گرمکن صنعتی تجهیزات آشپزخانه اونیور-اخگرتابش

این موضوع بدین دلیل است که ما خود تولید کننده انواع گرم خانه ها در سایز و اندازه های مختلف هستیم و بنابراین شما این محصول را به صورت دست اول از ما خریداری خواهید کرد واین محصول بین چند دست نچرخیده است که شما بخواهید قیمتی بالاتربابت آن پرداخت نمایید. گرم خانه استیل پنج طبقه آشپزخانه صنعتی و گرم کن صنعتی استیل یکی از انواع آن می باشد. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی طبخ آرا می باشد.

گرمکن غذا 50 نفره گازی

گرمکن غذا 70 نفره برقی بهترین وسیله برای گرم کردن غذا در محیط اداری کوچک میباشد.قیمت گرمکن غذا 70 نفره برقی در ابان ماه 1401 یازده میلیون و پانصد هزار تومان میباشد.دارای ضمانت یک ساله و خدمات 10 ساله میباشد. گرمکن غذا 50 نفره برقی بهترین وسیله برای گرم کردن غذا در محیط اداری کوچک میباشد.قیمت گرمکن غذا 50 نفره برقی در ابان ماه 1401 شش میلیون و هفتصد هزار تومان میباشد.دارای ضمانت یک ساله و خدمات 10 ساله میباشد. گرمکن غذا 30 نفره برقی بهترین وسیله برای گرم کردن غذا در محیط اداری کوچک میباشد.قیمت گرمکن غذا 310 نفره برقی در ابان ماه 1401 پنج میلیون و هفتصد هزار تومان میباشد.دارای ضمانت یک ساله و خدمات 10 ساله میباشد. گرمکن غذا 20 نفره برقی بهترین وسیله برای گرم کردن غذا در محیط اداری کوچک میباشد.قیمت گرمکن غذا 200 نفره برقی در ابان ماه 1401 پنج میلیون و دویست تومان میباشد.دارای ضمانت یک ساله و خدمات 10 ساله میباشد. همان طور در قسمت بالا اشاره شد دستگاه گرمکن غذا در دو نوع خانگی و صنعتی تقسیم بندی شده و کاربرد دارد.

ظرفیت گرمکن غذای رستورانی با توجه به تعداد مشتریان تعیین می شود، و قابلیت نگهداری غذا 100 نفر تا 200 نفر را برند اخگرتابش دارند. این نوع گرمکن از طریق گاز شروع به کار کردن می کنند و برای اینکه حرارت به صورت مستقیم به مواد غذایی منتقل نشود بر روی شعله یک چدن قرار می دهیم. سیستم های گازی که دارای سیستم ایمنی ترموکوبل برای مواقع قطع گاز در نظر گرفته شده است.

  • گرمکن غذا 50 نفره گازی بهترین وسیله برای گرم کردن غذا در محیط اداری کوچک میباشد.قیمت گرمکن غذا 50 نفره گازی در ابان ماه 1401 شش میلیون و هفتصد هزار تومان میباشد.دارای ضمانت یک ساله و خدمات 10 ساله میباشد.
  • معمولا از گرمکن ها برای گرم نگه داشتن مواد غذایی استفاده می شود که در مدل ها و ظرفیت های متنوعی ارائه می شوند.
  • دستگاه گرمکن غذای صنعتی به دلیل تولید در ایران دارای قیمتی نسبتا خیلی کمتر از دستگاه های خارجی می باشد.
  • ویژگی گرمکن صنعتی اخگر تابش – تولید گرمکن صنعتی برای انواع بخش های صنعتی از مهمترین تاسیسات مورد نیاز محسوب می شود.
  • صورت برقی یا گازی بوده و به این صورت که یا با برق یا با گاز شهری کار می‌کند .
  • جنس گرمکن غذا 70 نفره برقی از استنلس استیل 430 خشدار میباشد.داخل ورق گالوانیزه،چرخدار و طبقات پرتابل ،فن دار،المنت 1500 وات عالی.

یکی از مهمترین فاکتورهای خرید تجهیزاتی چون گرمکن غذا یا گرمخانه غذا قیمت آن هاست. دریافت لیست قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی به شما در خریدی پرسود و به صرفه در هنگام راه اندازی کسب و کارتان کمک می کند. تامین کنندگان و تولید کنندگان بسیاری هستند که در سال های اخیر اقدام به تولید و فروش انواعتجهیزات آشپزخانه صنعتی چون گرمکن غذا در انواع کرده اند. تقریبا خرید این دست تجهیزات برای رستوران ها، کافی شاپ ها و فست فود و حتی سازمان ها و شرکت ها یک ضرورت است و در حتی خرید اینترنتی آن امکان پذیر است. پلتفرم آنلاین ویترین نت این امکان را فراهم کرده است تا از طریق آن بتوانید اقدام به خرید انواع گرمکن غذا از تامین کنندگان معتبر این دست محصولات کنید.

تجهیزات و لوازم کبابی

محصولات مشابه – دستگاه گرمکن غذا صنعتی در دو مدل تک درب و دو درب برای گرم نگه داشتن غذای کارکنان خدمت مشتریان عزیز ارائه میکنیم. گرمخانه یا گرمکن غذا صنعتی ( برقی و گازی ) که هردو نام به یک معنی هستند، مورد استفاده در رستوران ها، شرکت ها و کارخانه های کوچ و بزرگ برای گرم کردن و گرم نگه داستن انواع مواد غذایی بکار میروند. گرمکن غذا برقی امروزه به یک ضرورت غیر قابل اجتناب در مراکز طبخ غذا تبدیل شده است، استفاده از این گرمکن در هر آشپزخانه صنعتی توصیه می شود، زیرا بعد از پخت غذا نیاز به گرم نگه داشتن آن در مدت طولانی از اتفاقات هر روزه، مهم و جدانشدنی این مراکز است و می توان گفت این دستگاه بدون نگرانی از سوختن، فاسد شدن و تولید هرگونه قارچ و باکتری تا ساعت ها غذای شما را گرم نگه می دارد. در بین آشپزان این نوع گرمکن های غذای را با توجه به ظرفیت گنجایش تعداد غذای افراد دسته بندی می کنند، بطور مثال ظرفیت این این گرم کن غذا ۲۰۰ نفره می باشد و در ادامه توضیحات کامل تری درباره این محصول در اختیار شما قرار خواهیم داد.

گرمکن غذا صنعتی

گرمکن صنعتی تجهیزات آشپزخانه اونیور-اخگرتابش