برای بازسازی ویلا چه کارهایی می توان انجام داد؟

در ادامه با ما همراه باشید تا با دکوراسیون خانه ویلایی بیشتر آشنا شویم. فضای آشپزخانه و غذاخوری در فضای زیرین طبقه دوم جای گرفته اند. این میز غذاخوری رو میشه در گوشه ای از اتاق نشیمن و یا در آشپزخانه قرار داد. باتوجه به اینکه نقش، طرح و مصالح سنگی یکی از متریالهای اصلی در نمای کلاسیک میباشد همین مسئله باعث شده تا اجرای نمای کلاسیک از هزینههای بالایی برخوردارشود.البته با بکارگیری مصالح سیمانی پیش ساخته میتوان علاوه بر حفظ نمای کلاسیک ساختمان هزینههای متحمل شده رانیز تا مقدار قابل توجهی کاهش داد. یکی از مهمترین و اساسی ترین مسائل در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان های کلاسیک ، طراحی سقف است .

طراحی داخلی ویلای دوبلکس مدرن

برای مثال در شمال کشور، بارندگی زیاد است لذا از کفپوش های سنگی با دوام بالا استفاده شود تا دچار پوسیدگی در مدت زمان کوتاه نگردند. بسیار موثر است. به عنوان مثال ایجاد ویدی وسیع روی فضای نشیمن کم عرض، مانع احساس راحتی در آن می شود. به عنوان مثال یکی از ویلاهای گران قیمت در استانهای شمال کشور ویلایی در موقعیت جنگلی میباشد که از چهار اتاق خواب بهره مند است. در طراحی از موقعیت زمین استفاده شده تا بر پتانسیل زمین که توسط کنار هم قرار دادن خط محوری و خطوط منحنی دارای مناظری پیوسته می باشد، تاکید کند، هم در فضای داخلی و هم در نمای خارجی. این پروژه ویلایی از صفر تا صد طراحی ویلا تا اجرا توسط شرکت طراحی ویلا هیرادانا در شعبه ارومیه اجرا شد و طراحی این ویلا با گروه معماری هیرادانا ، طبق موقعیت زمین و نیاز های کارفرما به نحو احسنت در بخش های داخلی ، طراحی نما ویلا ، محوطه سازی ویلا و روف گاردن اجرا و به کارفرما ارائه شد .

طراحی داخلی ویلا های مدرن

گروه آریاناعمران آمادگی اجرای صفر تا صد پروژه ساخت، بازطراحی یا بازسازی ویلای شما در هر مقیاسی را دارد. بهترین مکان برای طراحی ویلای دوبلکس و ساخت خانه دوبلکس، شمالی ترین قسمت زمین است. این سبک ساخت و طراحی بر روی هر میزان متراژ خانه ای قابلیت پیاده سازی دارد و از همه مهم تر سبک طراحی داخلی و چیدمان و دکوراسیون در این ویلا است که می تواند نمای زیبایی به این خانه ببخشد. نورپردازی ویلا بسیار مهم است. دو طبقه است. در بسیاری مواقع، کف طبقه بالایی در قسمت هایی رو به فضای پایین باز شده و ویدی ایجاد می شود.

دکوراسیون داخلی ویلای دوبلکس

سبک رایج بدین گونه است که اتاق نشیمن و پذیرایی با تخصیص بیشترین مساحت به خود در طبقه پایین قرار می گیرند. طرح آن می تواند به گونه ای باشد که راه پله ها و ویدهای ارتباطی بین طبقه اول با دوم و دوم با سوم در یک راستا باشند که در این صورت، وید در طبقه سوم دارای دید مستقیمی به طبقه اول نیز هست و یا ممکن است این ویدها در فضاهای متفاوتی در طبقات ایجاد شوند که هر طبقه صرفا فقط به طبقه زیرین خود مشرف می شود. بر مبنای پلان ویلایی ترسیم می شود که دارای چیدمان فضاهای بزرگ و لوکس در کنار فضاهای خدماتی است.

هزینه طراحی داخلی ویلا

در طبقه اول سه اتاق خواب در کنار راه پله مرکزی قرار گرفته اند. یک پله دکوراتیو علاوه بر عملکرد ارتباطی خود، نقش المان تزئینی را در ترکیب بندی فضای داخلی بازی می کند. ترکیب باکس های افقی و عمودی که نسبت به همدیگر جلوتر و عقب تر هستند، باعث شده اند که فرم ویلا بسیار جذاب شود. افزایش سطح نورگیر باعث میشود فوران نور آفتاب را به داخل ویلا بیاوریم. حتما شما هم استفاده از پنجره های کوچک در ویلا های کلاسیک را به یاد دارید؛ لازم است که بدانید که معمولا دیگر از این نوع از پنجره ها در طراحی های مدرن ساختمان خبری نیست و در عوض از پنجره های بزرگ و سرتاسری که نور را به داخل می تاباند استفاده می شود. شما میتوانید باغ ویلا خود را به دو سبک مدرن یا کلاسیک دیزاین کنید.

طراحی داخلی ویلا مدرن

انتخاب مبلمان مناسب در طراحی نمای داخلی ویلای ساده بسیار موثر است. جالب است بدانید بازسازی ساختمان قدیمی و تبدیل آن به یک ویلای فلت لازم است ویژگیهای ساختاری را داشته باشد. معماران، امروزه سعی دارند که پنجره های اتاق را به سمت فضای بیرون طراحی کنند که در این صورت اتاق تان بسیار زیبا تر و جذاب تر خواهد بود؛ حال اگر ویلای تان در استانهای شمالی کشورمان باشد مخصوصاً در گیلان و مازندران چشم اندازی دلنشین تر و سرسبز تری را خواهید داشت که هیچ وقت از آن سیر نخواهید شد. پنجره های بلندی در بالای نمای غربی تعبیه شده اند که توسط دو درخت البیزیا موجود در سایت سایه اندازی می شوند. مساحت کلی آن 319 مترمربع می باشد و در گوشه جنوب غربی پلانی منحنی دارد. از رنگ های شاد استفاده شده و مانند سبک کلاسیک از خطوط منحنی شکل می گیرد و گاها چند شکل هندسی ترکیب شده و فرم جالب و عجیبی را شکل می دهد.

طراحی داخلی ویلا شمال

آن بخش از خانه که شبیه به سالن باله می باشد در همین طبقه و بین اتاق خواب کودک و اتاق مستر قرار گرفته است، و به عنوان یک فضای نشیمن خصوصی تر برای خانواده کاربرد دارد. از بیرون خانه برون گرایی خود را به نمایش گذاشته، در حالی که از داخل، ترکیب بندی مسکونی منظم فضاهای خانه، فعالیت های خانواده را دور از چشم و به صورت خصوصی نگه داشته است. در اغلب خانه های دوبلکس کوچک فضای خصوصی مانند اتاق خواب در طبقه بالا، آشپزخانه و نشیمن در طبقه پایین قرار دارند..

دکوراسیون داخلی خانه ویلایی

بیشتر باشد، قیمت اجاره ویلا در ماسال برای شما بیشتر خواهد شد. برای انجام این کار،کسانی را انتخاب کنید که تجربه عالی در این زمینه دارند و میدانند با توجه به خواستههای شما چگونه خانهتان را به جایی تبدیل کنند که همواره آرزویش را دارید. اصولا در اکثر ساخت و سازهای ویلایی به لحاظ بزرگ بودن متراژ زمین معماران برجسته قدرت مانور بیشتری در طراحی های خود دارند که همین امر سبب ساخت بناهایی بی نظیر با نماهای بیرونی خیره کننده و دکوراسیون داخلی منحصر به فرد می کند. تصویر زیر با تاکید بیشتر بر نورپردازی، نشون میده نورپردازی ها یک راه ویژه برای زیباسازی بی دردسر محیط هستن. انتخاب رنگ صورتی برای بسیاری از افراد انتخابی ترسناک و ریسک پذیر است. بسیاری از افراد تصور می کنند که برای طراحی و اجرای ویلای دوبلکس حتما باید متراژ زمین زیاد باشد در صورتی که ویلا دوبلکس برای زمین ­هایی با متراژ کم نیز قابل اجرا می باشد.

طراحی داخلی خانه ویلایی یک طبقه

اگه دنبال یه راه هستی که قسمت غذاخوری رو باشکوه تر کنی می تونی از میزهایی با پایه منحنی استفاده کنی. میشه از یه میز با پایه های بلند به عنوان میز غذاخوری استفاده کرد که عموما فضا رو شیک تر میکنه با این حال بیشتر مردم از میزهای سنتی چوبی برای غذاخوری استفاده میکنن تا این قسمت ویلا یکم مشابه سبک روستیک باشه، ترکیب سنگ و چوب دیگر گزینه قابل انتخابه. علاوه بر این، گذر را میتوان در بافت، شکل شاخ و برگ و اندازه عناصر مختلف پیاده کرد. در طراحی ویلای جنگلی پنجرهها عمدتا به شکل پانوراما طراحی میشوند. خانه دوبلکس به خانه ای اطلاق میشود که در یک واحد ساختمان 2 طبقه طراحی میشود که از طریق پلکان به یکدیگر متصل میشوند.

مد نظر قرار داد.

براساس میزان فضای در دسترس، میشه از مبلمان های متفاوت استفاده کرد. سبک ترکیهای از ترکیب دو سبک مدرن و کلاسیک به وجود آمده است و یکی از زیباترین سبکهایی است که به منظور طراحی دکوراسیون داخلی ویلاهای شمال مورد استفاده قرار میگیرد و با سلیقه اکثریت افراد همخوانی دارد. در ورودی خانه یک سالن نشیمن با پلانی باز وجود دارد که از ساکنین و بازدیدکنندگان استقبال می کند. به همین دلیل امروزه طراحی و ساخت ویلا با استقبال خوبی روبهرو شده است. یکی از نکات منفی در طراحی این دست از ساختمان ها هزینه بالای اجرا و ساخت آنهاست . علاوه بر رفع ایرادات احتمالی ساختمان در گذر زمان، شما می توانید برای افزودن امکانات جدید و تغییرات سلیقه ای، اقدام به بازطراحی و بازسازی ویلای شمال کنید. پله معلق (پله های بدون پایه و بدون نرده)، انتخاب طراح برای این ویلای دوبلکس بوده. راه پله چوبی که تا سه طبقه امتداد یافته است با حفاظ های باریک و سرتاسری مانند نقش برجسته یک وجه دیوار نشیمن را در بر گرفته است.

طراحی داخلی ویلا کلاسیک

پلان ویلا دوبلکس باید طوری سازماندهی شود که فضاهای عمومی و خصوصی در ترازهای مختلف ارتفاعی قرار گیرند. رنگ نورهای استفاده شده اثر مستقیمی در ایجاد حس و به وجود آوردن بصری دارد که بسیاری از افارد از این موضوع غافلند و این قضیه را جدی نمی گیرند. با این حال این مدل در دسته طراحی ویلاهای خاص قرار می گیرند چرا که طراحی، ساخت و نوع معماری داخلی و خارجی آن کاملا به شرایط اقلیمی وابسته است و مشتریان باید به آن دقت ویژه داشته باشند. پوشش سقف ویلا باید با توجه به نوع سازه و منطقه ساخت ویلا انتخاب شود. هزینه معماری و طراحی ویلای نئوکلاسیک نسبت به نمونه کلاسیک کمتر است چرا که هزینه های ساخت قسمت های لوکس و لاکچری و ابزارهای سنگی و غیره کاهش پیدا می کند و به سمت سادگی می روند.

سقف شینگل علاوه بر هزینه کمتر برای ویلاها و سولهها، تضمینکننده سبکی سازه و عدم فشار بار اضافی بر آن است. همرنگ بودن مبلمان و کفپوش و استفاده از رنگ قهوه ای برای بافت دیوار در کنار راه پله ای که به رنگ مشکی است، همه باعث شدن خروجی بی رقیب باشه. معمولا از رنگ های روشن مثل سفید، کرم، طوسی و هم از رنگهای تیرهای مثل خاکستری، مشکی و قهوه ای در آشپزخانه استفاده می شود. از موارد دیگری که در طراحی ویلا کلاسیک باید مورد توجه قرار گیرد استفاده از فرمهای خالص و احجام ساده است. همچنین دکوراسیون فقط به استفاده از لوازم و وسایل گران ختم نمی شود و ویژگی های دیگری چون نوع استفاده از فضاها، چیدمان و … برای نورپردازی ویلای شمال، می تونی از چراغ های آویز، لوستر و یا چراغ های سقفی توکار یا روکار استفاده کنی. اگه ویلات سقف ها و دیوار های بلندی داره، می تونی از چراغ آویز استفاده کنی اما در مواردی که سقف ویلا کوتاهه عموما از چراغ های سقفی استفاده میشه.

همان طور که در لیست باغ ویلا های املاک سها مشاهده میکنید بیش از 70% از ویلاها به صورت دوبلکس ساخته شده اند. همچنین، باید این مسئله را نیز در نظر داشت که کارفرما برای طراحی و اجرای باغ ویلا چقدر قصد دارد، هزینه کند. ما قصد داریم تا در این مقاله ویژگی های این نوع طراحی و دکوراسیون های مناسب با آن را مورد بررسی قرار دهیم. همچنین ما در دفتر معماری ایماژ راّهکارهای بسیاری برای کاهش هزینههای ساخت ویلا را مورد بررسی قراردادهایم که توجه به آنها ضمن کاهش هزینههای ساخت میتواند هزینههای نگهداری ویلا را نیز به صورت چشمگیری کاهش دهد. همچنین متریال متنوعی را می توان در ساخت آنها به کار برد، ترکیب فرم و متریال خاص، هویت منحصر به فردی به فضاهای داخلی ویلا می بخشد. ما به دانش خود تکیه داریم و به بیش از 20 تئوری موجود در رنگ شناسی و ساخت طرح های ترکیب رنگ کاملاً مسلط هستیم.

طراحی داخلی ویلا

برخوردار باشد. از آنجایی که ویلا در یک زمینی بزرگتر از زمین یک ساختمان مسکونی ساخته میشود سازندگان در طراحی پلان ویلا دارای قدرت مانور بیشتری هستند. که دارای دسترسی از سطوح مختلفی است، بنا به شرایط می توان این چیدمان فضایی راتغییر داد. به یاد داشته باشید هنگام خرید آپارتمان در چیتگر یا سایر نقاط تهران می توان در وب سایت های آنلاین مقایسه قیمت مناسبی انجام داد. مد نظر قرار داد. اما در زمینه بازسازی نمای ویلا، همه چیز بستگی به طرح اولیه و ساختمان ویلای مورد نظر دارد. طراحی اتاق خواب یکی از کارهای تخصصی میباشد طراحی داخلی که در همان اول کار همه چیز آن مشخص میشود. اگه ویلا دارای دیوارهای بلند و سقف ویلا هم بلند کار شده، میشه انواع تابلو های هنری رو آویز کرد یا با نقاشی های واقعی و خاص، زیبایی دیوار ها رو چند برابر ساخت.

دکوراسیون داخلی ویلا

پس از مدتی به خاطر شکل زیبا و جذابشان ، نگهداری ساده و استفاده از آن در دکوراسیون داخلی توسط طراحان، بسیار مورد توجه قرار طراحی ویلا گرفتند. پس باید تمامی توانایی خود را بکار برد تا ویژگی های مدرن و خلاقانه را به خوبی بتوان در نما ساختمان مشاهده نمود. راه پله را شاید بتوان به عنوان مهمترین نقطه کانونی و جذابیت طراحی داخلی ویلا دوبلکس مد نظر قرار داد. با اختلاف تراز اندک بین فضای نشیمن و آشپزخانه و غذاخوری، به صورت نیم دوبلکس طراحی و اجرا شده است و راه پله منتهی به طبقات بالایی در فضایی کاملا محفوظ و تعریف شده قرار گرفته است. این لامپها بیشتردر فضاهایی مانند سرویس بهداشتی و آشپزخانه مورد استفاده قرار میگیرند. ای فضا همچنین به عنوان مکانی برای استراحت و برگزاری میهمانی استفاده می شود.

طراحی داخلی ویلا دوبلکس