بهترین لپ تاپ های دانشجویی و ارزان قیمت 2022 در بازار ایران زومیت

برای چنین محصولاتی ، با توجه به رده و اندازه کاربر ، انتظار نداشتیم با چنین سخت افزار پیشرفته ای روبرو شویم. بر این اساس ، این سخت افزار شامل یک پردازنده Intel Celeron N4020 ، پردازنده گرافیکی داخلی ، 4 گیگابایت RAM DDR4 و 128 گیگابایت حافظه داخلی SSD است. این امر خرید را بسیار پیچیده می کند ، به خصوص برای کاربران عادی که اطلاعات زیادی در مورد دنیای سخت افزار ندارند.

ارزنده ترین لپ تاپ دانشجویی در بازه قیمتی 14 تا 17 میلیون تومان

یکی از محصولات میانی ساخته‌شده توسط این شرکت، 250 G7 نام دارد. اچ پی در پیکربندی سخت‌افزاری این محصول از پردازنده نسل جدید اینتل Core i3 1005G1 با گرافیک اینتل UHD استفاده کرده است. صفحه مات در نظر گرفته‌شده برای بهترین لپ تاپ دانش آموزی ارزان نیز در استفاده طولانی‌مدت باعث خستگی چشم نمی‌شود. از نظر مشخصات سخت‌افزاری باید به این نکته اشاره کرد که این دستگاه به‌عنوان یک لپ‌تاپ میان رده به مشخصات مناسب و قابل قبولی مجهز شده است. در این بازه قیمتی نیز دو لپ تاپ گیمینگ، بهترین انتخاب برای دانشجویان و دانش آموزان هستند.

این محصول بسیار زیبا دارای قیمتی در حدود ۹ میلیون تومان بوده و یک گزینه بسیار مناسب برای انجام کارهای روزانه شما به شمار می‌آید. کیفیت ساخت و متریال در این محصول بسیار خوب است و نگرانی بابت وارد شدن ضربه‌های ساده نخواهید داشت. همچنین وزن این محصول ۱.۴ کیلوگرم بوده و بسیار سبک به شمار می‌رود. همچنین به واسطه وزن کم، شما به سادگی می‌توانید آن را با خود حمل کنید. این محصول شاید با وزن ۲٫۴ کیلوگرمی خود، خیلی برای جابه‌جایی مناسب نباشد اما اگر بتوانید این ضعف را نادیده بگیرید، آنقدر قابلیت خوب دریافت خواهید کرد که به وجد می‌آیید.

الترابوک ایسوس VivoBook Flip 14 مدل TP401ma

که پردازنده نسل 11 اینتل Core i3 1115G4 دارد و از یک صفحه نمایش Full HD با پنل WideView بسیار با کیفیت بهره می‌برد. در بخش باتری که یکی از مهم ترین قسمت ها برای دانشجویان به خاطر حمل و نقل است شاهد یک باتری 37 وات ساعتی هستیم. این باتری هنگام انجام امور روزمره و سبک تا 4 ساعت به شما شارژدهی خواهد داد. حافظه داخلی این لپ تاپ نیز 1 ترابایتی می باشد که سبب می شود به راحتی بتوانید اطلاعات حجیم خود را ذخیره کنید. اما اگر میخواهید در رشته ی خودتان خیلی تخصصی تر کار کنید و یا رشته ی شما گرافیک یا همانند آن است باید به سراغ لپ تاپ ها بالا رده بروید. پیشنهاد من این است که به سراغ لپ تاپ ها گیمینگ بروید زیرا هم قدرت بالایی دارند و هم به گونه ای طراحی شده اند که کار کردن با آنها شما را خسته نخواهد کرد.

مستر نکست محبوبترین لپ تاپ های گیمین را در مطلب « بهترین لپ تاپ های گیمینگ » برای شما آماده کرده است تا در انتخاب و خرید بهترین لپ تاپ از طریق صفحه وب زیر کلیک کنید دانشجویی، موفق باشید. اگر هم که شما در رشته هایی همانند گرافیک یا معماری تحصیل می‌کنید و در کار خود نیاز به اجرای نرم افزار های گرافیکی یا 3D دارید اولین اصلی که باید به آن توجه کنید قدرت کارت گرافیک است. این موضوع را در مقاله خرید لپ تاپ برای تدوین هم توضیح داده ایم.

  • در این سیستم کارت گرافیک اختصاصی وجود ندارد و تصاویر توسط پردازنده به صورت همزمان پردازش می‌شود.
  • ضمن اینکه ما در ابتدای این مقاله لینک هایی به راهنما های خرید خودمان دادیم، شما می‌توانید از دسته بندی راهنمای خرید لپ تاپ سایت ما نیز استفاده کنید و بهترین انتخاب ممکن را انجام بدهید.
  • شرکت در کلاس‌های آنلاین، تماشای فیلم، گردش در سطح وب و برخی اوقات انجام بازی ازجمله کارهای دانشجویان و دانش آموزان است که با لپ تاپ انجام می‌دهند.
  • در جایگاه دوم، چند مدل لپ تاپ لنوو IdeaPad 3 را معرفی می‌کنیم که یک اختلاف مهم با لپ تاپ‌های شماره 1 دارند و آن هم صفحه نمایش ضعیف‌تر است (اچ دی به جای فول اچ دی).
  • پوشش براق؛ صفحه نمایش براق رنگ‌ها را شفاف‌تر و واضح تر نشان می‌‌دهد و برای محیط‌های کم نور مناسب‌تر است.
شرکت در کلاس‌های آنلاین، تماشای فیلم، گردش در سطح وب و برخی اوقات انجام بازی ازجمله کارهای دانشجویان و دانش آموزان است که با لپ تاپ انجام می‌دهند. اما علاوه بر اینها کار با برنامه‌هایی مثل فتوشاپ، اتوکد و نرم‌افزارهای دیگری که برای کارهای متفاوت مهندسی استفاده می‌شود نیازمند خرید لپ تاپ با سخت‌افزار مناسب است. لپ تاپ دانشجویی ایسوس سری X ایسوس از نظر عملکرد و کیفیت از قیمت مناسبی برخوردار هستند و یکی از محبوب ترین محصولات این شرکت هستند. اگر نمی خواهید یک لپ تاپ دست دوم بخرید ، باید بدانید که در زمان نوشتن این مقاله پیش رو باید حداقل 8 تا 10 میلیون تومان برای خرید لپ تاپ دانشجویی خوب هزینه کنید.

لپ‌ تاپ 14 اینچی ایسوس ASUS ZenBook UX435EG-K9532W i5-8-512SSD-2GB

برخی مدل‌ها صفحه نمایش ضعیف اچ دی دارند و به همین دلیل آنها را معرفی نمی‌کنیم. در ادامه مدل Lenovo V15-RE از این سری لپ تاپ‌ها را به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ‌های دانشجویی محدوده قیمت 15 میلیون معرفی کرده‌ایم. یک پورت HDMIوزن۲.۴ کیلوگرمسایر قابلیت‌هاصفحه کلید با نور پس‌زمینهاگر یک لپ‌تاپ دانشجویی عالی و قدرتمند با قیمت کمتر از ۴۰ میلیون تومان می‌خواهید، لنوو یک محصول بسیار جذاب در این بازه‌ی قیمتی دارد.

بر روی این لپ تاپ دو نوع حافظه مختلف وجود دارد که حافظه SSD برای نصب ویندوز مناسب است و حافظه هارد دیسک برای ذخیره فایل‌ها. حافظه پرسرعت SSD باعث می‌شود که بالا آمدن ویندوز بسیار سریعتر شده و حافظه پرحجم هارد دیسک برای ذخیره فایل‌های حجیم فضای کافی دارد. از پورت‌های در نظر گرفته شده برای این لپ تاپ می‌توان به یک پورت USB 2.0 و دو پورت USB 3.0 اشاره کرد. از دیگر نکات مهم‌ در این محصولات باید به وزن پایین ‌آن‌ها اشاره کرد. وزن پایین باعث می‌شود به راحتی آن را با خود حمل کرده و برای جابجایی آن مشکلی نداشته باشید.

این لپ تاپ ها بیشتر برای گشت و گذار در اینترنت ، تماشای فیلم ، لذت گوش دادن به یک موسیقی ، استفاده از نرم افزار های آفیس و …. با توجه به اندازه و وزن آن، برای رفت و آمد بین کتابخانه و سالن سخنرانی بسیار مناسب است. در محاسبات خود در مورد خرید یا عدم خرید این محصول، اطمینان حاصل کنید که هزینه اضافی صفحه کلید Type Cover را نیز در نظر بگیرید که برای استفاده کامل به عنوان یک لپ تاپ و همچنین یک تبلت نیاز به استفاده از آن دارید. از اصلی ترین عوامل در سرعت پردازش ها و هنگ نکردن لپ تاپ ها می توان از حافظه رم نام برد. اما اگر پردازش های سریع و پیچیده ای از لپ تاپ خود انتظار دارید ، به دنبال یک لپ تاپ با حداقل حافظه 8 گیگابایت با سرعت پردازش 1600 مگاهرتز و از نوع DDR3 باشید.

بهترین لپ تاپ های دانشجویی و ارزان قیمت 2022 در بازار ایران زومیت