صرافی کوکوین برای ایرانیان ثبت نام، انتقال و برداشت وجه در kucoin اینوست یار

صرافی Kucoin در کشورهای ایران، ایالات متحده، کوبا، سنگاپور، سوریه، کره شمالی و سودان ممنوع است که البته در ایران می‌شود با استفاده از VPN، این ممنوعیت را رفع کرد. برای معامله ارز‌ها با هزینه صفر درصد، مراحل زیر را انجام دهید. سلام علی عزیز؛ بله معاملات چه در سود باشند چه ضرر فورا بسته خواهند شد. سلام داود موسوی عزیز؛ برای اطلاعات بیشتر فیلم آموزشی موجود در مقاله را تماشا کنید.

  • از آنجا، شماره تلفن یا آدرس ایمیل، کد تأیید و رمز عبور را وارد خواهید کرد. اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از صرافی kucoin دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.
  • کارمزد سازنده و گیرنده در معاملات مشتقه در این صرافی برابر با صفر است و بیشتر از ۹۰ جفت‌ارز مختلف برای معامله در ابزار مشتقه در این صرافی وجود دارد.
  • بنابراین از آموزش‌های ساده کارشناسانی مانند امید فدوی استفاده کنید تا اطلاعات نسبتا جامعی بدست آورید و سپس شروع به معامله در بازار رمزنگاری شده کنید.

صرافی کوکوین برای ایرانیان ثبت نام، انتقال و برداشت وجه در kucoin اینوست یار

کاربرانی که تایید هویت شوند از امکانات بیشتری جهت فعالیت استفاده کنند. صرافی کوکوین به عنوان پلتفرم مبادلات ارزهای رمزنگاری در سال ۲۰۱۷ در جزیره Seychelles تاسیس شده است. موسسان این شرکت Michael Gan و Eric Don می باشند که پروژه های مالی موفقی چون Ant Financial و iBOX PAY را پیاده سازی کرده بودند.

داشتن برنامه معاملاتی مناسب در بازارهای مالی

اصی در این پلتفرم دسترسی پیدا می‌کنند که در ادامه این مطلب از بورسینس به آن اشاره می‌کنیم. البته، زمانی که همه عجله می کنند تا از هر صرافی خارج شوند، فشار بیشتری بر مبادله وارد می شود. اما اگر آنها از قبل دارایی واقعی داشته باشند، دلیلی برای ورشکستگی آنها نمی بینم. من همچنین سولانا را زودتر از کوکوین خارج کرده بودم که کمتر از 5 دقیقه طول کشید تا برداشت موفق شود. این در حالی است که در حال حاضر صدها صرافی در حال فعالیت هستند. برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید.

افراد می‌تواند به صورت مستقیم با بخش خدمات مشتریان تماس گرفته یا مشکل خود را با ارسال ایمیل به وب‌سایت اصلی این صرافی مطرح کنند. دقت داشته باشید تیم پشتیبانی خدمات مشتریان کوکوین در هنگ کنگ واقع شده است، بنابراین ممکن است نیاز به کمک یک مشاوره در این زمینه داشته باشید. صرافی KuCoinدر ابتدای کار صرافی KuCoin امکان پشتیبانی از 400 جفت رمز ارز را داشته است به عنوان مثال این صرافی امکان تبدیل بیت کوین به اتریم یا BTC/ETH را دارد. بنیان‌گذاران این صرافی ادعا می‌کنند که تا پایان سال 2022 امکان پشتیبانی بیش از 1000 رمز ارز را برای آن ایجاد می‌کنند. KYC مخفف عبارت «Know your customer» و به معنای احراز هویت مشتری است. کاربر می‌تواند با تکمیل اطلاعات شخصی بیشتر، امنیت حساب کاربری خود را تقویت کند.

البته باید به خاطر داشته باشید احراز هویت کامل در این صرافی‌ برای کاربران ایرانی ممکن نیست و شما باید از راه‌های دیگری برای احراز هویت استفاده کنید. با این حال شما می‌توانید به راحتی وارد وبسایت آن شده و در آن ثبت نام کنید. در حال حاضر هیچ تاییدی مبنی بر ورشکستگی صرافی کوکوین وجود ندارد. در فصل افزایشی، کوکوین، فکر می‌کنم جزو 3 صرافی برتر ارزهای دیجیتالی بود که برای معامله ارزهای دیجیتال از آن استفاده کردم. KuCoin یکی از بزرگترین صرافی های ارزهای دیجیتال است که بیش از 750 ارزدیجیتال برای معامله با حداقل کارمزد معاملاتی در دسترس است. شما می‌توانید از vpn استفاده کنید ولی حواستان باشد که همیشه به آی پی ثابت کشوری که مورد قبول کوکوین متصل شوید.

نحوه ثبت سفارش بازار در صرافی Kucoin چگونه است؟