ساخت و نصب پلنیوم باکس و کانال فلکسیبل تهویه مطبوع

ساخت و نصب پلنیوم باکس و کانال فلکسیبل تهویه مطبوع

این نوع از کانال باکس در صورت سفارش مشتری همراه با دریچه هوای همراه در ابعاد، نوع دریچه هوا و رنگ مدنظر تولید خواهد شد. عدم‌نیاز به اتصالات جدید در هنگام نصب دریچه تنظیم هوا در سیستم هوارسانی و کاهش درصد هدر رفت انرژی در کنار وجود عایق الاستومری نیز به افزایش کیفیت کار کمک خواهد نمود. وجود جعبه تنظیم هوا در سیستم هوارسانی امری حیاتی و کلیدی بوده و باید در انتخاب نوع، مدل و مرغوبیت محصول خریداری شده نهایت دقت را به خرج دهید. شرکت تهویه سان با بیش از 25 سال سابقه فعالیت در صنعت محصولات کانال‌کشی، تهویه و هوارسانی اقدام به راه‌اندازی وبسایت فروشگاهی اینترنتی خود نموده تا شما عزیزان با مراجعه به آن دغدغه خرید اجناس باکیفیت را نداشته باشید. با خرید مستقیم انواع پلنیوم باکس از تولیدکننده برتر کشور در صنعت محصولات شبکه هوارسانی موجب حذف دلالان و واسطه‌های فروشگاهی شوید و از کاهش هزینه‌های خرید لذت ببرید. جنس ورق آن ها از گالوانیزه به ضخامت نیم میلیمتر به بالابوده همینطور بر اساس شرایط فضای سقف کاذب و همچنین طول و عرض دریچه های خطی و اسلوت طراحی می گردند.

  • از کانل های خرطومی برای متصل کردن خط اصلی کانال هوا در سقف کاذب و پلنیوم باکس استفاده می شود که به وسیله چسب و بست هوابندی از هردوطرف هوابندی پلنیوم باکس می شود.
  • عمدتا جهت مرتبط ساختن خط اصلی کانال هوا در سقف کاذب و پلنیوم باکس، از انواع کانال خرطومی (فلکسیبل) استفاده می‌شود که به‌وسیله بست و چسب هوابندی از هر دو سو هوابندی می‌شود.
  • باکس توزیع هوا از جنس ورق گالوانیزه به ضخامت نیم میلیمتر به بالا و بر اساس شرایط فضای سقف کاذب و همچنین طول و عرض دریچه های خطی و اسلوت طراحی و ساخته می شود.
  • شرکت تولیدی تهویه سان با بیش از 25 سال سابقه تولید محصولات متنوع جعبه تنظیم هوا از توانایی بالایی در ساخت محصول درخواستی شما طبق استاندارد جهانی و متریال مرغوب را دارد.
  • 4-امکانِ تعبیه ی لبه ی خَم دار در قسمتِ دهانه ی خروجی هوا، که باعثِ اتصال دریچه هوا بوسیله بست های خرچنگی به پلنیوم باکس می شود.

صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید . گروه صنعتی دهش مفتخر است همگام با صنعت روز دنیا با همکاران مجرب در اجرای کانال های از پیش عایق شده در خدمت آبادانی و پیشرفت ایران عزیز و رفاه حال هموطنان گرامی می باشد. ☆ به دلیل سبک‌تر بودن نیاز به ساپورت کمتری برای نصب داشته و ۲۵% سریع‌تر از گالوانیزه نصب می‌شود.

انواع پلنیوم باکس شیک

جهت هوارسانی در سقف فضاهایی مثل لابی های ساختمانهای مسکونی، سالن های ساختمانهای اداری، تجاری،پاساژها و هتل ها، دریچه ها بصورت دکوراتیو (اسلوت و خطی)، طراحی و اجرا می گردد. پلنیوم باکس یکی از تجهیزات مورد استفاده در صنعت تهویه هوا است که برای بهینه سازی و هدایت هوا به سمت خروجی ها و یا ورودی ها مورد استفاده قرار می گیرد. پلنیوم باکس ها جهت استفاده بهینه از هوا و هدایت هوا به سمت خروجی ها و یا ورودی ها مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول یکی از محصولات نسبتاً جدید میباشد که جهت یکنواخت کردن هوا استفاده می شود. استفاده از ضخامت مناسب و عایق های حرارتی و صوتی استاندارد مهمترین پارامترهای در طراحی پلنیوم باکس هست. ما با استفاده از کارشناسان حرفه ای و با تجربه بهترین نمونه از پلنیوم باکس ها را در اختیار مشتریان می گذاریم.

وسایل مورد نیاز برای نصب و اجرای کانال فلكسيبل شامل پیچ گوشتی، انبردستی، بست کمربندی پلاستیکی، چسب ماستیک، کاردک، چاقوی مخصوص، سیم چین، چسب داکت و دستکش می باشد. شرکت ارمغان تجارت ره سام با هدف پاسخ به نیازهای گسترده جامعه مهندسی و صنعت تاسیسات کشور در زمینه طراحی ، مهندسی و مستند سازی تجهیزات تنظیم هوا مشغول به فعالیت می باشد. ☆ به دلیل داشتن فضای مناسب برای گسترش هوای خروجی، دریچه ها صداگیر بوده و ریزش هوای مطلوبتری دارند. هم در زمینه ی تولید انواع پلنیوم باکس و هم انواع باکسها و تبدیلهای دیگر، در حال فعالیت و ارایه خدمات میباشد.

هرچند این رخداد به احتمال فراوان نشان از عایق‌بندی نامناسب، رطوبت بالای منطقه یا کثیفی فیلتر سیستم هوارسانی مجموعه شما خواهد بود. استفاده درست از عایق‌های حرارتی و برودتی مناسب هر بخش نیازمند دانش و تجربه کاری است. ۴– امکان تعبیه‌ی لبه‌ی خم‌دار در قسمت دهانه‌ی خروجی هوا، که باعث اتصال دریچه هوا بوسیله بست‌های خرچنگی به پلنیوم باکس می‌شود. برای انتقال هوا به دریچه‌هایی با طول بلند از پلنیوم باکس استفاده می‌شود، پلنیوم باکس نوعی باکس اختلاط هوا بوده که در آن می‌توان باتوجه نوع طراحی آن هوا را به صورت کاملا لایه‌ای و آرام توزیع نمود. پلنیوم باکس پشت دریچه اسلات با توجه به اینکه در سقف کاذب قرار می گیرد رنگ نمی شود ولی در مواقعی که سقف وجود ندارد و پلنیوم به صورت نمایان می باشد رنگ می شود.

کانال تهویه مطبوع

این نوع پلنیوم برای دریچه های اسلات فنری و معمولی و قاب مخفی در نظر گرفته می شود. ارتفاع این نوع پلنیوم ها معمولا ۲۵ سانتی متر می باشد و عرض این نوع پلنیوم ها از ۵ سانتی متر برای دریچه اسلات تک لاین تا ۳۰ سانتی متر برای دریچه هشت لاین مورد استفاده قرار می گیرد. میتوان آن ها را در ابعاد مختلف، با توجه به نوع عملکردشان سفارش داد و ساخت. به طور معمول ، سيستم هاي داکت HVAC از ورق فلز ساخته مي شوند ، اما ممکن است از مواد مقاوم در برابر حرارت ديگر مانند فايبرگلاس يا پلاستيک عايق استفاده شود.

کانال های تهویه مطبوع

4-امکانِ تعبیه ی لبه ی خَم دار در قسمتِ دهانه ی خروجی هوا، که باعثِ اتصال دریچه هوا بوسیله بست های خرچنگی به پلنیوم باکس می شود. در زمان نصب باکس های پلنیوم از دریچه هایی به نام دریچه اسلات استفاده می شود. این قابلیت باعث می شود پیچی در ظاهر آن دیده نشود و همین عامل باعث محبوبیت بیشتر آن شده است. بنابراین می توانید از دریچه های اسلات در هر محیطی متناسب با کاربردی که دارد استفاده کنید. همانطور که در ظاهر پلنیوم باکس ها مشخص است یک جعبه در ساخت آنها تعبیه شده است که از آن به منظور تجمع هوا استفاده می شود. باکس های پلنیوم در واقع یک وسیله انتقال هوا هستند که هوای جمع شده در باکس را به صورت کاملا منظم و لایه ای از طریق دریچه های اسلات به بیرون منتقل می کنند.

همانطور که قبلا هم گفتیم پلنیوم باکس مزایای زیادی دارد و همین عامل سبب محبوبیت آن در بین سایر محصولات شده است. یکی از مهمترین امکانات این محصول ایجاد هوادهی به صورت کاملا یکنواخت است که حتی در دریچه های طولی با طول های بلند نیز کارایی فوق العاده ای دارد. در طراحی این محصول از لبه های نگهدارنده استفاده شده است که کاربرد آنها را آسان تر می کند. معمولا برای ایجاد ارتباط بین پلنیوم باکس و سقف کاذب از کانال های انعطاف پذیری مثل کانال یالوله فلکسی خرطومی استفاده می شود.

شرکت کولاک فن تولید کننده کانال اسپیرال برش لیزر فن سانتریفیوژ سیستم تهویه هوا کانال های اسپیرال شرکتکولاکفن اکانال اسپیرال طراحی و ساخت انواع اتصالات کان… ☆ لازم به ذکر است دریچه‌هایی که بر روی پلنیوم باکس نصب می‌شوند از داخل بوسیله تعدادی بست خرچنگی به پلنیوم فیکس شده دیگر نیازی به سوراخ کاری بر روی قاب دریچه‌ها و خراب شدن نمای کار نمی‌باشد. به‌همین ترتیب اگر دو تیغه در میان دریچه اسلوت تعبیه گردد، دریچه سه اسلوت حاصل می‌شود.