باتری موتورسیکلت یورونت مدل BIKE12V9 فروشندگان و قیمت لوازم موتور سیکلت-مستر انرژی پلاس

در حالت ایده آل شما می‌توانید از یک سربالایی شروع کنید و موتور را به سمت پایین هل دهید. این کار باعث ایجاد سرعت بیشتر و تغییر بهتر میل لنگ روی موتور می‌شود. مطمئن‌ترین راه برای روشن کردن باتری خالی موتورسیکلت، اتصال آن به یک باتری خوب از یک موتورسیکلت یا خودروی دیگر است.

هر چند مهم است این کار را با احتیاط انجام دهید، زیرا ریسک از بین رفتن باتری موتورسیکلت شما وجود دارد. شما خواهید آموخت که میزان تقریبی شارژدهی باتری موتور سیکلت خود را بررسی کنید و نحوه انجام آزمایش بار را داشته باشید تا مطمئن شوید موتور سیکلت در صورت نیاز راه اندازی می شود. در اینجا نحوه تست باتری موتور سیکلت با استفاده از یک مولتی متر آورده https://mrenergyplus.com/ شده است. قبل از اینکه این دو روش را امتحان کنید چگونگی تشخیص اینکه آیا باتری موتورسیکلت نیاز به تعویض دارد، باتری جدیدی خریداری نکنید.

اگر از موتورسیکلت به مدت 2 ماه یا بیشتر استفاده نشده، باتری باید خارج شده و در جای خشک و خنک به طور کامل شارژ شود. علاوه بر آن، در هوای سرد نیز که موتور به سختی روشن می‌شود استارت زدن مداوم موجب خراب شدن باتری می‌شود. اگر در هنگام تردد با موتورسیکلت خود متوجه شدید که باتری مشکل شده است به خصوص زمانی که دور از یک تعمیرگاه اختصاصی هستید می‌توانید چندین کار برای برطرف کردن این مشکل انجام دهید.

باتری موتورسیکلت سونگلی مدل yt5l-bs 12V5AH(کلیک،طرح‌کلیک،ان‌اس۱۵۰)

باطری‌های خارجی در بازار ایران تنها از کشور چین تامین می‌شوند، که کیفیت بهتری نسبت به مدل‌های ایرانی دارند، ولی مشکل بزرگ آنان دیر رسیدن‌شان به ایران است! یعنی باطری خارجی یک سال دیرتر به کشور می‌رسند که باعث می‌شوند تاریخ انقضاء آن‌ها زودتر به موعد برسد (برای مثال باتری‌های سال 2021 در اواسط ماه مهر وارد کشور شدند!) . اگر پرتو روشنی را می‌بینید و موتور هنگام فشار دادن استارت صداهایی تولید می‌کند؛ ممکن است با جامپ استارت موتورسیکلت روشن شود.

باتری موتور سیکلت پی ام اس مدل YB3L

حتما سعی کنید باطری موتور سیکلت خود را در سایه قرار دهید و از قرار دادن آن زیر نور مستقیم خورشید بپرهیزید زیرا افزایش دمای باطری موتور سیکلت باعث میشود عمر آن کمتر شده و در برخی از موارد باطری منفجر شود و یا ترک بردارد. اما شارژر های اتوماتیک پس از شارژ کامل باطری موتور سیکلت، فرایند شارژ را متوقف کرده و از این طریق مانع از آسیب رساندن به باطری میشوند. اما موتورسیکلت های انژکتوری که از سال 95 به بعد وارد بازار شدند تمام تغذیه برق خود را از باطری می گیرند و چنانچه باطری موتور ولتاژ پایین داشته باشد موتورسیکلت به سختی استارت می خورد و روشن نمی شود و به ریپ می افتد. اگر شما هم تجربه ایی در این زمینه دارید توی نظرات برامون بزارید تا بقیه دوستان موتور سوار هم از تجربه های شما استفاده کنند.

  • باطری موتور سیکلت چند ولت است؟باتری های مورد استفاده در موتور سیکلت از نوع کوچک باتری های12 ولت اسیدی و باتری UPS هستند ,که از 2 آمپر تا 12 آمپر بسته به نوع موتور سیکلت مورد استفاده قرار می گیرد.
  • با افزایش قیمت دلار، قیمت لوازم یدکی موتور سیکلت و بخصوص قیمتباطری موتور سیکلتبه شدت افزایش یافت.
  • اتصالات باتری از عواملی هستند که باید همیشه حواستان به آنها باشد.
  • در ادامه هر یک از دلایل خرابی باتری موتورسیکلت را توضیح خواهیم داد.
از طرفی آرکا باتری این امکان را فراهم کرده تا مشتریان بتوانند برای دو روز آتی نیز بر حسب زمان بندی خود ثبت سفارش را انجام دهند. چراغ‌های جلو موتورسیکلت را روش کنید تا مطمئن شوید باتری کار نمی‌کند. قبل از اینکه از روش‌های دیگر استفاده کنید؛ باید چند چیز را بررسی کنید تا مطمئن شوید که واقعاً باتری خالی است و مشکل از جای دیگر نیست. میباشد.خرابی این باتری بسیار کم بوده و در شرایط مناسب ازجمله دمای مناسب و شارژ صحیح کارکرد بسیار مطلوبی دارد.

رفع شارژ نشدن باطری موتور سیکلتاگر در هنگام تردد با موتورسیکلت خود متوجه شدید که باتری مشکل شده است به خصوص زمانی که دور از یک تعمیرگاه اختصاصی هستید می‌توانید چندین کار برای برطرف کردن این مشکل انجام دهید. این مشکل درباره موتورسیکلت‌هایی که مسافت طولانی را پیموده‌اند رایج‌تر است. بروز مشکل در تنظیم کننده‌های ولتاژ باتری موتور را دچار مشکل می‌کند. به همین دلیل لازم است تمام اتصالات از رگولاتور تا آلترناتور بررسی شود تا اطمینان حاصل کنید که موتور از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

نشانه ها و دلایل خرابی باتری موتور سیکلت به همراه نکات و آموزش

از پر فروش ترین باطری های دیگر میتوانباطری موتور سیکلت استارتیرا نام برد. هدف یک یو پی اس ثابت نگه داشتن سطوح توان و جلوگیری از نوساناتی است که می تواند به تجهیزات دیجیتال یا مکانیکی آسیب برساند. همه انواع سیستم های یو پی اس برای ثابت نگه داشتن سطوح توان و جلوگیری از نوساناتی که می تواند به تجهیزات دیجیتال یا مکانیکی آسیب برساند طراحی شده اند، اما انواع طراحی متفاوتی برای ارائه سطوح مختلف حفاظت وجود دارد. اندازه و قابلیت های یک سیستم UPS به اندازه تجهیزات محافظت شده بستگی دارد که می تواند از یک کامپیوتر واحد تا یک مرکز داده بزرگ، مجتمع ساختمانی یا شهر متغیر باشد.

باتری موتورسیکلت یورونت مدل BIKE12V9 فروشندگان و قیمت لوازم موتور سیکلت-مستر انرژی پلاس