فیلتر تصفیه آب (فروش زیر قیمت بسته های سالانه ویژه با ارسال رایگان)

یکی از امتیازهای این محصول نسبت به سایر مدل ها استفاده از هوزینگ های مجهز به اورینگ دوبل و گیج کوچک با کیفیت بالا و ظاهری بسیار شیک و جذاب است. دستگاه تصفیه آب خانگی با کیفیت سافت واتر دارای پمپ پر قدرت ۱۳۰ PSI می باشد و مجهز به فیلتر ممبران soft water ۱۳ لایه ای می باشد این دستگاه ظرفیت تولید ۷۵ گالن اب را در طول روز دارد پس می توان از دستگاه های آب تصفیه سافت واتر با این گنجایش آب، برای کافی شاپ ها و رستوران های کوچک و یا شرکت های کوچک نیز استفاده کرد.

امروزه دستگاه تصفیه آب خانگی در شکل های مختلفی به بازار ارائه میشوند و بسیار متنوع هستند و شما میتوانید با جستجو در گوگل و موتورهای جستجوگر اشکال و نمونه های مختلفی را در این زمینه بیابید… برخی از فروشندگان ، دستگاه تصفیه آب را مجهز به 10 فیلتر میکند و مشتری نیز بی خبر از همه جا ، تصور این را دارد که این دستگاه بسیار بهتر از دستگاه های دیگر است و قدرت تصفیه بیشتری دارد در صورتی که اینگونه نیست . حتی بعضی از مدل ها بسیار کوچک هستند که دستگاه تصویه آب دیواری و نوع دیگر آن تصفیه آ ب رو میزی نامیده می شوند یا دارای منبعی 5 لیتری برای نگهداری آب هستند حتی ممکن است مدلی را مشاده کنید که نیازمند برق باشد یا فشار آب مصرفی را زیاد کند. در حالی که در نصب دستگاه های رو میزی و دیواری ناچارا شیلنگ ها و اتصالاتی روی کابینت و یا دیوار قرار خواهند گرفت که از لحاظ بصری و زیبایی ، چندان قابل قبول نیست.

قطعات این دستگاه ساخت کشور تایوان بوده و از نشانه های تشخیص جنس اورجینال این است که بر روی هوزینگ های مرحله ۱.۲.۳ آن به صورت عمودی برند caware دیده میشود و بر روی آن made in taiwan حک شده است. با به کارگیری بهترین قطعات و متریال از بهترین های تایوانی در بازار ایران هستند و البته بسیاری برند ها و مدل های دیگر مانند سافت واتر ،سی سی کا و… دستگاه تصفیه آب خانگی : به دلیل گسترش فعالیت های صنعتی و رشد جمعیت، میزان آلاینده های آب افزایش یافته و بسیاری از بیماری ها در دنیا به خصوص کشور های توسعه نیافته به دلیل مصرف آب آلوده می باشد. به همین دلیل پس از طی مراحل مختلف و البته افزودن ماده ای به نام کلر در تلاش برای کاهش مواد مضر و قابل مصرف کردن آن می باشند. این فرایند با حذف کردن آلایندهها و اجزای نامطلوب و یا کاهش غلظت آن ها، آب را برای استفاده از هدف نهایی مناسب میکند.

با ورود آب به تصفیه خانه های فاضلاب بخشی از این آلاینده ها از بین می رود اما به دلیل قدیمی بودن سیستم تصفیه و حجم زیاد آب بسیاری از این مواد در آب باقی می ماند به علاوه این که روش کلر زنی نیز یک عامل بیماری زا در آب است و خود کلر ماده ای سمی برای بدن ما محسوب می شود. امروزه به دلیل آلودگی های مختلف محیطی از جمله آلودگی آب، انسان دچار بیماری های مختلف می شود برای جلوگیری از ابتلا به مشکلات متعدد جسمی حدالمقدور باید علاوه بر رعایت بهداشت فردی و اجتماعی، محیط زندگی خود را هم از آلودگی های مختلف دور نگه داریم. در این بخش، قصد داریم با هر کدام از فیلترهای دستگاه تصفیه آب و کارایی آن ها، به طور مختصر آشنایی پیدا کنیم.

تصفیه آب UF دستگاهی است که می تواند رسوبات و مواد شیمیایی آب را به خوبی از بین ببرد اما به دللی نداشتن فیلتر ممبران قادر به کاهش سختی آب و حذف املاح نمی باشد. قیمت دستگاه های آب تصفیه کن این شرکت با توجه به تعداد فیلتر و سیستم تصفیه حدودا بین 500 هزار تا 3 میلیون تومان می باشد که با توجه به وارداتی بودن قطعات، قیمت دستگاه ها نسبت به قیمت روز دلار متغیر می باشند. طبق تحقیقات سازمان بهداشت آمریکا FDA و سازمان بهداشت بین المللی NSF، کسانی که در طول عمر خود از آب آشامیدنی سالم استفاده می کنند، سلامت بیشتری نسبت به دیگر افراد دارند و همچنین طول عمر این افراد نیز افزایش میابد، پس نوشیدن آب تصفیه شده برای هر فرد فواید بسیار زیادی دارد، چون همه ما روزانه میزان قابل توجهی آب را به گونه های مختلف همچون : قهوه، آب آشامیدنی، چای، غذا و…

دستگاه تصفیه آب اُلتراتک بی شک جزء محصولات با کیفیت و درجه یک در حوزه تصفیه آب به روش اسمز معکوس است. به همین علت استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی در بسیاری از کشور ها مورد توجه قرار گرفته و در ایران نیز در چند سال گذشته پر طرفدار شده است چرا که به وسیله آن می توان به افزایش کیفیت آب آشامیدنی کمک کرد. تصفیه اب خانگی زیر سینکی -6مرحله ای-پایه دار-حذف املاح مضر و نیترات توسط روش نوین اسمز معکوس RO . آب تصفیه کن اسمز معکوس یک دستگاه زیر سینکی است که معمولا از ۶ مرحله تصفیه تشکیل شده و فیلتر های آن به ترتیب مراحل عبارتند از فیلتر پروپیلن برای حذف رسوبات، فیلتر کربن پودری برای حذف کلر و مواد شیمیایی، فیلتر کربن بلاک برای حذف مواد جانبی کلر و طعم و بوی آب، فیلتر ممبران برای حذف املاح و سایر ناخالصی های باقی مانده در آب تا اندازه ی ۰۰۰۱/۰ میکرون، فیلتر پست کربن برای تصفیه نهایی آب و فیلتر مینرال برای حفظ مواد معدنی مفید موجود در آب.

لیست دستگاه های تصفیه آب

به عنوان مثال ، سیستم چهار مرحله ای ممکن است شامل فیلتر میکرونی برای حذف مواردی مانند شن وماسه و فیلتر کربن برای حذف کلر و سایر مواد شیمیایی ، و در مرحله سوم یک غشای اسمز معکوس باشد که به از بین بردن هر اثری از مواد شیمیایی که هنوز باقی مانده است ، می تواند کمک کند. بنابراین استفاده از آب تصفیه کن خانگی به ما یاری می دهد تا در چند مرحله تصفیه تمامی املاح و مواد آلوده ی آب حتی کلر نیز از بین برود. نکته: توضیحات فوق مربوط به دستگاه های تصفیه آب خانگی بوده و در سیستم های صنعتی و نیمه صنعتی تنها مدلی که امروزه وجود دارد مدل های پایه دار و زمینی است.

لازم به ذکر است این دستگاه ها به تفکیک شامل نمونه های دیواری ، مدل های رومیزی ، نمونه های زیر سینکی پایه دار و بدون پایه تقسیم بندی میشوند. با توجه به اینکه برای نصب و راه اندازی دستگاه تصفیه نیاز به پریز برق، آب ورودی و همچنین خروجی سیفون فاضلاب داریم، لذا بهترین گزینه استفاده از دستگاه های زیر سینکی پایه دار است ؛ چراکه تمام امکانات لازم در آن مهیا است و بدون نیاز به شیلنگ کشی و سیم کشی ، دستگاه در زیر سینک ظرفشویی قرار میگیرد. کمترین قیمت مربوط به سیستم اینلاین با روش مکانیکی ( بدون برق ) است که حدود یک پنجم دستگاه های آب شیرین کن با اسمز معکوس است که این امر به کاملا طبیعی است چون در دستگاه های Ro علاوه بر ۶ فیلتر از قطعات فراوانی مانند: سوئیچ ،اتصالات ، شیر برقی ،پمپ ،مخزن ذخیره آب و آداپتور استفاده شده است که همین امر قیمت محصول را نسبت به دستگاه های شش مرحله ای UF چندین برابر میکند.

لیست فیلتر های تصفیه آب

شامل : نصب – تعمیر – تامین قطعات – تعویض فیلترهای دستگاه (اورجینال) – جابجایی دستگاه – ایجاد فایلینگ شمال تهران جنوب تهران غرب تهران شرق خرید دستگاه تصفیه آب تهران. خدمات تک نگین سرویس شامل : نصب – تعمیر – تامین قطعات – تعویض فیلترهای دستگاه – جابجایی دستگاه – سرویس دوره ای و ایجاد فایلینگ مشتریان جهت استفاده از خدمات آتی . خدمات تصفیه آب , تعمیر , نصب و سرویس , تعویض فیلترانجام کلیه امور خدماتی دستگاه های تصفیه آب خانگی توسط اکیپ مجرب در کلیه مناطق تهران و محدوده توسط نگین تصفیه. قیمت تصفیه آب مینروا در تصفیه آسا بین 3 و نیم تا 4 و نیم میلیون تومان می باشد که همراه با ارائه گارانتی طلایی بدون قید و شرط قطعات، اطلاع رسانی زمان تعویض فیلتر های دستگاه و ارزنده ترین خدمات پس از فروش به شما عرضه می شود.

قیمت دستگاه تصفیه آب

فروش تصفیه آب خانگی دراصفهانشرکت تصفیه گسترجزیره یکی از پرسابقه ترین شرکت ها در زمینه توزیع و فروش دستگاه تصفیه آب به روش اسمز معکوس ، آمادگی خود را جهت واگذاری نمایندگی توزیع و فروش در سطح عمده اعلام مینماید. این سوالی است که همه مشتریان محترم قبل از خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از خود می پرسند. روش اسمز معکوس Reverse Osmosis System تنها سیستمی است که به صورت زیرسینکی استفاده می شود و قادر است تمام املاح و مواد مضر آب را از بین ببرد و سختی آب را تنظیم نماید. برای مثال هدایت الکتریکی آب لوله کشی در تهران بین ۳۰۰ تا ۱۰۰۰ میکروزیمنس است. یک دستگاه تصفیه آب از چندین فیلتر تشکیل شده است که هر کدام بخشی از مواد آلوده ی آب را از بین می برند تا در نهایت آب خروجی دستگاه، آبی سالم و خالص باشد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار