تور عمان مجری مستقیم تور عمان ارزان و لوکس + لیست قیمت نهال گشت-عمان 777

تور عمان مجری مستقیم تور عمان ارزان و لوکس + لیست قیمت نهال گشت-عمان 777

نهال‌گشت ایرانیان یک شرکت هلدینگ در صنعت گردشگری است و با شرکت‌های زیر مجموعه و ساب برندهای مختلف در اکثر بخش‌های گردشگری فعالیت می‌کند. هرکدام از این بخش‌ها برای رفاه حال باشگاه مشتریان 45,000 نفری نهال‌گشت بوجود آمده‌اند؛ آژانس هواپیمایی و مسافرتی نهال گشت یکی از این بخش‌هاست که تورهای ارزان، لوکس، هوایی، زمینی را به سراسر جهان برگزار می‌کند. جاذبه های طبیعی مانند بندر و جنگل، بازار، موزه، قصر و از همه مهمتر محلی برای دیدن فرهنگ خالص مردم عمان. در حقیقت مهم ترین مزیت رقابتی عمان در گردشگری، میراث غنی فرهنگی و تاریخی اش است. گردشگری فرهنگی و تاریخی و طبیعت گردی، سه جاذبه عمده برای ورود گردشگران به این کشور است. ورود به کاخ سلطنتی قصر العالم ممنوع است، اما نمای زیبای آن از بندرگاه قابل رویت است.

وادی شاب تشکیل شده از صخره ها و غارها و استخرهای شگفت انگیزی است که گشت زنی در تمامی این منطقه ناهموار و سخت، نیاز به کمی قدرت بدنی، پیاده روی در آب و گاه توانایی شنا کردن دارد. با لیدرهای تور عمان همراه شوید تا به آخرین استخر در این مسیر برسید که تنها از طریق شنا کردن قابل دیدن است، اما شگفت انگیزترین و جذاب ترین بخش سفر خواهد بود. تور عمان همه روزه با پرواز مستقیم و غیر مستقیم به مسقط پایتخت عمان برقرار بوده و تور فوق شامل 3 شب اقامت همراه با بلیط رفت و برگشت می باشد.

شهر مسقط، جزیره ماسیره، بهلا، شهر صلاله، نیزوا، شبه جزیره موساندام و جبل اخدار از پر بازدید ترین جاذبه های گردشگری عمان هستند. عمان به طور کل آب و هوای گرم و مرطوبی دارد و گاهی افزایش زیاد دما آزاردهنده می شود. هتل کمپینسکی مسقط در سواحل خلیج فارس می باشد و در اصل قلب جدید مسقط است.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید به غیر از ماهیگیری و آهنگری، مردم این دیار به ساختن خنجر معروف عمانی می پردازند. مسجد سلطان قابوس این شهر، از پرطرفدارترین دیدنی های صلاله به شمار میرود. معماری زیبای این مسجد مانند نگینی در اقیانوس سرسبز صلاله می درخشد و توجه توریستها و گردشگران بسیاری را به خود جلب میکند. برای بازدید از این همه هنر و زیبایی، بهتر است زمان هایی را انتخاب کنید که هنگام نماز نباشد و ازدحام جمعیت باعث آزارتان نشود. پرواز تهران – مسقط همه روزه عصرها و توسط شرکت ‌های هواپیمایی عمانی از فرودگاه امام خمینی به فرودگاه مسقط انجام می‌شود. پرواز تهران – مسقط همه روزه عصرها و توسط شرکت‌های هواپیمایی عمانی از فرودگاه امام خمینی به فرودگاه مسقط انجام می‌شود.

تفریحات و جاهای دیدنی عمان

غذاهای سنتی و محلی عمان در میان کشورهای حاشیه خلیج فارس از محبوبیت زیادی برخوردار است.طعم بسیار لذیذ و طبخ ویژه این غذاها، بیانگر فرهنگ مردم این کشور است. امروزه در کنار همه غذاها قاشق و چنگال وجود دارد اما اگر به رستورانی وارد شدید و مهمانان را در حال غذا خوردن با دست دیدید اصلاً تعجب نکنید. موزه ملی عمان، موزه مشترک فرانسه و عمان، موزه خانه الزبیر از مکان‌های دیدنی به‌شمار می‌آیند. با سلامف مشاورین گردشگری ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. با عضویت در خبرنامه ستاره ونک از آخرین تورها، تخفیف‌ها و مطالب خواندنی آگاه شوید. اگر مشاوره حضوری کمک بهتری به شما می‌کند، با کارشناسان ما هماهنگ کنید تا پارکینگ برای شما رزرو شود.

  • سیاست اصلی سایت، ارائه اطلاعات کامل و صحیح و بدون جهت گیری و جانب داری و بدون واسطه میباشد.
  • همچنین مسافرانی که نتیجه تست آنها مثبت باشد در صورت ارائه مدرکی که نشان دهد از بیماری کووید بهبود یافته و مدت قرنطینه مقرر را در کشوری که در آن به بیماری مبتلا گشته ارائه نمایند از قرنطینه سازمانی مستثنی می باشند.
  • البته توجه داشته باشید هر آژانس مسافرتی که ادعای فروش تور ارزان و تور لحظه آخری واقعی عمان را داشت، دال بر حقیقی بودن آن نیست!
  • در این بازه سفر بیشتر برای مسافرانی مناسب است که به آب و هوای گرم عادت داشته باشند.
  • 4 .نرخ تور بر اساس پایینترین نرخ پرواز می باشد.نرخ نهایی را با کانتر مربوطه چک فرمایید.

به نظر من ابتدا سری به شبه‌ جزیره مسَندَم که چشم اندازهای زیبایی دارد بروید، از آنجا به شهر صلاله که مرکز تجارت کند عمان است بروید و از کندر آنجا هم حتما بخرید. همچنین بازدید از جزیره ماسیره، کوه سبز یا جبل اخضر، راس الجنز، کویر شنی وهیبه، شهر نزوی، بازار مطرح و واحه بهلاء را نیز در برنامه سفر خود قرار دهید. در حال حاضر پرواز مسقط، از چهار شهر تهران، شیراز، کیش و چابهار برگزار می‌شود. این پروازها در روزهای مختلف هفته و توسط چند ایرلاین ایرانی (کیش ایر و آسمان) و چند ایرلاین عمانی (سلام ایر، ایر عربیا و عمان ایر) برگزار می‌شوند. فرودگاه بین المللی مسقط فرودگاه نظامی و همگانی مسافر بری می باشد که در شهر مسقط عمان واقع شده است.

ارائه تست منفی PCR و داشتن کارت واکسن کرونا از شروط اصلی سفر به عمان هستند. بر طبق قوانین اعلام شده توسط دولت عمان گردشگرانی که قصد سفر به این کشور را دارند بایستی حداکثر 72 ساعت قبل از سفر تست PCR را انجام داده و نتیجه منفی آن را در فرودگاه همراه داشته باشند. همچنین مسافران لازم است حداقل هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده باشند.

شهر صلاله

هتل گرند میلنیوم یکی از لوکس‌ترین و شیک‌ترین هتل‌های مسقط است که هر نوع امکانات درجه یکی را برای شما تور عمان می‌تواند فراهم کند. این خنجر اصیل با شکل و شمایل منحصر به فردش آنقدر برای عمانی ها اهمیت دارد که حتی تصویر آن را به صورت نمادین روی پرچمشان نقش زده اند. سواحل این ناحیه به اقیانوس هند مرتبطند و جای خوبی برای بازرگانی و داد و ستد با کشتی های هندی می باشند. واحد پول عمان ریال است اما بهتر است که عمده هزینه سفر خود دلار همراه داشته باشید. سیاست اصلی سایت، ارائه اطلاعات کامل و صحیح و بدون جهت گیری و جانب داری و بدون واسطه میباشد. همچنین اشتراک گذاری تجارب مسافران در بخشهای مختلف از ویژگیهای بارز و خاص سایت محسوب میشود و با استقبال بسیار زیاد کاربران نیز مواجه شده است.

به همین دلیل تعداد گردشگران در این فصل رشد قابل توجهی خواهد داشت و به همین نسبت نرخ تور عمان نیز افزایش پیدا میکند، همچنین فصل پاییز برای استفاده از تفریحات آبی مناسب و عالی می ‌باشد. پکیج های تور عمان از حداقل 3 شب و 4 روز شروع می شود و هر چقدر زمان بیشتری برای اقامت و گردشگری در عمان بگذارید می توانید دیدنی ها و جاذبه های منحصر به فرد و متنوعی در این کشور آن را ببینید. بسیاری از مردم تور عمان را سفر به سرزمینی خشک می دانند و به غلط تصور می کنند هیچ جاذبه و تفریحگاهی در این کشور وجود ندارد. برای دریافت ویزای توریستی عمان باید پرواز رفت و برگشت، رزرو صد در صدی هتل، پاسپورت با حداقل ۷ ماه اعتبار و هزینه ویزا را ارائه دهید.

برج آل جلیلی و برج آل میرانی در گذشته برای حفاظت از کاخ سلطنتی ساخته شده بودند، اما امروزه تبدیل به موزه شده اند و ورود برای عموم مردم آزاد است. هر کجای دنیا و هر ساعت از شبانه‌روز که هست؛ در سایت کایت آنلاین شو و با چند کلیک بلیط هواپیما، بلیط چارتر، هتل و تورهای مسافرتی و طبیعت‌گردی خودت رو رزرو کن. عمان یکی از کشورهای بسیار زیبا و عرب نشین حاشیه خلیج فارس است که همه ساله گردشگران زیادی را جذب خود می‌‌کند. این کشور در نزدیکی عربستان و تنگه هرمز واقع شده و جاذبه‌های بسیار بی‌نظیری را در دل خود جای داده است. بد نیست بدانید که این کشور زیبا جزء قدیمی‌ترین خشکی‌های روی زمین محسوب می‌شود! شاید باور کردن این مساله خیلی دشوار باشد که قدمت عمان به دوران پس از عصر یخبندان باز می‌گردد.

اعتبار ویزای عمان 10 تا 30 روزه بوده و قابل تمدید نخواهد بود.