند. توپ کار گذاشته شده در ماوس های توپی با دست قابل کنترل هستند. در ادامه انواع موس کامپیوتر را معرفی کرده ایم تا با ویژگی ها و مشخصات هر کدام بیشتر آشنا شوید و اگر قصد خرید دارید بهترین موس را انتخاب کنید. موس یکی از مهمترین ابزارهای کامپیوتر است که شما می توانید از به کمک آن مهمترین و متداول ترین کارهای کامپیوتری را انجام دهید.

موس بلوتوث بدون دانگل یا با دانگل، موس سیمی یا با سیم، موس لب تاب یا موس کامپیوتر؟ تمامی این‌ها به نیاز شما بستگی دارد. برای مثال یک موس حرفه‌ای طراحی برای افرادی که کاربرد معمولی دارند مناسب نیست. از طرف دیگر خردی ارزان قیمت ماوس بی سیم برای طراحان مناسب نخواهد بود. در بازار امروز کشور می‌توان انواع موس ارزان و موس‌های گران‌قیمت را پیدا کرد.

  • ماوس های سیم دار هوشمند دارای کارایی بسیار زیادی می باشد که می توان از انواع آن استفاده کرد.
  • ماوس‌های گیمینگ به‌طور خاص برای استفاده در بازی‌های رایانه‌ای طراحی شده‌اند.
  • در ماوس‌های لیزری به جای استفاده از طول موج مرئی نور، از یک طول موج نامرئی نور ایجاد شونده به وسیله‌ی یک لامپ LED استفاده می‌شود.

با پیشرفت تکنولوژی سیستم عامل های پیشرفته تری مانند
ویندوز و مکینتاش پا به عرصه رقابت گذاشتند و کیبورد به تنهایی نمیتوانست نیاز کاربر
را رفع کند. بسیاری از کلیدهای ماوس‌ها توانایی پذیرش تا چندین میلیون کلیک را دارند که این کار باعث می‌شود کلیدها بسیار مقاوم باشند و در مدت زمان طولانی خراب نشوند. امروزه ماوس‌های پیشرفته تر در خود کلیدهای خاصی برای جلو رفتن، عقب رفتن، کم کردن صدا، زیاد کردن صدا، تنظیم حساسیت ماوس و… را در خود جا داده‌اند. یک مهندس انگلیسی با همکاری تام کرنستون و فرد لانگ‌استف محصولی مشابه را در سال ۱۹۵۲ ماوس اختصاصی کنسینگتون (Kensington Expert Mouse) را طراحی کرد. موس های با سیم معمولا وزن کمتری به نسبت موس های بی سیم دارند زیرا دارای باتری و بردهای فرستنده امواج نیستند و می توان گفت وزن کمتر موجب حرکت راحت تر در دست می شود و خستگی کمتری را در دست ایجاد میکند. اگر هنوز مشکل تاچ پد شما حل نشده است، فایل نصبی درایور تا چ پد را اجرا کنید و از میان تب های بالای پنجره، تب Device settings را انتخاب کنید.

ماوس بلوتوثی کامپیوتر

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار