شهر تهران اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران-آل اسکیپ

همواره تلاش کرده ایم تا برترین اتاق فرار ترسناک در تهران باشیم و بر اساس سلیقه مخاطب کار کنیم. معمولا پیدا کردن یک اتاق فرار جذاب در حوالی لواسانات، کار آسانی نیست. اما خوشبختانه مجموعه دالون، با دارا بودن یکی از ‌ترسناک ترین اتاق فرار تهران، توانایی جلب رضایت مشتریان خود را داشته است.

اگر شما جزو دسته دوم افراد هستید پیشنهاد می ‌شود که بیشتر به اتاق ‌های سایت مورد نظر فرار آشنا شوید. همان‌طور که احتمالاً می‌ دانید اتاق‌ های فرار در ژانرهای مختلف با سناریوهای متنوع طراحی شده‌ اند و شما می‌ توانید متناسب با روحیه و سلیقه خود لحظات جذابی را در این اسکیپ روم ها بگذرانید. قیمت هر اتاق فرار ترسناک در شهرک غرب بر اساس مدت زمان و فضای اسکیپ روم از 90 تا 150 هزار تومان متغیر است. حرفه ای گری بعضی از اتاق های فرار ترسناک به حدی رسیده که از معماهای ترسناک برای بازی خودشون استفاده میکنن.

سطح بندی اتاق های فرار چیست و چگونه انجام میشود؟

در این پرتال کلیه ی اسکیپ روم شیراز یا به عبارتی اتاق فرار شیراز را میتوانید مشاهده کنید و اقدام به رزرو هرکدام از اسکیپ روم ها کنید . برای رزرو بازی اتاق فرار ترسناک بی گناه در جنوب تهران میتوانید از لینک زیر اقدام کنید. اگر شما نیز، عاشق اتاف فرار هستید و میخواهید لیست بهترین و ترسناک ترین اتاق فرار در تهران را مشاهده کنید، در این مقاله همراه ما باشید. دکور این خانه و معماهای جالب توجه آن اتمسفر خیلی خوبی را برای بازی ایجاد می‌کنند که شما را به خوبی درگیر می‌کنند.

شهر تهران اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران-آل اسکیپ

کارشناسان پشتیبانی پرتال مای اسکیپ همه روزه ( حتی در روز های تعطیل) از ساعت 10 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما برای انتخاب بهترین اسکیپ روم شیراز هستند. اطلاعات دقیقی در خصوص تاریخچه اتاق فرار در شیراز در دسترس نیست، اما قطعا در شیراز اسکیپ روم های با کیفیتی وجود دارند و در عین حال، اتاق فرار های بی کیفیت نیز وجود دارند. تمام مراکز اتاق فرار که با تخفیفان همکاری می‌کنند ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا هستند. این کار را بکنید زیرا در اتاق فرار ترسناک شما نمی توانید با آسودگی خیال روی صندلی بنشینید. اکثر افرادی که علاقه‌مند به اتاق فرار هستند، ژانر وحشت، دلهره و ترس را انتخاب می‌کنند. در اینفینیتی نیز، می‌توانید سناریوهای ژانر وحشت را تجربه کنید و با پرسنلی حرفه‌ای و کار بلد، ساعات خوشی را در کنار دوستان‌تان بگذرانید.

  • سانس مورد نظر برای شما رزرو میشه و ایمیل و پیامک تایید هم برای شما ارسال میشه.
  • در این اتاق فرار، می‌توانید سناریوهای متنوعی را تجربه کنید و از دکوراسیون جذاب این مجموعه در کنار هم تیمی‌های خودتان لذت ببرید.
  • همه ما شنیدیم که سنگ بزرگ نشانه نزدن است، اما در هیپنوگرام اصلا از این اخبار نیست!
  • بنابراین زمانی که آقای منسون اصرار هر ۲ طرف برای ازدواج را متوجه می شود مهمانی ترتیب میدهد و داخل نوشیدنی آن ها از سم کشنده ای استفاده میکند و تمامی مهمانان به همراه علی و دخترش به قتل می رسند.
فضاسازی‌ها کاملا واقعی است و شما در یک کارگاه متروکه و پر از زامبی قرار گرفته‌اید. بهتر هم هست که لباس‌های راحتی بپوشید، چراکه تحرک بالایی در این بازی خواهید داشت. برای پیدا کردن بهترین اتاق فرار ترسناک در شهرک غرب در این مطلب با ما همراه باشید. مجموعه دالون به‌عنوان یکی از زیر مجموعه‌های گروه سرگرمی آفلاین در سال ۱۳۹۵ تاسیس و راه‌اندازی شد.

نقش اپراتورها در ایمنی اتاق‌های فرار

توجه داشته باشید که برای شرکت در این اتاق فرار، نیاز به پیش زمینه قبلی ندارید و همه چیز توسط پرسنل قبل از شروع سانس اتاق فرار برای تیم شما، شرح داده می‌شود. برای معرفی بهترین اتاق فرارهای مرکز تهران، باید جایی برای اتاق فرار اسکیپ هوم باز کنید. این اتاق فرار با دارا بودن چندین سناریو مختلف و چالش برانگیز، ذهن شما را درگیر می‌کند. سناریوهای هیجانی و ژانر وحشت در اسکیپ هوم، آدرنالین خون شما را در بالاترین میزان خود قرار می‌دهد تا تجربه‌ای جذاب از حضور در این فضا داشته باشید.

اتاق فرار طاعون یکی از محبوب‌ترین اتاق های فرار مجموعه اسکیپ روم است. داستان ماجرا هم محوریتی روی بیماری طاعون دارد و اتفاقات مربوط به آن هستند. طراحی دکوراسیون بازی جالب توجه است و می‌توانیم آن را درخور موضوع و مرتبط با آن بدانیم که این شما را بیشتر و بهتر با فضای بازی و سیر داستان هم‌سو می‌کند. اتفاقات و معماهایی هم که در حین بازی وجود دارند، جذابیت آن را دوچندان می‌کنند. البته اگر هنوز متوجه نشده‌اید که اتاق فرار چیست، پیشنهاد می‌کنیم مطلب زیر را بخوانید.