صرافی کوکوین برای ایرانیان ️ بررسی شایعه مسدود شدن حساب ایرانیان!

حال با مشاهده تیک سبز، متوجه می شوید که تایید دو مرحله ای ورود شما در صرافی کوکوین فعال شده است. در صفحه اصلی صرافی کوکوین، موس خود را روی علامت پروفایل نگهدارید تا منویی برای شما باز شود، از منوی باز شده گزینه account security را انتخاب کنید . اگر بعد از خواندن این مقاله، سوال یا ابهامی در خصوص سایت صرافی کوکوینبه نشانی اینترنتیkucoin.com داشتید هم می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره سامانه ها تماس بگیرید. کارشناسان سامانه ها تمام سوالات شما را به کامل ترین شکل ممکن پاسخگو هستند.

صرافی کوکوین برای ایرانیان ️ بررسی شایعه مسدود شدن حساب ایرانیان!

برای این کار نیاز به سطح مشخصی از صداقت یا راستی‌آزمایی است. تمام این روش‌ها یک وجه مشترک دارند که وجود یک استخر استیکینگ است. این استخر به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید سریع‌تر استیک کنید بدون اینکه لازم باشد واقعاً خودتان استیک کنید. با این ویژگی می‌توانید ارز خود را در اختیار شبکه قرار دهید و به‌ازای آن سود (از جنس همان ارز) دریافت کنید. این قابلیت در همه ارزهایی که از الگویتم اثبات سهام استفاده می‌کنند وجود دارد.

هشدار برای کاربران ایرانی

با توجه به فعالیت هزاران معامله‌گر ایرانی در کوکوین، در این مقاله نحوه ثبت‌نام و فعالیت در این صرافی بزرگ را آموزش دادیم. قطعاً کوکوین بسیار گسترده است و بخش‌های خیلی پیچیده‌تری دارد؛ اما بررسی و آموزش همه آنها در این مقاله متنی نمی‌گنجد. در این مقاله تلاش کردیم بخش اصلی صرافی کوکوین یعنی همان معاملات معمولی (اسپات) را به‌زبان ساده آموزش دهیم. کارمزدهای صرافی کوکوین در سطوح مختلفکوکوین مانند بایننس برای واریز و شارژ حساب کارمزدی دریافت نمی‌کند؛ اما برداشت‌ها از این صرافی کارمزد دارد که نسبت به نوع ارز دیجیتال متغیر است.

اماا اگه 50 دلار رو بکنی 52 دلار، 50 دلار صرافی که پس بدی 2 دلار برات میمونه، 5 دلارم که دادی رفته ینی 3 دلار ضرر کردی. متاسفانه تو سایتای ایرانی بدرستی توضیح نمیدن و اکثرا فک میکنن که سرمایه اولیه شون دوباره بهشون پس داده میشه. بنابراین اهرم توی معامله خیلی مهمه اهرم پایین صرفا سود ده نیست. شما باید مدیریت سرمایه انجام بدی مثلا 100 دلار داری 5 دلارش رو خرج اهرم کنی بابت قرض بعد مثلا اهرم 50 استفاده کنی 250 دلار قرض بگیری از صرافی. هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با برداشت از صرافی کوکوین با موبایل وب سایت خود باشید. بعد جوری پیش بینی کنی که 250 دلارت بشه مثلا 280 دلار که حداقل 25 دلار ازش در بیاد برات.

وقتی نوع رمز ارز و آدرس شبکه را انتخاب کردید، واریزی را انجام دهید. به عنوان مثال می‌توانید اتریوم ، ترون ، ایاس و Algorand را واریز کنید. همانطور که مشاهده می‌کنید، در سمت راست هر دارایی گزینه‌ واریز، برداشت و انتقال وجود دارد. می‌توانید با استفاده از شماره تلفن همراه و یا ایمیل وارد شوید، در هر صورت باید اطلاعات معتبری را وارد کنید؛ زبرا برای شما یک کد تأیید ارسال می‌شود.

ارسال پاسخ لغو پاسخ

در این مرحله لازم است یک کد 6 رقمی را به عنوان رمز معاملات خود فعال کنید. برای مثال ما می‌خواهیم سرمایه خود را از قسمت اصلی اکانت به بخش فیوچرز انتقال دهیم. برای اینکه کارمزد کمتری پرداخت کنید پیشنهاد می‌کنیم که شبکه را مانند تصویر بالا بر روی “TRX” قرار دهید. راه حل بهتر این است که همان ابتدا علاوه بر موبایل، از اکستنشن مرورگر گوگل کروم Google Authentication نیز استفاده نمایید تا هر زمان که خواستید بتوانید به کد آن از طریق مرورگر نیز دست پیدا کنید.

نحوه ثبت نام در صرافی کوکوین چگونه است؟