خرید پیراهن مردانه چهارخانه, ساده و اسپرت در مدل2021 گنومد

در بعضی از موارد برای اینکه از سادگی مدل یقه انگلیسی کاسته نشود از پارچه‌ای استفاده می‌کنند که جنس و رنگ متفاوت دارد برای یقه استفاده می‌کنند. پیراهن یقه خرگوشی دارای یقه‌ای است که فاصله میان نوک یقه‌ها به هم نزدیک بوده و معمولا به وسیله یقه کت پوشانده نمی‌شوند. این مدل پیراهن برای کسانی که به استایل سنتی علاقه دارند گزینه خوبی است . معمولا پیراهن ساده با یک جیب روی سینه و یا یک طرح گلدوزی شده روی سینه آن میباشد . بهترین کاربرد پیراهن ساده برای پوشش رسمی ، اداری و مجلسی میباشد . پیراهن ساده را معمولا با پارچه ساتن و یا نخ جودون تهیه میکنند.

پس عواملی مانند استایل یقه و سر شانه و سر دست و غیره باید سر جای خود باشند تا یک پیراهن مردانه شیک جلوه کند. به طور کلی پیراهن های تیره از پر طرف دارترین رنگ ها برای آقایان هستند. پيراهن آستين کوتاه لي ساده دودي با جنسی خاص بر روی بدن شما کاملا شکیل نمایش داده میشود و خیلی کم چروک میشود. برای ست کردن این پیراهن آستین کوتاه لی ساده دودی به صورت پیشنهاد میگردد. اول اینکه با یک شلوار مشکی و یک جفت کفش سفید که بسیار میتواند بر جذابیت شما بیفزاید.

  • درج آگهی در سایت ایستگاه رایگان است و مسئولیت آن با آگهی دهنده می‌باشد.
  • به عنوان مثال در زمستان آقایان بر روی پیراهن خود ژاکت های گرم بر تن می کنند.
  • خرید پیراهن مردانه طرح دار، یک دنیای خارق العاده از طرح و نقش است که آن‌ها را می‌توان شامل پیراهن راه راه، پیراهن چهارخانه، پیراهن هاوایی و.
خرید پیراهن مردانه طرح دار، یک دنیای خارق العاده از طرح و نقش است که آن‌ها را می‌توان شامل پیراهن راه راه، پیراهن چهارخانه، پیراهن هاوایی و. این پیراهن شیک مردانه هم برای مهمانی و هم برای زندگی روزمره مناسب است. این پیراهن مردانه دارای اندازه های 3XL و 4XL و 5XL می باشد.

جنس این لباس 100 درصد از الیاف نخ بوده و آستین های آن انواع پیراهن پسرانه کوتاه می باشد. برای طول عمر بیشتر این پیراهن مردانه بهتر است علاوه بر رعایت موارد ذکر شده در قسمت قبل، از خشک کن لباسشویی و سفید کننده هم استفاده نشود. ۱- توجه کنید اگر به پیراهن‌های چهارخانه علاقه دارید، این نوع پیراهن ها به هیچ عنوان مناسب موقعیت‌های رسمی نیستند. پس بهتراست آن‌ها را در موقعیت‌های غیر رسمی مثل دورهمی‌های خانوادگی به تن کنید. این پیراهن زیبا و ساده از جنس پنبه ویسکور است و دارای اندازه L تا 4XL می باشد.

خرید پیراهن مردانه چهارخانه, ساده و اسپرت در مدل2021 گنومد

پرداخت اقساطی به تعداد سفارش و مدت زمان تحویل سفارش بستگی دارد. کد تایید 4 رقمی ارسال شده به شماره همراه زیر را وارد نمایید. شرایط و قوانین استفاده از سرویس های سایت مکس بکس را می پذیرم . این دوست قدیمی برای تیپ های اسپرت و کژوال هم ما را تنها نمی گذارد.