خرید لوله فلکسی نمره قیمت لوله فلکسیبل لوله فلکسیبل نمره 6 تا 63 تسلا کابل

مواد اولیه‌ی تشکیل دهنده آن مانند بسیاری از وسایل موجود دیگر در صنعت برق، مثل ریل بست چنگالی گالوانیزه، از ورق‌های گالوانیزه ساخته شده است. لوله‌های خرطومی بدون روکش در محیط‌های داخلی استفاده می‌شوند و فاقد روکش‌های پلاستیکی و پی وی سی می‌باشند. این لوله‌ها باید در مکان‌های خشک و دارای رطوبت کم استفاده شوند زیرا رطوبت به آن‌ها آسیب می‌رساند. انعطاف‌پذیری این لوله‌ها بسیار بالا می‌باشد و پوشش پی وی سی به آن‌ها مقاومت خوبی می‌دهد. کاربرد این دسته از لوله‌ها در پروژه‌های ساختمانی و تغییر دکوراسیون می‌باشد. متریال استفاده شده برای این لوله‌‎ها از فلز گالوانیزه است و سپس یک لایه روکش پلاستیکی که اغلب از PVC است؛ روی آن‎ها کشیده شده است.

به همین دلیل مقاومت آنها نسبت به لوله های فلکسی روکش دار در برابر آسیب های بیرونی کاهش لوله فلکسی می یابد. لوله فلکسیبل هوا دارای انواع مختلف با ویژگی های متنوعی است یکی از آنها ضد انفجار بودن است که به دلیل مواد موجود در بافت آن ایجاد شده است. ولی لوله فلکسیبل هوا در لایه های خود حاوی عایق است واین کار را بسیار ساده نموده است. صنایع تولید کننده این ابزار، لوله فلکسیبل هوا را در اندازه و ابعاد مختلفی تولید می کنند، زیرا برای مکان ها و دستگاه های مختلف به ابعاد و پوشش های مختلفی از این ابزار نیاز است. لوله خرطومی فلکسیبل پلاستیکی از جنس پلاستیک بوده و بیش تر در تابلو برق ها جهت پل ارتباطی بین سینی و درب تابلو برق برای سیمها استفاده می شود. همچنین وجود گلند از ورود خاک، حشرات، رطوبت و نفوذ آب به داخل فلکسی جلوگیری خواهد نمود.

  • سال‌‌ها سابقه تولید تجهیزات ساختمانی سیستم هوارسانی و محافظتی کابل‌‌های برق مثل لوله فلکسی نشان از استمرار در کیفیت قطعات تولیدی این مجموعه دارد.
  • با این حال مقاومت این نوع از لوله های فلکسیبل در برابر رطوبت به نسبت لوله های فلکسیبل روکش دار کمتر بوده و به همین دلیل عمدتا در محیط های سرپوشیده مورد استفاده قرار می گیرند.
  • خواهشمند است در زمان خرید و تهیه لوله فلکسی، لوله فلکسیبل وکانال های فلکسیبل به نام نشان تجاری محصول، استانداردهای کیفی و رزومه شرکت تولید کننده توجه نمایید تا مشکلی پس از استفاده کانال فلکسیبل خرطومی، کانال اسپیرال، کانال فلکسی و …
  • از کانال فلکسیبل نسوز مقاوم در برابر حرارت بالا و وزن سبک و قابلیت حمل آسان برای تخلیه بخارات گازی و هوا با دمای بالا استفاده می گردد.
  • در سال های گذشته استفاده از کانال های خرطومی فلکسیبل هوا – کانال های فلکسی هوا – لوله فلکسی – لوله خرطومی هوا بیش از پیش گردیده است، به علت حالت انعطاف پذیری و ارتجاعی بالایی که دارد در صنایع مختلفی همچون، تهویه مطبوع، کانال کشی دستگاه های داکت اسپیلت، هود و سرویس های بهداشتی، اگزاست فن ها، انتقال ذرات، پودر و گرد و غبار و …

لازم به ذکر است برق رسانی و سیستم راه اندازی شبکه در داخل یک لوله استاندارد نیست و بهتر است از دو مسیر داکت مجزا استفاده شود. ۷- لوله فلکسیبل صداگیر pvc شفاف را می توان با ضخامت های مختلفِ بدنه، از جنس پی وی سی شفاف برای کاربردهای گوناگون(سنگین و سبک) و حتی کاربردهای خاص تولید نمود. به‌دلیل قابلیت مقاومت بالا، استفاده آسان و قابلیت حمل بی‌دردسر به‌کارگیری از انواع لوله فلکسی در بخش کشاورزی نیز مرسوم شده است.

لوله خرطومی با عایق پشم شیشه

این لوله ها مانند لوله های پی وی سی برق خرطومی از انعطاف پذیری بسیاری بالایی برخوردار هستند. لوله فلکسی برق به علت وجود فولاد در ساختار خود، در برابر فشار ها و نیروهای خارجی مقاومت بسیار زیادی نشان می دهد. به همین دلیل عمدتا این نوع از تجهیزات تاسیسات برقی در محیط های بیرونی مورد استفاده قرار می گیرند. لوله فلکسیبل لوله خرطومی فلزی روکش‌دار می‌باشد که هدف آن محافظت از سیم‌کشی‌ و کابل‌های استفاده شده در تاسیسات برقی می‌باشد. این لوله‌ها که در بازار با نام لوله فلکسی شناخته شده‌اند یک کانال فلزی بلند، سبک و انعطاف پذیر هستند، که از تاسیسات الکتریکی در برابر رطوبت،‌گرد و غبار محافظت می‌کنند.

نمودار قیمت

خرید لوله فلکسی نمره قیمت لوله فلکسیبل لوله فلکسیبل نمره 6 تا 63 تسلا کابل مطالعه دقیق هر کدام از ویژگی‌‌های لوله فلکسی موجب کسب اطلاعات مفید برای شما شده و قابلیت مقایسه محصولات را نیز خواهید داشت. لوله فلکسیبل به‌‌مانند معنی لغوی کلمه Flexible ، انعطاف پذیر بوده و در بخش‌‌های مختلف ساخت‌‌وساز یک ساختمان از آن استفاده خواهد شد. این محافظ به شکل کانال ادامه‌‌دار، منعطف و با سطح مقطع گرد توانایی پوشش اضافی برای انواع سیم و هادی را دارد.